Newsy

Milena Sadowska (Miss Polonia 2018): Buduję własną markę biżuteryjną. Biżuteria sprawia, że jesteś osobowością

2021-06-10  |  06:17

Miss Polonia 2018 przyznaje, że chciałaby związać swoją przyszłość z mediami. Lubi brać udział w programach rozrywkowych i pracować z kamerą. Dlatego właśnie widziałaby się w telewizji. Milena Sadowska rozważa także inne możliwości rozwoju. Pracuje obecnie nad dużym projektem – własną marką biżuteryjną. Tłumaczy, że jako miss mogłaby zostać główną ambasadorką marki i pokazywać piękno biżuterii w kampaniach reklamowych.

Milena Sadowska jest zadowolona z kierunku, w jakim potoczyła się jej kariera. Przyznaje, że w podejmowaniu decyzji o udziale w programach rozrywkowych i w sesjach zdjęciowych pomaga jej menedżer. Miss Polonię 2018 cieszy to, że wciąż dostaje nowe, ciekawe propozycje.  

– Moim marzeniem zawodowym jest praca w telewizji. Bardzo możliwe, że w niedalekiej przyszłości będę miała nagrania do programu „Jaka to melodia?”. Na razie razem z menedżerem dogadujemy szczegóły. Aktualnie jestem również na początku budowania własnej marki, więc zobaczymy, jak moje życie zawodowe dalej się potoczy. Mam nadzieję, że będzie dobrze, trzymajcie za mnie kciuki – mówi w rozmowie z agencją Newseria Lifestyle Milena Sadowska.

Wiele znanych osób obecnie decyduje się na stworzenie własnej marki. Miss Polonia 2018 nie chce zdradzać szczegółów przedsięwzięcia. Zaznacza jednak, że projekt jest już w fazie realizacji. Według założeń marka powinna wystartować jeszcze w tym roku.

– To będzie moja własna marka biżuteryjna. Jesteśmy na początku tej drogi i już tworzą się projekty. Myślę, że przed świętami bożonarodzeniowymi już wszystko powinno być gotowe. W okresie świątecznym ludzie kupują biżuterię pod choinkę, na prezent, więc chcielibyśmy skończyć całe budowanie marki właśnie do grudnia – wyjaśnia.

Milena Sadowska tłumaczy, że produkty, które zaoferuje, będą zgodne z jej estetyką i gustem. Chce dzięki nim pokazać, jaką jest osobą. Według niej biżuteria ma niezwykłą moc. Jest nie tylko uzupełnieniem i dopełnieniem stylizacji, ale również środkiem służącym do komunikowania się z otoczeniem. Detale i akcesoria mówią wiele o właścicielu.

– Biżuteria to dodatek, który sprawia, że jesteś osobowością. To, jaką biżuterię nosisz, pokazuje twoją osobowość. Biżuteria bardzo pasuje do mnie z racji tego, że zostałam Miss Polonią i mogłabym ja na sobie bardzo dobrze zaprezentować – zaznacza.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Edyta Herbuś: Muzyka to jest jedno z narzędzi, które pomaga ludziom pokonywać blokady w ciele i w psychice. Szczególnie silnym bodźcem jest twórczość Mozarta

Tancerka ze swojego doświadczenia wie, że odpowiednia muzyka potrafi zdziałać cuda z naszymi emocjami i wszelkimi wewnętrznymi blokadami. Przynosi ukojenie, pomaga się wyciszyć, poprawia nastrój, dostarcza pozytywnych przeżyć i zmniejsza napięcie emocjonalne. Korzyści są jeszcze większe, kiedy poruszamy się w rytm ulubionych dźwięków. I wcale nie muszą to być perfekcyjne układy choreograficzne, ważne są natomiast sama aktywność, relaks i chwila wytchnienia od codziennych zajęć, obowiązków i problemów.

Moda

Gabi Drzewiecka: Obwieszam się biżuterią jak choinka. Raczej nie zdarza się, żebym wyszła z domu w ogóle bez biżuterii

Prezenterka tłumaczy, że z każdym rokiem jest coraz bardziej świadomą osobą. Kocha bawić się biżuterią i kiedy tworzy stylizację, uzupełnia ją mnóstwem dodatków, które pozwalają jej wyrazić charakter. Gabi Drzewiecka obok innych gwiazd pojawiła się na wydarzeniu z okazji 10-lecia marki Mokobelle. Goście mogli zobaczyć jubileuszową kolekcję marki.

Problemy społeczne

W Polsce rodzi się coraz mniej dzieci. Potrzebne są lepszy dostęp do żłobków i przedszkoli oraz większa stabilność zatrudnienia

W 2020 roku urodziło się w Polsce ok. 355 tys. dzieci, najmniej od 2003 roku. Współczynnik dzietności był nieco niższy niż w 2019 roku i wynosił 1,41. Polsce daleko jeszcze do poziomu 2,1, który gwarantuje zastępowalność pokoleń. – Zachęty finansowe mają ograniczoną skuteczność dla poprawy sytuacji demograficznej. Potrzebna jest większa równowaga w podziale odpowiedzialności za dostarczanie środków na utrzymanie rodziny i wspólne wypełnianie obowiązków opiekuńczych przez rodziców – mówi prof. dr hab. Irena Kotowska, ekspert ds. demografii i polityki ludnościowej ze Szkoły Głównej Handlowej. Rząd przedstawił w ubiegłym tygodniu Strategię Demograficzną 2040, która ma pomóc Polsce wyjść z pułapki niskiej dzietności.