Mówi: | Maria Tyszkiewicz |
Funkcja: | aktorka |
Maria Tyszkiewicz: trafiłam na najlepszych uczestników ze wszystkich edycji „Twoja twarz brzmi znajomo”
Zdaniem Marii Tyszkiewicz 6. edycja „Twoja twarz brzmi znajomo” stoi na wyjątkowo wysokim poziomie. Aktorka uważa, że wszyscy uczestnicy są fenomenalni i cieszy się, że może stać z nimi na jednej scenie. Twierdzi też, że jej marzeniem jest wcielenie się w postać Beyoncé, swojej ulubionej wokalistki.
Maria Tyszkiewicz jest absolwentką Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w klasie fortepianu. Od 2007 roku jest związana z Teatrem Studio Buffo, gra m.in. główną rolę w spektaklu „Romeo i Julia”. Aktorka twierdzi, że przez wiele lat nie myślała o udziale w muzycznym show telewizyjnym, bała się bowiem, że nie odnajdzie się w świecie mediów i show-biznesu.
– Najbardziej stresowały mnie wywiady. Zawsze uważałam, że może jeszcze nie jestem gotowa wokalnie, że może jeszcze chwilkę zaczekam. I od początku „Twojej Twarzy” wspierałam swoich znajomych z Teatru Buffo, którzy też brali udział – mówi Maria Tyszkiewicz agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Aktorka oglądała każdy odcinek programu „Twoja twarz brzmi znajomo”. Coraz bardziej przekonywała się, że muzyczne show telewizji Polsat to miejsce idealne dla niej – mogłaby się tam bowiem spełnić aktorsko, wokalnie i tanecznie, a przy okazji pokazać siebie telewidzom i poznać ciekawych ludzi.
– Tak naprawdę ten program od zawsze był jakimś tam moim marzeniem. Jeżeli chodzi o wszystkie programy telewizyjne, to to był mój ulubiony i uważam, że w tym się właśnie najlepiej bym odnalazła – mówi Maria Tyszkiewicz.
Gdy otrzymała propozycję wystąpienia w programie, nie zastanawiała się długo. Twierdzi, że do castingu podeszła na luzie, zdając się na intuicję i talent. W naśladowaniu gwiazd ma już pewne doświadczenie, często wygłupia się bowiem w ten sposób z kolegami z teatru. Jej największym marzeniem związanym z programem „Twoja twarz brzmi znajomo” jest wcielenie się w postać Beyoncé, której jest wielką fanką.
– Obejrzałam chyba każdy jej występ live, znam każdą płytę na pamięć i ona jest wszechstronną artystką. A tak to chyba chciałabym być i facetem, i kobietą, i starszą osobą, i bardzo młodą. Im większa będzie zmiana, tym bardziej będę się cieszyć – mówi Maria Tyszkiewicz.
W 6. edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo” oprócz Marii Tyszkiewicz bierze udział siedmioro artystów: Olga Szomańska, Kamil Bijoś, Olga Borys, Radosław Pazura, Michał Rudaś, Mateusz Banasiuk i Joanna Moro. Gwiazda Teatru Studio Buffo twierdzi, że wszyscy uczestnicy są fenomenalni, nie potrafi więc wskazać jednej osoby, która stanowiłaby dla niej największą konkurencję. Zapewnia jednocześnie, że wśród uczestników nie ma niezdrowej rywalizacji –wszyscy wspierają się nawzajem.
– Wszyscy są tak cudowni, że chyba trafiłam na najlepszych uczestników ze wszystkich edycji, tak mi się wydaje i wszyscy tak mówią gdzieś tam po kątach, że naprawdę poziom jest bardzo wysoki, więc tym bardziej się cieszę, że spędzam czas i jestem z nimi na jednej scenie i możemy konkurować – mówi Maria Tyszkiewicz.
6. sezon programu „Twoja twarz brzmi znajomo” można oglądać na antenie telewizji Polsat w soboty o godz. 21.50. W pierwszym odcinku zwyciężyła Olga Szomańska, która wcieliła się w legendarną wokalistkę Tinę Turner. Zwycięzcą drugiego odcinka okazała się Maria Tyszkiewicz, która otrzymała aż 57 punktów za wykonanie przeboju „Paradise City” Axla Rose'a z grupy Guns N'Roses.
Czytaj także
- 2024-10-14: Margaret: 15 listopada wydaję kontynuację albumu „Siniaki i cekiny”. Zamykam to wszystko klamrą i czuję, że to otworzy mi drzwi na nowe
- 2024-08-12: Agnieszka Hyży: Ja, Maciek Rock i Maciek Dowbor byliśmy taką świętą trójcą Polsatu. Ale my nie mamy tak mocnego miejsca i pomysłu na siebie w internecie jak Maciej Dowbor
- 2024-08-14: Agnieszka Hyży i Maciej Rock: W tym roku nie wyjeżdżamy na wakacje, od świtu do nocy ciężko pracujemy. Chcemy, żeby poranki „Halo tu Polsat” były najlepsze na rynku
- 2024-08-22: Agnieszka Hyży: Maciek Dowbor i Piotr Gąsowski w pierwotnej wersji „Twoja Twarz Brzmi Znajomo” stworzyli wyrazisty i ciekawy duet. Będzie ciężko z tym rywalizować
- 2024-05-31: Martyna Wojciechowska: Mamy tematy do „Kobiety na krańcu świata” na kolejnych 15 sezonów. Część bohaterek nie wie o moim istnieniu, ale ja je od dawna obserwuję
- 2024-03-29: Maria Sadowska: Niektórym się nie chce i zamiast malowania pisanek używają gotowych barwników albo naklejek. Dla mnie to jedna z najważniejszych tradycji świątecznych
- 2024-04-19: Maria Sadowska: Często kupujemy ubrania tylko na jeden sezon, a powinniśmy recyklingować modę. Ja jestem królową second handów
- 2024-03-20: Michel Moran: W „MasterChef Nastolatki” mamy ambitnych i utalentowanych uczestników. Oni mają nowocześniejsze pomysły niż ja
- 2024-02-29: Dagmara Kaźmierska: Zawsze miałam inne marzenia niż udział w „Tańcu z Gwiazdami”, ale zdecydowałam się w końcu spełnić prośby producentów. Już kilka lat temu mi to proponowano
- 2024-01-19: Marcelina Zawadzka: Bardzo tęsknię za moją babcią i często ją wspominam. Zawsze bardzo we mnie wierzyła
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.