Mówi: | Dagmara Michalik, projektantka Anna Dec, prezenterka, ambasadorka kolekcji Dagmary Michalik |
Dagmara Michalik: Anna Dec czasem jest jak wulkan, a czasem jak baranek. Taka jest też moja kolekcja
Anna Dec została ambasadorką nowej kolekcji Dagmary Michalik. Projektantka twierdzi, że od dawna podziwia prezenterkę TVN za klasę, urodę i pasję. Uważa też, że osobowość Anny Dec idealnie pasuje do stylu kolekcji Clear Color, stworzonej dla kobiet energicznych, ceniących ubrania z klasą, ale i z pazurem.
Dagmara Michalik twierdzi, że od dawna ceni prezenterkę Annę Dec za klasę, pasję, urodę i ciepło, które z niej emanuje.
– Czasem jest jak wulkan, a czasem jest spokojna i potulna jak baranek i taka jest moja kolekcja. Dlatego właśnie Ania Dec została ambasadorem kolekcji jesiennej – mówi Dagmara Michalik agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Anna Dec to jedna z najpopularniejszych polskich prezenterek pogody. W ubiegłym roku gwiazda stacji TVN zwyciężyła w międzynarodowym konkursie prezentacji pogody Wettergipfel 2014 organizowanym w Austrii. Pokonała wówczas kolegów po fachu m.in. z Niemiec, Włoch i Szwajcarii. Prezenterka twierdzi, że zgodziła się zostać ambasadorką kolekcji Clear Color, ponieważ z Dagmarą Michalik łączy ją coś ważnego.
– Ona długo zajmowała się innymi rzeczami, w których też była świetna, ale myślę, że teraz weszła na drogę, na której być powinna. I nas łączy ten początek, to bycie na drodze, którą sobie obrałyśmy – mówi Anna Dec.
W swojej najnowszej kolekcji Dagmara Michalik połączyła klasyczną elegancję, jak np. ołówkowe spódnice, ze stylem casualowym. W kolekcji dominują najmodniejsze kolory sezonu: czerwień, szarość, fiolet i czerń, oraz wysokiej jakości materiały, takie jak jedwab, tafta, wełna i kaszmir. Wszystkie sylwetki wchodzące w skład kolekcji Clear Color zostały zaprojektowane tak, by podkreślać kobiecą talię.
Czytaj także
- 2025-03-04: Anna Dec: Za mówienie kontrowersyjnych rzeczy byłam karcona w szkole przez rówieśników. Teraz w pracy jestem za to doceniana
- 2025-02-19: Superluksusowy Maybach już po polskiej premierze. Fanki motoryzacji wieszczą powrót mody na kabriolety
- 2024-11-15: Anna Lewandowska: Są aż trzy odsłony „Czerwonego dywanu” w „Pytaniu na śniadanie”. Ten punkt naszego programu ma bardzo dobrą oglądalność
- 2024-10-09: Qczaj: Siedem lat temu pod wpływem jesiennej chandry rozpocząłem swoją karierę. Teraz dostaję od życia dużo fajnych niespodzianek
- 2024-10-04: Anna Głogowska: Długo wstydziłam się stanąć na scenie teatralnej. Teraz zaczynam myśleć o sobie jako o aktorce
- 2024-09-18: Anna Głogowska: W samym środku lata wyjechałam na wakacje do Egiptu. Temperatura powietrza sięgała 43, a wody 38 stopni
- 2024-10-25: Anna Głogowska: Piękna jest sztuka z elektroodpadów. Takie ubrania to dobry pomysł na oryginalny strój na czerwony dywan
- 2024-11-07: Anna Głogowska: Obsesyjnie sortuję śmieci. Jestem wściekła na wszystkich sąsiadów, którzy tego nie robią
- 2024-10-01: Monika Mrozowska: Wcieliłam się w rolę prowadzącej formatu youtubowo-instagramowego. Testuję menu w restauracjach i rozmawiam z ciekawymi gośćmi
- 2024-06-13: Anna Kalczyńska: Ostatni rok dał mi duży oddech i dziś już oglądam „Dzień Dobry TVN” z dystansem. Zmiany doceniamy po jakimś czasie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.