Newsy

Cleo: marka Slavica bardzo dobrze się rozwija, planujemy kolejne kolekcje

2015-01-12  |  06:50

Cleo jest zadowolona z rozwoju marki Slavica, której jest współzałożycielką. Dotychczasowa kolekcja wkrótce poszerzy się o nowe wzory, niekoniecznie inspirowane polskim folkiem. Choć wokalistka na pierwszym miejscu nadal stawia muzykę, to podkreśla, że projektowanie dla marki Slavica jest spełnieniem jej marzeń.

Inspiracją do powstania marki Slavica były polskie stroje ludowe. Kolekcja koszulek, bluz i akcesoriów umiejętnie łączy tradycyjne, folkowe wzory ze współczesnymi krojami.

Nasza marka Slavica ma się bardzo dobrze. Wszystko zaczęło się od klimatu folkowego i pierwszych wzorów z naszej kolekcji Slavica. Najpierw były spódniczki, potem kolejne ubrania. Potem wszystko zaczęło trafiać na stronę Urbancity.pl, zaczęliśmy wprowadzać markę na rynek, a ona bardzo się spodobała – mówi Cleo w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Cleo przyznaje, że kolekcja jest spełnieniem jej marzeń, zawsze bowiem chciała stworzyć własną linię ubrań. Wokalistka twierdzi, że wkrótce poszerzy ofertę marki Slavica o kolejne projekty, nie podaje jednak konkretnego terminu. Projektuje tylko, gdy pozwala jej na to czas, bowiem na pierwszym miejscu stawia karierę muzyczną.

Na pewno znajdziecie T-shirty i bardzo ciekawe i dobre jakościowo bluzy. Nie wykluczmy nowych wzorów, i to nie tylko słowiańskich czy folkowych – zapowiada Cleo.

Marka Slavica zadebiutowała na rynku wiosną 2014 roku. Za projektowanie kolekcji odpowiedzialna była Cleo, a w doborze tkanin i rozwiązaniach krawieckich pomagała jej mama. W kolekcji znalazły się przede wszystkim spódniczka z elementami folkowymi, identyczna jak ta, w której wokalistka wystąpiła w teledysku do piosenki My Słowianie. Kolekcja szybko powiększyła się o koszulki, bluzy, spodnie i czapki z folkowymi nadrukami.

– Mam sentyment do tej spódniczki, ale powoli staram się od niej odchodzić. Po prostu dobrze mi się kojarzy, poza tym nasze folkowe wzory zawsze są takie energetyczne – mówi Cleo.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Telekomunikacja

Samotność coraz bardziej dotyka Polaków. Dla 90 proc. z nich problemem są też narastające podziały

Polacy coraz częściej czują się samotni i wyobcowani, mimo że technologia daje im nieograniczone możliwości komunikacji. Według badań 68 proc. społeczeństwa doświadcza samotności, a 90 proc. ma dość narastających podziałów. T-Mobile Polska rusza z platformą #BurzymyBariery, której celem jest zachęcenie Polaków do prawdziwego dialogu i eliminacja barier komunikacyjnych.

Gwiazdy

Malwina Wędzikowska: W dżungli przez miesiąc rewidowałam swoje życie. Przehulałam dużo czasu na toksycznych ludzi

Prezenterka jest teraz na takim etapie swojego życia, że oddala się od ludzi, którzy nie wnoszą w nie nic pozytywnego. Zamiast tracić czas na toksyczne relacje, inwestuje w rozwój osobisty, dużo czasu poświęca też na pracę i rozwijanie swoich pasji. Malwina Wędzikowska nie ukrywa też, że jest dumna z kontynuacji formatu „The Traitors. Zdrajcy” i wierzy, że druga edycja również przyciągnie przed telewizory wielu widzów.