Newsy

Bizuu na sezon jesienno-zimowy proponuje sukienki z koła podkreślające talię

2014-09-23  |  06:35

Blanka Jordan i Zuzanna Wachowiak, właścicielki marki Bizuu, proponują na jesień i zimę kobiece sukienki z wyraźnie zaznaczoną talią i rozkloszowanym dołem w kolorach czarnym, szarym, białym, ecru oraz z niebieskimi nadrukami na białym tle.

Sukienka pozwala nam w łatwy i szybki sposób poczuć się bardzo kobieco. To jest element garderoby, po który kobiety bardzo często sięgają i myślę, że takie kroje, które na dole zbudowane są z koła, tudzież mają marszczenia, pozwalają różnym sylwetkom dobrze wyglądać. Bo podkreślamy talię, mamy rozkloszowanie, czasem trzeba coś zakryć, to zakrywamy. Czasem trzeba stworzyć tę talię, to dzięki temu ją tworzymy. Myślę, że to jest bardzo popularny i dobry krój dla wielu sylwetek – mówi Zuzanna Wachowiak, właścicielka i projektantka marki Bizuu w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Klimat kolekcji jest nostalgiczny poprzez mieszanie różnych motywów retro. Nawiązuje m.in. do lat 50. Materiały wykorzystywane przez projektantki to różne gatunki wełny, w tym kaszmir, jedwab, żakardy, skóra, naturalne futro oraz tiul.

Tiul jest takim materiałem, który pojawia się w naszych kolekcjach zawsze, niekoniecznie jest on widoczny, ale czasem jest pojawia się po wywinięciu sukienki na lewą stronę. Dodajemy objętość i chcemy nadać temu odpowiedni kształt i formę. Myślę, że tiul będzie w tym sezonie trochę bardziej schowany – mówi projektantka.

W sezonie jesienno-zimowym modne są spódnice o długości midi, nieco za kolano lub do połowy łydki – rozkloszowane, plisowane i ołówkowe. Dominują odcienie głębokiej czerni, szarości, beżu, czerwieni, fioletu i niebieskiego.

Spódnice to bardzo specyficzny element garderoby, bardzo różny w zależności od sylwetki. Czasem wystarczy centymetr albo dwa, aby zmienić wygląd sylwetki. W tym sezonie modne są spódnice midi, przed kostkę, a nawet do pół łydki. Są bardzo wymagające, jeśli chodzi o sylwetkę. W takich spódnicach będą się dobrze czuły wysokie i szczupłe panie. Długość trzeba dobierać bardzo ostrożnie, bo czasem jeden centymetr lub dwa więcej potrafią bardzo zniekształcić sylwetkę – tłumaczy Zuzanna Wachowiak.

Marka Bizuu stworzona w 2010 roku cieszy się dużą popularnością wśród gwiazd, m.in. Anny Muchy, Katarzyny Zielińskiej, Weroniki Książkiewicz, Agnieszki Szulim i Małgorzaty Sochy. Ubrania i dodatki sióstr Jordan i Wachowiak podobają się również zagranicznym artystom.

Sharon Stone odwiedziła nasz butik i wyszła z dość dużymi zakupami. Później bardzo czujnie śledziłam to, co działo się za granicą i udało mi się na jednym zagranicznym portalu znaleźć zdjęcie zrobione jej w biegu, na lotnisku. Miała wtedy sweter od nas – byłam bardzo szczęśliwa. Mam do niej kontakt, więc mam nadzieję, że przyjdzie taki dzień, że napiszę i może wyśle mi pozostałe zdjęcia tych kreacji, które wybrała – mówi właścicielka Bizuu.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.