Newsy

Dzianina i wełna królują w nowej kolekcji Łukasza Jemioła na sezon jesienno-zimowy

2014-09-02  |  06:45

Aktualizacja 05-09-2014 11:40

Zdaniem Łukasza Jemioła w tym sezonie jesienno-zimowym modne są dzianinowe bluzy, wełniane swetry i obszerne płaszcze. Projektant podkreśla, że umiejętne zestawianie ze sobą ubrań pozwoli stworzyć oryginalne stylizacje zarówno do pracy, jak i na wieczorne spotkania ze znajomymi.

Łukasz Jemioł w różnoraki sposób wykorzystuje dzianinę w linii BASIC. Z tego materiału wykonane są spodnie dresowe, spódnice i bluzy.

Myślę, że ta linia daje taką kompleksowość w ubieraniu się.  Są piękne swetry,  fajne spodnie, long sleeve, bluzy i płaszcze, które uwielbiam robić, okrycia i kurtki  – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Łukasz Jemioł, projektant.

Jeśli chodzi o kolorystykę, to dominują szarości, czerń, biel i ecru.  Najmocniejszym akcentem  jest kolor żółty. Na jesienno-zimowy sezon Łukasz Jemioł proponuje także akcesoria, m.in. duże plecaki, które będą pasowały zarówno do sukienek, jak i do sportowych bluz.

Nie mam jednego faworyta w głowie, który wiedzie prym, natomiast myślę, że fajne zestawy z tej linii spowodują, że będziemy się czuć modniej jesienią – tłumaczy Łukasz Jemioł.

W linii BASIC nie mogło też zabraknąć oryginalnych T-shirtów. Projektant tłumaczy, że zależy mu na tym, by koszulki z jego pracowni były dopasowane nie tylko do różnych rodzajów sylwetki, ale także do zupełnie innych osobowości klientów.

–  Ja projektuję taki T-shirt bardzo charakterystyczny,  coś bardzo prostego, ale takiego, co powoduje, że od razu odznacza się na ulicy: czy to fajne cięcia, czy to specjalne farbowania, czy bardzo delikatne nadruki graficzne.  Generalnie w ogóle cała koncepcja oparta jest na liniach – dodaje Łukasz Jemioł.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi

Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.

Problemy społeczne

Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją

Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.