Newsy

Bizuu na sezon jesienno-zimowy proponuje sukienki z koła podkreślające talię

2014-09-23  |  06:35

Blanka Jordan i Zuzanna Wachowiak, właścicielki marki Bizuu, proponują na jesień i zimę kobiece sukienki z wyraźnie zaznaczoną talią i rozkloszowanym dołem w kolorach czarnym, szarym, białym, ecru oraz z niebieskimi nadrukami na białym tle.

Sukienka pozwala nam w łatwy i szybki sposób poczuć się bardzo kobieco. To jest element garderoby, po który kobiety bardzo często sięgają i myślę, że takie kroje, które na dole zbudowane są z koła, tudzież mają marszczenia, pozwalają różnym sylwetkom dobrze wyglądać. Bo podkreślamy talię, mamy rozkloszowanie, czasem trzeba coś zakryć, to zakrywamy. Czasem trzeba stworzyć tę talię, to dzięki temu ją tworzymy. Myślę, że to jest bardzo popularny i dobry krój dla wielu sylwetek – mówi Zuzanna Wachowiak, właścicielka i projektantka marki Bizuu w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Klimat kolekcji jest nostalgiczny poprzez mieszanie różnych motywów retro. Nawiązuje m.in. do lat 50. Materiały wykorzystywane przez projektantki to różne gatunki wełny, w tym kaszmir, jedwab, żakardy, skóra, naturalne futro oraz tiul.

Tiul jest takim materiałem, który pojawia się w naszych kolekcjach zawsze, niekoniecznie jest on widoczny, ale czasem jest pojawia się po wywinięciu sukienki na lewą stronę. Dodajemy objętość i chcemy nadać temu odpowiedni kształt i formę. Myślę, że tiul będzie w tym sezonie trochę bardziej schowany – mówi projektantka.

W sezonie jesienno-zimowym modne są spódnice o długości midi, nieco za kolano lub do połowy łydki – rozkloszowane, plisowane i ołówkowe. Dominują odcienie głębokiej czerni, szarości, beżu, czerwieni, fioletu i niebieskiego.

Spódnice to bardzo specyficzny element garderoby, bardzo różny w zależności od sylwetki. Czasem wystarczy centymetr albo dwa, aby zmienić wygląd sylwetki. W tym sezonie modne są spódnice midi, przed kostkę, a nawet do pół łydki. Są bardzo wymagające, jeśli chodzi o sylwetkę. W takich spódnicach będą się dobrze czuły wysokie i szczupłe panie. Długość trzeba dobierać bardzo ostrożnie, bo czasem jeden centymetr lub dwa więcej potrafią bardzo zniekształcić sylwetkę – tłumaczy Zuzanna Wachowiak.

Marka Bizuu stworzona w 2010 roku cieszy się dużą popularnością wśród gwiazd, m.in. Anny Muchy, Katarzyny Zielińskiej, Weroniki Książkiewicz, Agnieszki Szulim i Małgorzaty Sochy. Ubrania i dodatki sióstr Jordan i Wachowiak podobają się również zagranicznym artystom.

Sharon Stone odwiedziła nasz butik i wyszła z dość dużymi zakupami. Później bardzo czujnie śledziłam to, co działo się za granicą i udało mi się na jednym zagranicznym portalu znaleźć zdjęcie zrobione jej w biegu, na lotnisku. Miała wtedy sweter od nas – byłam bardzo szczęśliwa. Mam do niej kontakt, więc mam nadzieję, że przyjdzie taki dzień, że napiszę i może wyśle mi pozostałe zdjęcia tych kreacji, które wybrała – mówi właścicielka Bizuu.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Telekomunikacja

Samotność coraz bardziej dotyka Polaków. Dla 90 proc. z nich problemem są też narastające podziały

Polacy coraz częściej czują się samotni i wyobcowani, mimo że technologia daje im nieograniczone możliwości komunikacji. Według badań 68 proc. społeczeństwa doświadcza samotności, a 90 proc. ma dość narastających podziałów. T-Mobile Polska rusza z platformą #BurzymyBariery, której celem jest zachęcenie Polaków do prawdziwego dialogu i eliminacja barier komunikacyjnych.

Gwiazdy

Malwina Wędzikowska: W dżungli przez miesiąc rewidowałam swoje życie. Przehulałam dużo czasu na toksycznych ludzi

Prezenterka jest teraz na takim etapie swojego życia, że oddala się od ludzi, którzy nie wnoszą w nie nic pozytywnego. Zamiast tracić czas na toksyczne relacje, inwestuje w rozwój osobisty, dużo czasu poświęca też na pracę i rozwijanie swoich pasji. Malwina Wędzikowska nie ukrywa też, że jest dumna z kontynuacji formatu „The Traitors. Zdrajcy” i wierzy, że druga edycja również przyciągnie przed telewizory wielu widzów.