Newsy

Dzianina i wełna królują w nowej kolekcji Łukasza Jemioła na sezon jesienno-zimowy

2014-09-02  |  06:45

Aktualizacja 05-09-2014 11:40

Zdaniem Łukasza Jemioła w tym sezonie jesienno-zimowym modne są dzianinowe bluzy, wełniane swetry i obszerne płaszcze. Projektant podkreśla, że umiejętne zestawianie ze sobą ubrań pozwoli stworzyć oryginalne stylizacje zarówno do pracy, jak i na wieczorne spotkania ze znajomymi.

Łukasz Jemioł w różnoraki sposób wykorzystuje dzianinę w linii BASIC. Z tego materiału wykonane są spodnie dresowe, spódnice i bluzy.

Myślę, że ta linia daje taką kompleksowość w ubieraniu się.  Są piękne swetry,  fajne spodnie, long sleeve, bluzy i płaszcze, które uwielbiam robić, okrycia i kurtki  – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Łukasz Jemioł, projektant.

Jeśli chodzi o kolorystykę, to dominują szarości, czerń, biel i ecru.  Najmocniejszym akcentem  jest kolor żółty. Na jesienno-zimowy sezon Łukasz Jemioł proponuje także akcesoria, m.in. duże plecaki, które będą pasowały zarówno do sukienek, jak i do sportowych bluz.

Nie mam jednego faworyta w głowie, który wiedzie prym, natomiast myślę, że fajne zestawy z tej linii spowodują, że będziemy się czuć modniej jesienią – tłumaczy Łukasz Jemioł.

W linii BASIC nie mogło też zabraknąć oryginalnych T-shirtów. Projektant tłumaczy, że zależy mu na tym, by koszulki z jego pracowni były dopasowane nie tylko do różnych rodzajów sylwetki, ale także do zupełnie innych osobowości klientów.

–  Ja projektuję taki T-shirt bardzo charakterystyczny,  coś bardzo prostego, ale takiego, co powoduje, że od razu odznacza się na ulicy: czy to fajne cięcia, czy to specjalne farbowania, czy bardzo delikatne nadruki graficzne.  Generalnie w ogóle cała koncepcja oparta jest na liniach – dodaje Łukasz Jemioł.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Telekomunikacja

Samotność coraz bardziej dotyka Polaków. Dla 90 proc. z nich problemem są też narastające podziały

Polacy coraz częściej czują się samotni i wyobcowani, mimo że technologia daje im nieograniczone możliwości komunikacji. Według badań 68 proc. społeczeństwa doświadcza samotności, a 90 proc. ma dość narastających podziałów. T-Mobile Polska rusza z platformą #BurzymyBariery, której celem jest zachęcenie Polaków do prawdziwego dialogu i eliminacja barier komunikacyjnych.

Gwiazdy

Malwina Wędzikowska: W dżungli przez miesiąc rewidowałam swoje życie. Przehulałam dużo czasu na toksycznych ludzi

Prezenterka jest teraz na takim etapie swojego życia, że oddala się od ludzi, którzy nie wnoszą w nie nic pozytywnego. Zamiast tracić czas na toksyczne relacje, inwestuje w rozwój osobisty, dużo czasu poświęca też na pracę i rozwijanie swoich pasji. Malwina Wędzikowska nie ukrywa też, że jest dumna z kontynuacji formatu „The Traitors. Zdrajcy” i wierzy, że druga edycja również przyciągnie przed telewizory wielu widzów.