Mówi: | Halina Mlynkova |
Funkcja: | wokalistka |
Halina Mlynkova: nie przepadam za ludową biżuterią. Mimo, że śpiewałam "Czerwone korale"
Biżuteria bardzo dużo mówi o osobowości kobiety, która ją nosi – podkreśla Halina Mlynkova. Wokalistka jest zwolenniczką biżuterii minimalistycznej, która pasuje zarówno do codziennych, jak i wieczorowych stylizacji. Nie przepada natomiast za ozdobami w stylu ludowym, choć jeszcze kilka lat temu często je nosiła.
Halina Mlynkova jest fanką minimalistycznych bransoletek i łańcuszków, które pasują zarówno do dżinsów i T-shirta, jak i wieczorowej sukni. Przyznaje, że ulubionej biżuterii w tym stylu czasem nie zdejmuje nawet do snu. Od kwietnia jest ambasadorką jubilerskiej marki BELLER.
– Biżuteria to jest coś takiego jak zapach, czyli to jest bardzo osobista rzecz kobiety, z którą później kobieta się utożsamia, z która się kojarzy i na pewno dobór biżuterii dużo mówi o kobiecie. Kim jest, jaka jest jej osobowość. Dlatego, jeśli chodzi akurat o Bellera, to nie potrafię jej ściągnąć z siebie, noszę ją cały czas – mówi Halina Mlynkova agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
W 2000 roku Halina Mlynkova wraz z grupą "Brathanki" nagrała płytę "Ano!". Krążek, który dotarł do 5. miejsca listy OLiS, utrzymany był w klimacie rockowo-folkowym. Znalazł się na nim m.in. singiel "Czerwone korale", który przez wiele miesięcy utrzymywał się na szczycie radiowych list przebojów. Wielu Polaków do dziś utożsamia Halinę Mlynkovą z tym kawałkiem i folkowym stylem. O ile jednak solowe płyty wokalistki nadal zachowują folkowy charakter, o tyle w sposobie ubierania Mlynkova odeszła od ludowych stylizacji. Nie przepada zwłaszcza za folkową biżuterią.
– Miałam taki moment, że rzeczywiście nosiłam mnóstwo tych koralików na rękach, po prostu niemalże do łokci. Ale to jest biżuteria, która mnie od razu, jeszcze tego samego dnia przytłacza, która mi przeszkadza. Wchodzę do domu, ściągam ją. Ta udowa biżuteria, w ogóle się z nią nie utożsamiam. Mimo że śpiewałam „Czerwone Korale”, mimo że była na to moda. Próbowałam, ale chyba to nie dla mnie jednak – mówi Halina Mlynkova.
Halina Mlynkova konsekwentnie kreuje swój wizerunek. Po rozwodzie z Łukaszem Nowickim zmieniła kolor włosów, zaczęła też wybierać odważniejsze stylizacje. Na scenę i duże wyjścia zakłada kobiece i zmysłowe kreacje, podkreślające jej nienaganną sylwetkę. Na co dzień preferuje swobodniejszy styl młodzieżowy. Jej stylizacje nie zawsze spotykają się z uznaniem znawców mody i stylistów - styl wokalistki kilkakrotnie skrytykowała zwłaszcza Joanna Horodyńska. Halina Mlynkova twierdzi, że w kreowaniu wizerunku pomaga jej ekipa stylistów.
– Na końcu dnia wybieram oczywiście to, co czuję. Ale mam wspaniałą ekipę, która wie, co czuję i lubię. Nie mam czasu, ani siły i ochoty chodzić i szukać tych rzeczy, a jest rzeczywiście ekipa, która mi bardzo pomaga. To są wspaniałe dziewczyny, wspaniali ludzie, którzy są dla mnie również bardzo bliscy emocjonalnie i z którymi się dobrze czuje. To nie są spotkania tylko po to, żeby mnie wesprzeć w moim wizerunku, ale też żeby się razem napić kawy, pośmiać i mieć naprawdę wspólny, fantastyczny czas – mówi Halina Mlynkova.
W kwietniu Halina Mlynkova została ambasadorką jubilerskiej marki BELLER. Wcześniej rolę tę pełniła aktorka Kamilla Baar. Halina Mlynkova jest wielką fanką minimalistycznego designu proponowanego przez BELLER - ulubioną bransoletkę tej marki miała na sobie nawet w dniu ślubu.
Czytaj także
- 2024-12-12: 15 proc. Polaków na co dzień korzysta z miejskich rowerów publicznych. To rosnący potencjał dla reklamodawców
- 2024-06-03: Mateusz Banasiuk: Część mojej rodziny za sprawą armii Andersa wylądowała w RPA. Dla mojego ojca chrzestnego film o bitwie pod Monte Cassino ma sentymentalny wymiar
- 2023-12-07: Leszek Lichota: Zagrałem w filmie „Czerwone maki” opowiadającej o bitwie o Monte Cassino. Produkcja ta ma szansę być dużym wydarzeniem
- 2024-01-15: Zespół Tulia: Halinka Mlynkova jest dla nas wzorem i autorytetem. Współpraca z nią to sama rozkosz
- 2023-11-21: Zespół Tulia: Prace nad naszą nową płytą „Róże” są na zaawansowanym etapie. Mamy już przygotowany komplet piosenek, zaśpiewałyśmy w fantastycznych duetach
- 2023-06-05: Halina Mlynkova: Bez wahania przyjęłam propozycję dołączenia do zespołu Tulia. Bardzo cenię dziewczyny, są absolutnie wyjątkowe i mamy podobną wrażliwość muzyczną
- 2023-07-03: Halina Mlynkova: Mam plany zawodowe na najbliższe dwa lata. Nad moją solową płytą pracują kompozytorzy z Los Angeles
- 2022-09-30: Sportowy brand Mercedesa notuje rekordowe wyniki sprzedaży. Elektryfikacja dużą szansą dla tego segmentu rynku
- 2021-10-25: Daria Zawiałow nagrała cover przeboju Haliny Frąckowiak „Serca gwiazd”. „Praca nad coverem jest trudniejsza niż nad swoim autorskim utworem”
- 2021-08-06: Tylko pięć polskich marek znalazło się wśród 500 najbardziej wartościowych brandów w Europie. W tak dużej gospodarce mogłoby ich być więcej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.