Mówi: | Zuzanna Wachowiak |
Funkcja: | właścicielka i projektantka marki Bizuu |
Bizuu na sezon jesienno-zimowy proponuje sukienki z koła podkreślające talię
Blanka Jordan i Zuzanna Wachowiak, właścicielki marki Bizuu, proponują na jesień i zimę kobiece sukienki z wyraźnie zaznaczoną talią i rozkloszowanym dołem w kolorach czarnym, szarym, białym, ecru oraz z niebieskimi nadrukami na białym tle.
– Sukienka pozwala nam w łatwy i szybki sposób poczuć się bardzo kobieco. To jest element garderoby, po który kobiety bardzo często sięgają i myślę, że takie kroje, które na dole zbudowane są z koła, tudzież mają marszczenia, pozwalają różnym sylwetkom dobrze wyglądać. Bo podkreślamy talię, mamy rozkloszowanie, czasem trzeba coś zakryć, to zakrywamy. Czasem trzeba stworzyć tę talię, to dzięki temu ją tworzymy. Myślę, że to jest bardzo popularny i dobry krój dla wielu sylwetek – mówi Zuzanna Wachowiak, właścicielka i projektantka marki Bizuu w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.
Klimat kolekcji jest nostalgiczny poprzez mieszanie różnych motywów retro. Nawiązuje m.in. do lat 50. Materiały wykorzystywane przez projektantki to różne gatunki wełny, w tym kaszmir, jedwab, żakardy, skóra, naturalne futro oraz tiul.
– Tiul jest takim materiałem, który pojawia się w naszych kolekcjach zawsze, niekoniecznie jest on widoczny, ale czasem jest pojawia się po wywinięciu sukienki na lewą stronę. Dodajemy objętość i chcemy nadać temu odpowiedni kształt i formę. Myślę, że tiul będzie w tym sezonie trochę bardziej schowany – mówi projektantka.
W sezonie jesienno-zimowym modne są spódnice o długości midi, nieco za kolano lub do połowy łydki – rozkloszowane, plisowane i ołówkowe. Dominują odcienie głębokiej czerni, szarości, beżu, czerwieni, fioletu i niebieskiego.
– Spódnice to bardzo specyficzny element garderoby, bardzo różny w zależności od sylwetki. Czasem wystarczy centymetr albo dwa, aby zmienić wygląd sylwetki. W tym sezonie modne są spódnice midi, przed kostkę, a nawet do pół łydki. Są bardzo wymagające, jeśli chodzi o sylwetkę. W takich spódnicach będą się dobrze czuły wysokie i szczupłe panie. Długość trzeba dobierać bardzo ostrożnie, bo czasem jeden centymetr lub dwa więcej potrafią bardzo zniekształcić sylwetkę – tłumaczy Zuzanna Wachowiak.
Marka Bizuu stworzona w 2010 roku cieszy się dużą popularnością wśród gwiazd, m.in. Anny Muchy, Katarzyny Zielińskiej, Weroniki Książkiewicz, Agnieszki Szulim i Małgorzaty Sochy. Ubrania i dodatki sióstr Jordan i Wachowiak podobają się również zagranicznym artystom.
– Sharon Stone odwiedziła nasz butik i wyszła z dość dużymi zakupami. Później bardzo czujnie śledziłam to, co działo się za granicą i udało mi się na jednym zagranicznym portalu znaleźć zdjęcie zrobione jej w biegu, na lotnisku. Miała wtedy sweter od nas – byłam bardzo szczęśliwa. Mam do niej kontakt, więc mam nadzieję, że przyjdzie taki dzień, że napiszę i może wyśle mi pozostałe zdjęcia tych kreacji, które wybrała – mówi właścicielka Bizuu.
Czytaj także
- 2025-04-09: Kajra: Nie mam problemu z tym, żeby zakładać te same ubrania wiele razy lub łączyć w inny sposób. Kupuję mało rzeczy, nie lubię wybierać i przymierzać
- 2025-03-07: Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki
- 2024-12-06: Luksusowe wydania książek w centrum zainteresowania kolekcjonerów. W Warszawie można zobaczyć ponad 20 białych kruków z Polski i zagranicy
- 2024-10-07: Monika Miller: Moja szafa jest dosyć mała. Lepiej jest mieć mniej rzeczy świetnej jakości, niż kupować kilogramy ubrań i za pół roku je wyrzucać
- 2024-10-25: Anna Głogowska: Piękna jest sztuka z elektroodpadów. Takie ubrania to dobry pomysł na oryginalny strój na czerwony dywan
- 2024-10-23: Monika Mrozowska: Na ściankach dziewczyny lubią wyglądać za każdym razem inaczej. Trochę mi szkoda na to czasu
- 2024-09-25: Barbara Kurdej-Szatan: Moda ekologiczna jest nam bardzo bliska. Kupuję ciuchy lepszej jakości, ale dużo rzadziej
- 2024-09-27: Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
- 2024-08-14: Tomasz Jacyków: Bardzo modny tego lata jest nurt bieliźniany. Hitem są spodenki udające męskie bokserki
- 2024-09-05: Tomasz Jacyków: Dla próżności i uciechy innych nie będę zaśmiecał tej planety. Kupuję niewiele ubrań i bardzo lubię second handy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.