Newsy

Blogi z modą dziecięcą coraz bardziej popularne w Polsce

2014-03-31  |  06:10
Rynek odzieży dziecięcej rozwija się dynamicznie, a rodzice coraz chętnie wydają pieniądze na ubrania dla dzieci. Chcą je ubierać stylowo i zgodnie z wyznacznikami mody dziecięcej. Szukają inspiracji na blogach z modą dziecięcą, których w sieci pojawia się coraz więcej.

Rodzicom, którzy chcą, aby ich dzieci wyglądały modnie, trudno odnaleźć się w bogatej ofercie odzieży dziecięcej. Pomysłów na stylowy ubiór coraz częściej szukają na blogach z modą dziecięcą, których w sieci powstaje coraz więcej.  Na świecie modowy blog ma m.in. 3-letnia Harper Seven Beckham, córka Victorii i Davida Beckhamów. Modową stronę ma również Suri Cruise, córka Katie Holmes i Toma Cruise’a. Blogerzy podkreślają jednak, że nie należy ślepo naśladować trendów. Najważniejsza jest wygoda i komfort dziecka.

Strój nie może krępować ruchów, musi być wygodny. Dbajmy też o jakość ubrań, czyli warto spojrzeć na metkę, z czego on jest wykonany, czy nie są to sztuczne materiały. Dziecko powinno być też ubrane stosownie do okazji i sytuacji – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Joanna Helena Pomarańska-Woźniak, autorka bloga Lilylife.pl.

Blogerka w stylizacjach dziecięcych, które prezentuje na swojej stronie, kieruje się również zasadą „mniej znaczy więcej”. Zachęca rodziców, żeby nie przesadzali z kolorami i dokonywali przemyślanych zakupów.

–  Najlepiej zachować minimalizm. Wybieramy proste formy, jeden akcent kolorystyczny, który gra pierwsze skrzypce. Możemy bawić się modą, bo wszystko jest dozwolone. Tylko należy zachować umiar, żeby to nie było przebranie a ubranie – mówi Pomarańska-Woźniak.

Wielu blogerów i znawców mody zachęca, aby łamać stereotypy i niekoniecznie dziewczynki ubierać na różowo, a chłopców na niebiesko. Część osób twierdzi nawet, że ubieranie dzieci w takich kolorach już dawno wyszło z mody, a wręcz jest synonimem złego gustu.

Polskie blogi z modą dziecięcą można znaleźć m.in. na stronach: www.bobofashion.pl, www. kaszkazmlekiem.wordpress.com, www. szafeczka.com, www. ladygugu.pl czy www.olivkablog.pl.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.