Newsy

Folklor i kwiaty motywem przewodnim bielizny w sezonie jesień-zima

2014-08-07  |  06:40
Producenci bielizny na sezon jesienno-zimowy inspirowali się przede wszystkim europejskim folklorem, wzorami starodawnych tapet i motywami kwiatowymi. Do łask wracają gorsety i body. Nowością są również koronkowe wykończenia, które dodają biustonoszom zmysłowości, a jednocześnie charakteru. W kolorystyce dominować będą oranż, kobalt, malachit i turkus.
 
Najnowszym trendem w modzie bieliźnianej jest połączenie przeszłości z teraźniejszością. Docieramy do folkloru europejskiego, do sztuki rękodzieła. Łączymy wzory starodawnych tapet z tradycyjnymi wzorami kwiatowymi. Stawiamy też na intensywne, nasycone kolory – mówi Izabela Sakutova, ekspert So Chic,  dystrybutor marek Panache i Cleo.

Styliści podkreślają, że kolekcje bielizny proponowane na sezon jesień-zima 2014 to połączenie kobiecej zmysłowości z nutką dziewczęcego uroku. Króluje styl retro. Tradycyjny biustonosz ustępuje miejsca gorsetowi.

Nowoczesne gorsety mają wbudowaną konstrukcję biustonosza. Są zapinane na trójstopniową regulację z tyłu, a od wewnątrz mają fiszbiny, konkretną miseczkę – tłumaczy w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle Izabela Sakutova.

Nowością w nadchodzącym sezonie będą biustonosze z koronkowymi wykończeniami ramiączek i miseczek. Taka bielizna doda seksapilu i świetnie sprawdzi się np. w połączeniu z koktajlową sukienką. Brafitterki radzą, by dobierać bieliznę do konkretnych stylizacji, dzięki czemu będzie ona współgrała nie tylko z krojem kreacji, lecz także pozwoli uzyskać odpowiedni kształt dekoltu.

Kobiety, które mają biusty bardziej obfite, docenią kroje balkonowe, czyli z taką miseczką krojoną z trzech części, która świetnie podtrzymuje biust, ładnie go zaokrągla i daje stabilność. Kobiety z nieco mniejszym biustem dostają kroje płytkie, czyli zabudowane w centralnej części biustonosza, które pomagają nam stworzyć kreację idealnie wieczorową, kiedy ten dekolt jest bardziej wycięty – wyjaśnia Izabela Sakutova.
 
Styliści podkreślają, że jesienno-zimowa kolekcja bielizny została zaprojektowana z myślą o kobietach tajemniczych, uwodzicielskich i pewnych siebie.
Więcej na temat
Moda Tego lata najmodniejsze są grafitowe bikini z podniesionym stanem Wszystkie newsy
2014-04-29 | 06:30

Tego lata najmodniejsze są grafitowe bikini z podniesionym stanem

W tegorocznym sezonie wiosenno-letnim modna będzie bielizna w kolorze écru, odcieniach błękitu oraz koralu. Bielizna będzie lekka i skrojona tak, aby panie mogły bardziej
Moda Bielizna wymodeluje sylwetkę. Wbrew stereotypom bielizna wyszczuplająca może być modna i delikatna
2014-04-04 | 06:30

Bielizna wymodeluje sylwetkę. Wbrew stereotypom bielizna wyszczuplająca może być modna i delikatna

W podkreśleniu zalet i ukryciu mankamentów pełniejszego kobiecego ciała ważna jest dobrze dobrana bielizna. Istnieje mit, że wygodna bielizna wyszczuplająca nie może być
Uroda Prawidłowo dobrany biustonosz odejmuje optycznie nawet 5 kg
2014-02-25 | 06:30

Prawidłowo dobrany biustonosz odejmuje optycznie nawet 5 kg

Odpowiednio dobrany biustonosz sprawia, że obfity biust wygląda na mniejszy, jest wymodelowany i ustabilizowany, a proporcje sylwetki przywrócone. Aby osiągnąć ten cel warto poznać

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi

Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.

Problemy społeczne

Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją

Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.