Newsy

Aleksandra Hamkało: zawsze jak staję na ściance, to zastanawiam się, czy przypadkiem nie zaliczyłam modowej wpadki

2018-05-08  |  06:50

Z krytyki moich stylizacji staram się wyciągnąć wnioski na przyszłość – twierdzi aktorka. Podkreśla, że każde jej pojawienie się na czerwonym dywanie jest oceniane przez modowych ekspertów i dziennikarzy. Nie każdą krytykę bierze do siebie, twierdzi bowiem, że zna się na modzie i nie ma sobie wiele do zarzucenia pod tym względem.

Od momentu debiutu w show-biznesie Aleksandra Hamkało przyciągała uwagę ciekawym, bezpretensjonalnym stylem ubierania. Gwiazda twierdzi, że moda zawsze znajdowała się w kręgu jej zainteresowań, stara się jednak podchodzić do niej z dużą dozą kreatywności i nonszalancji. Jej zdaniem od podążania za trendami ważniejszy jest indywidualny styl.

Absolutnie nie czuję się niewolnicą mody, wręcz wydaje mi się, że czasami przesadzam z tym, jak staję okoniem wobec tej mody – mówi Aleksandra Hamkało agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Gwiazda uważa, że ślepe podążanie za modowymi nowinkami może mieć bardzo negatywne konsekwencje. Z tego powodu przy tworzeniu kolejnych stylizacji należy kierować się przede wszystkim własnym gustem i zaletami sylwetki.

Dokładnie ta sama rzecz na kimś, kto ją czuje, będzie wyglądać świetnie, a na kimś, kto ma ją na sobie tylko ze względu na modę, będzie prezentować się tragicznie – mówi Aleksandra Hamkało.

Styl aktorki zawsze był mocno komentowany w mediach lifestyle'owych, nie zawsze pozytywnie. Zdaniem aktorki dziennikarze bardzo chętnie wytykają jej jako osobie publicznej wszelkiego rodzaju modowe wpadki. Z każdej takiej sytuacji Aleksandra Hamkało stara się wyciągnąć wnioski na przyszłość, nie ukrywa jednak, że nie zawsze zgadza się z krytyczną opinią modowych ekspertów.

– Zawsze, jak staję na ściance, to zastanawiam się, czy przypadkiem to nie była wpadka, ale zazwyczaj robię rzeczy w zgodzie ze sobą, więc nawet jeżeli jakiś redaktor stwierdzi, że beznadziejne, to raczej się tym nie przejmuję – mówi gwiazda.

Aleksandra Hamkało podkreśla też, że oceny owych ekspertów nie zawsze są zgodne. Wielokrotnie zdarzało jej się bowiem czytać zarówno krytyczne, jak i pozytywne opinie różnych dziennikarzy i stylistów na temat tej samej stylizacji. Gwiazda twierdzi, że gusta ludzkie są bardzo różne, dlatego przede wszystkim należy ubierać się w zgodzie z samym sobą.

– Ja się modą interesuję, dlatego nie mam sobie za wiele do zarzucenia, wiem, co jest modne, nie muszę koniecznie tego mieć co wieczór na sobie – mówi aktorka.

Zdaniem gwiazdy Polacy ubierają się coraz lepiej i ciekawiej, wciąż jednak w zakresie mody mają sporo zaległości do nadrobienia. Aktorka nie ukrywa, że obecnie jej wymagania w stosunku do codziennej mody bardzo wzrosły, wciąż pozostaje bowiem pod wrażeniem wyczucia stylu kobiet w Japonii.

– Japońska ulica powala na kolana. Styl Japonek jest naprawdę bardzo inspirujący, szczególnie w Tokio – mówi Aleksandra Hamkało.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.