Newsy

Grażyna Szapołowska: na co dzień uwielbiam nosić dresowe bluzy z kapturem

2018-05-04  |  06:22

Naturalność to nurt w modzie, który aktorka ceni najbardziej. Nawet na czerwonym dywanie unika przesadnych stylizacji, na co dzień natomiast najchętniej wkłada wygodne bluzy z kapturem. Gwiazda lubi naturalne materiały, są bowiem bezpieczne dla zdrowia.

Grażyna Szapołowska ma za sobą kilka, nie zawsze udanych, eksperymentów modowych, należy jednak do kobiet, które nie lubią strojem odwracać uwagi od swojej urody. Nawet na czerwonym dywanie, na którym wciąż chętnie się pojawia, stara się zachować umiar. Gwiazda twierdzi, że na tym właśnie polega jej styl. 

Nie zabieram nigdy torebki, nie nakładam na siebie biżuterii, staram się być neutralna – mówi Grażyna Szapołowska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Taki styl ubierania aktorka preferuje także na co dzień, gdy znajduje się z dala od blasku fleszy.

Uwielbiam dresy z kapturem, żeby przysłaniać nimi włosy i moją urodę, która już zaczyna się trochę oddalać od urody, która powinna być – mówi Grażyna Szapołowska.

Gwiazda twierdzi, że od dłuższego czasu nakłania Dorotę Goldpoint, jedną ze swoich ulubionych projektantek, do stworzenia kolekcji bluz z kapturem. Jej zdaniem projekty te powinny zostać uszyte z naturalnego jedwabiu – materiału, który projektantka wyjątkowo ceni. Powinny się także charakteryzować pięknymi, oryginalnymi kapturami.

Myślę, że to jest taki produkt, który każda kobieta będzie chciała mieć w swojej szafie – mówi Grażyna Szapołowska.

Aktorka wybiera ubrania uszyte wyłącznie z naturalnych materiałów. Podkreśla, że sztuczne tkaniny, takie jak nylon, wiskoza czy poliester, mają szkodliwy wpływ na zdrowie człowieka – skóra ludzka wchłania bowiem znaczną część substancji chemicznych wykorzystanych do produkcji materiału. Z tego względu chętnie nosi ubrania z atelier Doroty Goldpoint, która stosuje wyłącznie naturalne jedwabie, futra i wełny.

To nie jest wyrób plastikowy pochodzący z Chin czy Wietnamu, to są rzeczy rzeczywiście unikatowe i dla kobiet w moim wieku jak najbardziej eleganckie – mówi Grażyna Szapołowska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.