Newsy

Milena Sadowska (Miss Polonia 2018): Buduję własną markę biżuteryjną. Biżuteria sprawia, że jesteś osobowością

2021-06-10  |  06:17

Miss Polonia 2018 przyznaje, że chciałaby związać swoją przyszłość z mediami. Lubi brać udział w programach rozrywkowych i pracować z kamerą. Dlatego właśnie widziałaby się w telewizji. Milena Sadowska rozważa także inne możliwości rozwoju. Pracuje obecnie nad dużym projektem – własną marką biżuteryjną. Tłumaczy, że jako miss mogłaby zostać główną ambasadorką marki i pokazywać piękno biżuterii w kampaniach reklamowych.

Milena Sadowska jest zadowolona z kierunku, w jakim potoczyła się jej kariera. Przyznaje, że w podejmowaniu decyzji o udziale w programach rozrywkowych i w sesjach zdjęciowych pomaga jej menedżer. Miss Polonię 2018 cieszy to, że wciąż dostaje nowe, ciekawe propozycje.  

– Moim marzeniem zawodowym jest praca w telewizji. Bardzo możliwe, że w niedalekiej przyszłości będę miała nagrania do programu „Jaka to melodia?”. Na razie razem z menedżerem dogadujemy szczegóły. Aktualnie jestem również na początku budowania własnej marki, więc zobaczymy, jak moje życie zawodowe dalej się potoczy. Mam nadzieję, że będzie dobrze, trzymajcie za mnie kciuki – mówi w rozmowie z agencją Newseria Lifestyle Milena Sadowska.

Wiele znanych osób obecnie decyduje się na stworzenie własnej marki. Miss Polonia 2018 nie chce zdradzać szczegółów przedsięwzięcia. Zaznacza jednak, że projekt jest już w fazie realizacji. Według założeń marka powinna wystartować jeszcze w tym roku.

– To będzie moja własna marka biżuteryjna. Jesteśmy na początku tej drogi i już tworzą się projekty. Myślę, że przed świętami bożonarodzeniowymi już wszystko powinno być gotowe. W okresie świątecznym ludzie kupują biżuterię pod choinkę, na prezent, więc chcielibyśmy skończyć całe budowanie marki właśnie do grudnia – wyjaśnia.

Milena Sadowska tłumaczy, że produkty, które zaoferuje, będą zgodne z jej estetyką i gustem. Chce dzięki nim pokazać, jaką jest osobą. Według niej biżuteria ma niezwykłą moc. Jest nie tylko uzupełnieniem i dopełnieniem stylizacji, ale również środkiem służącym do komunikowania się z otoczeniem. Detale i akcesoria mówią wiele o właścicielu.

– Biżuteria to dodatek, który sprawia, że jesteś osobowością. To, jaką biżuterię nosisz, pokazuje twoją osobowość. Biżuteria bardzo pasuje do mnie z racji tego, że zostałam Miss Polonią i mogłabym ja na sobie bardzo dobrze zaprezentować – zaznacza.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Moda

Teatr

Alicja Węgorzewska: W Warszawskiej Operze Kameralnej szukamy zawsze swojej niszy repertuarowej. Pierwszą premierą tego sezonu będą dwie jednoaktówki Donizettiego

Dwie jednoaktowe opery G. Donizettiego: „Nocny dzwoneczek” („Il campanello di notte”) oraz ,,Tłusty czwartek’’ („Il giovedi grasso”) w reżyserii Grzegorza Chrapkiewicza to pierwsza premiera sezonu 2021/2022 w Warszawskiej Operze Kameralnej, która świętuje swoje 60-lecie. Alicja Węgorzewska ma nadzieję, że technika wokalna w stylu włoskiego bel canto zachwyci najbardziej wytrawnych słuchaczy. Jej istotą jest bowiem położenie nacisku na piękno głosu i wirtuozerię wokalną. W połączeniu z dwiema barwnymi opowieściami, doskonałą grą aktorską i solidną porcją ruchu na scenie powinna zagwarantować widzom niezapomniane wrażenia estetyczne.

IT i technologie

Szpitale przyszłości przestaną być przepełnione. Rozwój technologii i telemedycyny pozwoli skutecznie przenosić opiekę poza mury placówek medycznych

W najbliższych latach nowe technologie medyczne w dalszym ciągu będą się dynamicznie rozwijać. Szacuje się, że w 2025 roku sektor telemedycyny ma być wart 175,5 mld dol., a globalny rynek e-zdrowia powinien osiągnąć do tego czasu wartość 600 mld dol. – pokazał majowy raport 300RESEARCH „Cyfrowe zdrowie. Jak poprawić efektywność usług medycznych”. Eksperci są przekonani, że technologie takie jak sztuczna inteligencja, telemedycyna czy cyfrowe dane medyczne będą w coraz większym stopniu odciążać system ochrony zdrowia i przenosić opiekę poza mury placówek medycznych. Szpitale przyszłości nie będą przepełnione i zostaną w nich tylko najciężej chorzy pacjenci, a dla pozostałych, dzięki wykorzystaniu najnowszych rozwiązań technologicznych, opieka zdrowotna świadczona będzie w ich domach.

Handel

Już 1/3 Polaków płaci za zakupy wyłącznie kartą. Zgodnie z nowym prawem sklepy nie będą mogły odmówić transakcji gotówką

– Około 30 proc. Polaków to osoby przyzwyczajone wyłącznie do płatności bezgotówkowych. To oznacza, że gotówka w ich życiu może nie funkcjonować, nie mają takiej potrzeby – mówi dr Urszula Wysocka z warszawskiej Wyższej Szkoły Bankowej. Jak wskazuje, stopniowy wzrost ubankowienia i kolejne nowinki, które Polacy szybko i chętnie adaptują, przyczyniają się do tego, że popularność płatności bezgotówkowych sukcesywnie rośnie, a pandemia COVID-19 dodatkowo ją zwiększyła. Tego trendu nie odwróci nawet uchwalona niedawno ustawa, która obliguje punkty handlowo-usługowe do przyjmowania płatności gotówką. Ten obowiązek został wprowadzony z myślą o osobach wykluczonych finansowo.