Newsy

Patricia Kazadi: w duchu wciąż jestem dzieciakiem, który pragnie spełniać swoje marzenia

2015-05-06  |  06:50

Kibicuję wszystkim młodym ludziom, którzy mają pasję i pomysł na siebie mówi Patricia Kazadi. Prezenterka twierdzi, że kiedyś sama była takim pełnym marzeń dzieciakiem, jak uczestnicy „You Can Dance”, dlatego dziś chętnie ich promuje. Do udziału w show podczas swoich koncertów zaprasza osoby utalentowane tanecznie i obdarzone ciekawą osobowością.

Patricia Kazadi od 2011 roku jest gospodynią programu „You Can Dance  Po prostu tańcz" na antenie telewizji TVN. Była także prowadzącą talent show „X Factor” w tej samej stacji. Gwiazda twierdzi, że są to zupełnie różne formaty telewizyjne, dlatego nie potrafi zdecydować, czy któryś jest bliższy jej sercu.

– Dla mnie na pierwszym miejscu zawsze była muzyka, tak że na pewno muzyka jest bliższa mojemu sercu, ale ta muzyka łączy się ze śpiewaniem, graniem na instrumentach i tańcem. Nie wybierałabym pomiędzy tymi programami – mówi Patricia Kazadi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Kazadi twierdzi, że obecna edycja programu „You Can Dance  Po prostu tańcz” ma wyjątkowo wysoki poziom. Biorą w niej udział osoby niezwykle utalentowane tanecznie, a jednocześnie obdarzone charyzmą. Zdaniem wokalistki do wygrania tego typu talent show same zdolności nie wystarczą potrzebna jest też wyjątkowa osobowość. Kazadi przypomina, że w kilku edycjach „You Can Dance  Po prostu tańcz” i „X Factora” brali udział niezwykle utalentowani artyści, którzy nie dotarli jednak do finału, podczas gdy mniej zdolni, ale obdarzeni ciekawą osobowością zachodzili wysoko.

– Jest ogromnie wysoki poziom, myślę, że najwyższy dotychczas, jeżeli chodzi o poziom taneczny i ich kwalifikacje. Do tego mają niesamowite osobowości, każdy z nich ma osobowość. Nie ma czegoś takiego, że ktoś świetnie tańczy, ale do końca nie wiemy, jaki jest, albo czy będzie taki telewizyjny, jak to się mówi, czy nie. Tutaj wszyscy są gotowi do tego, żeby pokazać się na waszych ekranach w pełnej okazałości – mówi Patricia Kazadi.

Wokalistka chętnie promuje utalentowanych młodych ludzi. Uczestników „You Can Dance  Po prostu tańcz” często zaprasza do udziału w tanecznym show podczas swoich koncertów. Zapewnia jednak, ze kibicuje wszystkim uczestnikom programów typu talent show, nie ważne jest bowiem dla niej to, jaki mają talent, ale czy mają pasję i pomysł na siebie.

– To nie jest kwestia tego, czy śpiewają, czy tańczą, czy grają na instrumencie, czy malują, ja się utożsamiam po prostu z ludźmi młodymi, którzy mają pasję, chcą spełniać swoje marzenia, walczą o te swoje marzenia i są gotowi do poświęceń, bo mają wizję tego, co chcą robić. Ja takim dzieciakiem byłam, dalej jestem w serduchu, więc czuję ogromną więź z nimi. Nie ważne, co dokładnie robią zawodowo mówi Patricia Kazadi.

Zdaniem wokalistki taniec jest nieodłączna częścią występów artystów tworzących muzykę pop.

– Na koncertach oczywiście są to choreografie, mam zawsze oprawę taneczną i najczęściej są to właśnie uczestnicy poprzednich edycji „You Can Dance”. Jeżeli chodzi o mój taniec, to ja już raczej tylko na imprezach. I raczej są to ruchy spontaniczne, nawet nazwałabym je odruchami – mówi Patricia Kazadi.

Program „You Can Dance  Po prostu tańcz” można oglądać w poniedziałki, o godz. 21.30, na antenie telewizji TVN.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.