Mówi: | Łukasz Kędzior |
Funkcja: | autor bloga modowo-showbiznesowego LukeBook.pl |
W sezonie jesienno-zimowym mężczyźni powinni postawić na łączenie różnych wzorów i kolorów, szerokie spodnie do garnituru i stylizacje na cebulkę
W modzie męskiej w przyszłym sezonie przewijają się cztery główne trendy. Projektanci i blogerzy wskazują na styl militarny, styl a’la wędrowiec, elegancki i eklektyczny. Przy doborze konkretnych stylizacji nie ma żadnych ograniczeń związanych z wiekiem, typem sylwetki czy profesją. Ważne, żeby właściciel czuł się komfortowo w każdej sytuacji.
– Trend militarny lansuje dom mody Versace – moro, kolor oliwkowy, złote guziki, wszystko, co kojarzy się w z wojskiem. Drugi trend to wędrowiec lub włóczykij – tak ten trend został nazwany przez jeden z domów mody, zakładamy koszule flanelowe, na to futra, kożuchy, wszystko, co możemy włożyć, im więcej tym lepiej – mówi agencji Newseria Łukasz Kędzior, autor bloga modowo-showbiznesowego LukeBook.pl
Styl militarny inspirowany wojskowymi barwami już od kilku sezonów cieszy się niesłabnącą popularnością. Wykonane z dobrych materiałów ubrania wytrzymają każdą pogodę. Niewątpliwie jest to jeden z najlepszych trendów dla osób z wyrazistym podejściem do mody, które w każdej sytuacji cenią sobie swobodę, funkcjonalność oraz wygodę. Z kolei zasada im więcej, tym lepiej z pewnością doskonale sprawdzi się podczas jesienno-zimowej aury. W tym przypadku liczy się kreatywność i umiejętność niebanalnego zestawiania ze sobą pozornie niepasujących do siebie elementów garderoby.
Domy mody przygotowały również propozycje dla nieco bardziej stonowanych panów.
– Kolejny styl jest bardzo elegancki, nawiązujący do lat 70., będziemy bardzo klasyczni, eleganccy, spodnie u panów przez kilka sezonów były zwężane, teraz będą dosyć szerokie – mówi Łukasz Kędzior.
A z kolei ci, którzy chcą się wyróżniać z tłumu, mogą postawić na styl najbardziej wyrafinowany.
– Czwarty trend to eklektyzm, łączymy różne wzory i kolory. Wiem, że u panów, szczególnie w Polsce, jest to trudne, natomiast tak się będą nosić Włochy, Mediolan, to stamtąd przywędrował ten mocno eklektyczny trend nawiązujący do lat 30. – mówi Łukasz Kędzior.
Czytaj także
- 2024-11-15: Rok regularnej aktywności fizycznej wydłuża życie w zdrowiu o co najmniej rok. Zmniejsza też absencję chorobową w pracy
- 2024-10-31: Medycyna stylu życia zyskuje na znaczeniu. Może zapobiegać przewlekłym chorobom serca i nowotworom
- 2024-10-07: Monika Miller: Moja szafa jest dosyć mała. Lepiej jest mieć mniej rzeczy świetnej jakości, niż kupować kilogramy ubrań i za pół roku je wyrzucać
- 2024-10-25: Anna Głogowska: Piękna jest sztuka z elektroodpadów. Takie ubrania to dobry pomysł na oryginalny strój na czerwony dywan
- 2024-10-23: Monika Mrozowska: Na ściankach dziewczyny lubią wyglądać za każdym razem inaczej. Trochę mi szkoda na to czasu
- 2024-09-25: Barbara Kurdej-Szatan: Moda ekologiczna jest nam bardzo bliska. Kupuję ciuchy lepszej jakości, ale dużo rzadziej
- 2024-09-19: Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
- 2024-09-27: Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
- 2024-08-14: Tomasz Jacyków: Bardzo modny tego lata jest nurt bieliźniany. Hitem są spodenki udające męskie bokserki
- 2024-09-05: Tomasz Jacyków: Dla próżności i uciechy innych nie będę zaśmiecał tej planety. Kupuję niewiele ubrań i bardzo lubię second handy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.