Mówi: | Dagmara Michalik, projektantka Anna Dec, prezenterka, ambasadorka kolekcji Dagmary Michalik |
Dagmara Michalik: Anna Dec czasem jest jak wulkan, a czasem jak baranek. Taka jest też moja kolekcja
Anna Dec została ambasadorką nowej kolekcji Dagmary Michalik. Projektantka twierdzi, że od dawna podziwia prezenterkę TVN za klasę, urodę i pasję. Uważa też, że osobowość Anny Dec idealnie pasuje do stylu kolekcji Clear Color, stworzonej dla kobiet energicznych, ceniących ubrania z klasą, ale i z pazurem.
Dagmara Michalik twierdzi, że od dawna ceni prezenterkę Annę Dec za klasę, pasję, urodę i ciepło, które z niej emanuje.
– Czasem jest jak wulkan, a czasem jest spokojna i potulna jak baranek i taka jest moja kolekcja. Dlatego właśnie Ania Dec została ambasadorem kolekcji jesiennej – mówi Dagmara Michalik agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Anna Dec to jedna z najpopularniejszych polskich prezenterek pogody. W ubiegłym roku gwiazda stacji TVN zwyciężyła w międzynarodowym konkursie prezentacji pogody Wettergipfel 2014 organizowanym w Austrii. Pokonała wówczas kolegów po fachu m.in. z Niemiec, Włoch i Szwajcarii. Prezenterka twierdzi, że zgodziła się zostać ambasadorką kolekcji Clear Color, ponieważ z Dagmarą Michalik łączy ją coś ważnego.
– Ona długo zajmowała się innymi rzeczami, w których też była świetna, ale myślę, że teraz weszła na drogę, na której być powinna. I nas łączy ten początek, to bycie na drodze, którą sobie obrałyśmy – mówi Anna Dec.
W swojej najnowszej kolekcji Dagmara Michalik połączyła klasyczną elegancję, jak np. ołówkowe spódnice, ze stylem casualowym. W kolekcji dominują najmodniejsze kolory sezonu: czerwień, szarość, fiolet i czerń, oraz wysokiej jakości materiały, takie jak jedwab, tafta, wełna i kaszmir. Wszystkie sylwetki wchodzące w skład kolekcji Clear Color zostały zaprojektowane tak, by podkreślać kobiecą talię.
Czytaj także
- 2025-03-04: Anna Dec: Za mówienie kontrowersyjnych rzeczy byłam karcona w szkole przez rówieśników. Teraz w pracy jestem za to doceniana
- 2025-02-19: Superluksusowy Maybach już po polskiej premierze. Fanki motoryzacji wieszczą powrót mody na kabriolety
- 2024-11-15: Anna Lewandowska: Są aż trzy odsłony „Czerwonego dywanu” w „Pytaniu na śniadanie”. Ten punkt naszego programu ma bardzo dobrą oglądalność
- 2024-10-09: Qczaj: Siedem lat temu pod wpływem jesiennej chandry rozpocząłem swoją karierę. Teraz dostaję od życia dużo fajnych niespodzianek
- 2024-10-04: Anna Głogowska: Długo wstydziłam się stanąć na scenie teatralnej. Teraz zaczynam myśleć o sobie jako o aktorce
- 2024-09-18: Anna Głogowska: W samym środku lata wyjechałam na wakacje do Egiptu. Temperatura powietrza sięgała 43, a wody 38 stopni
- 2024-10-25: Anna Głogowska: Piękna jest sztuka z elektroodpadów. Takie ubrania to dobry pomysł na oryginalny strój na czerwony dywan
- 2024-11-07: Anna Głogowska: Obsesyjnie sortuję śmieci. Jestem wściekła na wszystkich sąsiadów, którzy tego nie robią
- 2024-10-01: Monika Mrozowska: Wcieliłam się w rolę prowadzącej formatu youtubowo-instagramowego. Testuję menu w restauracjach i rozmawiam z ciekawymi gośćmi
- 2024-06-13: Anna Kalczyńska: Ostatni rok dał mi duży oddech i dziś już oglądam „Dzień Dobry TVN” z dystansem. Zmiany doceniamy po jakimś czasie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.