Newsy

Milena Sadowska (Miss Polonia 2018): Buduję własną markę biżuteryjną. Biżuteria sprawia, że jesteś osobowością

2021-06-10  |  06:17

Miss Polonia 2018 przyznaje, że chciałaby związać swoją przyszłość z mediami. Lubi brać udział w programach rozrywkowych i pracować z kamerą. Dlatego właśnie widziałaby się w telewizji. Milena Sadowska rozważa także inne możliwości rozwoju. Pracuje obecnie nad dużym projektem – własną marką biżuteryjną. Tłumaczy, że jako miss mogłaby zostać główną ambasadorką marki i pokazywać piękno biżuterii w kampaniach reklamowych.

Milena Sadowska jest zadowolona z kierunku, w jakim potoczyła się jej kariera. Przyznaje, że w podejmowaniu decyzji o udziale w programach rozrywkowych i w sesjach zdjęciowych pomaga jej menedżer. Miss Polonię 2018 cieszy to, że wciąż dostaje nowe, ciekawe propozycje.  

– Moim marzeniem zawodowym jest praca w telewizji. Bardzo możliwe, że w niedalekiej przyszłości będę miała nagrania do programu „Jaka to melodia?”. Na razie razem z menedżerem dogadujemy szczegóły. Aktualnie jestem również na początku budowania własnej marki, więc zobaczymy, jak moje życie zawodowe dalej się potoczy. Mam nadzieję, że będzie dobrze, trzymajcie za mnie kciuki – mówi w rozmowie z agencją Newseria Lifestyle Milena Sadowska.

Wiele znanych osób obecnie decyduje się na stworzenie własnej marki. Miss Polonia 2018 nie chce zdradzać szczegółów przedsięwzięcia. Zaznacza jednak, że projekt jest już w fazie realizacji. Według założeń marka powinna wystartować jeszcze w tym roku.

– To będzie moja własna marka biżuteryjna. Jesteśmy na początku tej drogi i już tworzą się projekty. Myślę, że przed świętami bożonarodzeniowymi już wszystko powinno być gotowe. W okresie świątecznym ludzie kupują biżuterię pod choinkę, na prezent, więc chcielibyśmy skończyć całe budowanie marki właśnie do grudnia – wyjaśnia.

Milena Sadowska tłumaczy, że produkty, które zaoferuje, będą zgodne z jej estetyką i gustem. Chce dzięki nim pokazać, jaką jest osobą. Według niej biżuteria ma niezwykłą moc. Jest nie tylko uzupełnieniem i dopełnieniem stylizacji, ale również środkiem służącym do komunikowania się z otoczeniem. Detale i akcesoria mówią wiele o właścicielu.

– Biżuteria to dodatek, który sprawia, że jesteś osobowością. To, jaką biżuterię nosisz, pokazuje twoją osobowość. Biżuteria bardzo pasuje do mnie z racji tego, że zostałam Miss Polonią i mogłabym ja na sobie bardzo dobrze zaprezentować – zaznacza.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Bogna Sworowska: Za granicą bardzo rzadko na ulicy widzi się kogoś bez maski. U nas widzę totalny luz, zbyt duży według mnie

Obostrzenia sprawiły, że Bogna Sworowska przez wiele miesięcy nie spotykała się z przyjaciółmi. Najbliższą rodzinę widywała znacznie rzadziej. Modelka zaznacza, że czas pandemii wykorzystała głównie na odpoczynek w swoim domu. Przyznaje, że potrzebowała relaksu i marzyła o chwilowym zwolnieniu tempa życia. Chociaż cieszy się, że codzienność z dnia na dzień staje się bardziej normalna, jest pełna obaw o przyszłość. Uważa, że nadmierne rozluźnienie może spowodować, że wirus szybko powróci.

Media

Mikołaj Jędruszczak: Żaden normalny człowiek na Ziemi nie funkcjonuje w takich warunkach jak my w programie „One Night Squad”. W taką wytworzoną sztucznie historię da się wejść tylko na chwilę

Warunki, w jakich musieli funkcjonować uczestnicy „One Night Squad”, według Mikołaja Jędruszczaka były wręcz prymitywne. Każdego ranka budził się brudny i spocony, do tego ciągle brakowało wody, a wokół było pełno piasku. Wiedział jednak, że nic nie może zmienić, dlatego próbował dostosować się do miejsca i sytuacji. Nigdy więcej jednak nie zdecydowałby się na podobną przygodę.

Media i PR

Pandemia zwiększyła zainteresowanie portalami internetowymi i telewizją. Nie poszedł za tym wzrost przychodów wydawców z reklam

Okres pandemii sprzyja poszukiwaniu informacji w internecie. 44 proc. polskich internautów zadeklarowało, że więcej informacji czerpało w tym czasie z bezpłatnych serwisów informacyjnych. Wydłużył się też czas spędzany przez przeciętnego Polaka przed telewizorem. Jednak nie przełożyło się to na wyższe dochody z reklam dla wydawców i producentów. Jedynym segmentem, który nie stracił na pandemii, jest rynek reklamy internetowej – wynika z badania „Modele biznesowe mediów po pandemii” opublikowanego przez Polski Instytut Ekonomiczny.

Medycyna

Algorytm sztucznej inteligencji poprawi diagnostykę i leczenie zaburzeń snu. Czas wyszukiwania nieprawidłowości skróci z wielu godzin do kilku sekund [DEPESZA]

Sztuczna inteligencja coraz szerzej wkracza do świata medycyny. Algorytmy SI okazały się skuteczne w interpretacji obrazów RTG, rozpoznają choroby, proponują też skuteczne leczenie. Na Uniwersytecie Kopenhaskim opracowano algorytm, który może poprawić diagnostykę i leczenie zaburzeń snu. Uczenie maszynowe w ciągu kilku sekund wykonuje badania, które lekarzom zajmują długie godziny. W ten sposób pozwoli zdiagnozować znacznie więcej pacjentów. Obecnie na różnego rodzaju zaburzenia snu cierpi nawet 45 proc. osób na świecie.