Mówi: | Łukasz Jemioł |
Funkcja: | projektant |
Dzianina i wełna królują w nowej kolekcji Łukasza Jemioła na sezon jesienno-zimowy
Aktualizacja 05-09-2014 11:40
Zdaniem Łukasza Jemioła w tym sezonie jesienno-zimowym modne są dzianinowe bluzy, wełniane swetry i obszerne płaszcze. Projektant podkreśla, że umiejętne zestawianie ze sobą ubrań pozwoli stworzyć oryginalne stylizacje zarówno do pracy, jak i na wieczorne spotkania ze znajomymi.
Łukasz Jemioł w różnoraki sposób wykorzystuje dzianinę w linii BASIC. Z tego materiału wykonane są spodnie dresowe, spódnice i bluzy.
– Myślę, że ta linia daje taką kompleksowość w ubieraniu się. Są piękne swetry, fajne spodnie, long sleeve, bluzy i płaszcze, które uwielbiam robić, okrycia i kurtki – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Łukasz Jemioł, projektant.
Jeśli chodzi o kolorystykę, to dominują szarości, czerń, biel i ecru. Najmocniejszym akcentem jest kolor żółty. Na jesienno-zimowy sezon Łukasz Jemioł proponuje także akcesoria, m.in. duże plecaki, które będą pasowały zarówno do sukienek, jak i do sportowych bluz.
– Nie mam jednego faworyta w głowie, który wiedzie prym, natomiast myślę, że fajne zestawy z tej linii spowodują, że będziemy się czuć modniej jesienią – tłumaczy Łukasz Jemioł.
W linii BASIC nie mogło też zabraknąć oryginalnych T-shirtów. Projektant tłumaczy, że zależy mu na tym, by koszulki z jego pracowni były dopasowane nie tylko do różnych rodzajów sylwetki, ale także do zupełnie innych osobowości klientów.
– Ja projektuję taki T-shirt bardzo charakterystyczny, coś bardzo prostego, ale takiego, co powoduje, że od razu odznacza się na ulicy: czy to fajne cięcia, czy to specjalne farbowania, czy bardzo delikatne nadruki graficzne. Generalnie w ogóle cała koncepcja oparta jest na liniach – dodaje Łukasz Jemioł.
Czytaj także
- 2024-10-18: Nowe technologie zmieniają pracę statystyków. Mogą poddawać szybkiej analizie duże zasoby informacji
- 2024-10-01: Monika Mrozowska: Wcieliłam się w rolę prowadzącej formatu youtubowo-instagramowego. Testuję menu w restauracjach i rozmawiam z ciekawymi gośćmi
- 2024-10-04: Obecna technologia sztucznej inteligencji nie stanowi zagrożenia dla istnienia ludzkości. Nie jest zdolna do samodzielnego myślenia i planowania
- 2024-06-12: Banki coraz śmielej wdrażają generatywną sztuczną inteligencję. Podchodzą jednak do tej technologii z dużą ostrożnością
- 2024-03-01: Agenci sztucznej inteligencji pomogą osobom z niepełnosprawnościami korzystać z internetu. Zastosowanie rozwiązania może być jednak dużo szersze
- 2024-01-24: Ewa Minge: Opracowałam inteligentną kolekcję ubrań. Projekty mają różnego rodzaju czujniki pozwalające monitorować stan zdrowia
- 2024-01-11: Robert Kupisz: Nigdy nie porównuję się z innymi projektantami, wolę się nimi inspirować. Zawsze wyciągam rękę do moich kolegów i mogą liczyć na moją pomoc
- 2023-12-13: Ada Fijał: Projekty Macieja Zienia są na światowym poziomie. Tym nazwiskiem powinniśmy się chwalić za granicą
- 2023-12-18: Edyta Herbuś: Maciej Zień jest bardzo twórczą, ale też trochę nienasyconą osobą. Życzę mu, żeby potrafił się na chwilę zatrzymać po wielkim sukcesie jego kolekcji
- 2023-02-08: Katarzyna Zdanowicz: Gama kolorów i fasonów odpowiednich na wizję się zmienia. Po kilkunastu latach pracy w telewizji już nie mam ochoty na granatowe marynarki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.