Newsy

Maria Tyszkiewicz: trafiłam na najlepszych uczestników ze wszystkich edycji „Twoja twarz brzmi znajomo”

2016-09-13  |  06:45

Zdaniem Marii Tyszkiewicz 6. edycja „Twoja twarz brzmi znajomo” stoi na wyjątkowo wysokim poziomie. Aktorka uważa, że wszyscy uczestnicy są fenomenalni i cieszy się, że może stać z nimi na jednej scenie. Twierdzi też, że jej marzeniem jest wcielenie się w postać Beyoncé, swojej ulubionej wokalistki.

Maria Tyszkiewicz jest absolwentką Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w klasie fortepianu. Od 2007 roku jest związana z Teatrem Studio Buffo, gra m.in. główną rolę w spektaklu „Romeo i Julia”. Aktorka twierdzi, że przez wiele lat nie myślała o udziale w muzycznym show telewizyjnym, bała się bowiem, że nie odnajdzie się w świecie mediów i show-biznesu.

– Najbardziej stresowały mnie wywiady. Zawsze uważałam, że może jeszcze nie jestem gotowa wokalnie, że może jeszcze chwilkę zaczekam. I od początku „Twojej Twarzy” wspierałam swoich znajomych z Teatru Buffo, którzy też brali udział mówi Maria Tyszkiewicz agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Aktorka oglądała każdy odcinek programu „Twoja twarz brzmi znajomo”. Coraz bardziej przekonywała się, że muzyczne show telewizji Polsat to miejsce idealne dla niej – mogłaby się tam bowiem spełnić aktorsko, wokalnie i tanecznie, a przy okazji pokazać siebie telewidzom i poznać ciekawych ludzi.

– Tak naprawdę ten program od zawsze był jakimś tam moim marzeniem. Jeżeli chodzi o wszystkie programy telewizyjne, to to był mój ulubiony i uważam, że w tym się właśnie najlepiej bym odnalazła – mówi Maria Tyszkiewicz.

Gdy otrzymała propozycję wystąpienia w programie, nie zastanawiała się długo. Twierdzi, że do castingu podeszła na luzie, zdając się na intuicję i talent. W naśladowaniu gwiazd ma już pewne doświadczenie, często wygłupia się bowiem w ten sposób z kolegami z teatru. Jej największym marzeniem związanym z programem „Twoja twarz brzmi znajomo” jest wcielenie się w postać Beyoncé, której jest wielką fanką.

– Obejrzałam chyba każdy jej występ live, znam każdą płytę na pamięć i ona jest wszechstronną artystką. A tak to chyba chciałabym być i facetem, i kobietą, i starszą osobą, i bardzo młodą. Im większa będzie zmiana, tym bardziej będę się cieszyć – mówi Maria Tyszkiewicz.

W 6. edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo” oprócz Marii Tyszkiewicz bierze udział siedmioro artystów: Olga Szomańska, Kamil Bijoś, Olga Borys, Radosław Pazura, Michał Rudaś, Mateusz Banasiuk i Joanna Moro. Gwiazda Teatru Studio Buffo twierdzi, że wszyscy uczestnicy są fenomenalni, nie potrafi więc wskazać jednej osoby, która stanowiłaby dla niej największą konkurencję. Zapewnia jednocześnie, że wśród uczestników nie ma niezdrowej rywalizacji –wszyscy wspierają się nawzajem.

– Wszyscy są tak cudowni, że chyba trafiłam na najlepszych uczestników ze wszystkich edycji, tak mi się wydaje i wszyscy tak mówią gdzieś tam po kątach, że naprawdę poziom jest bardzo wysoki, więc tym bardziej się cieszę, że spędzam czas i jestem z nimi na jednej scenie i możemy konkurować mówi Maria Tyszkiewicz.

6. sezon programu „Twoja twarz brzmi znajomo” można oglądać na antenie telewizji Polsat w soboty o godz. 21.50. W pierwszym odcinku zwyciężyła Olga Szomańska, która wcieliła się w legendarną wokalistkę Tinę Turner. Zwycięzcą drugiego odcinka okazała się Maria Tyszkiewicz, która otrzymała aż 57 punktów za wykonanie przeboju „Paradise City” Axla Rose'a z grupy Guns N'Roses.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.