Newsy

Jesienią będą dominować warstwy, zgaszone kolory i otulające tkaniny

2014-06-25  |  06:40

Jesień 2014 w modzie damskiej zapowiada się jako sezon pełny miękkich tkanin, łączenia podobnych kolorów i wielu warstw w celu uzyskania modnego i zarazem bardzo komfortowego stylu. Mocnym punktem wielu kolekcji będą dość minimalistyczne płaszcze oraz sportowe nawiązania, które na wybiegach pojawiły się po raz pierwszy jako propozycje na wiosnę i lato.

W nadchodzącym sezonie jesiennym warstwowe stylizacje składające się z ubrań wykonanych z miękkich, otulających tkanin, utrzymanych często w monochromatycznej tonacji lansowane są przez Reserved. Kobiece stroje przełamują czapki w chłopięcym wydaniu, inspirowane stylem street fashion. Mocnym punktem kolekcji są też płaszcze w zgaszonych kolorach.

Kolekcja na jesień 2014 to przede wszystkim ubrania warstwowe, składające się z płaszcza, swetra, koszuli, czasami nawet sukienki i spódnicy naraz. Stawiamy na warstwowość, na otulanie, na ciepłe fakturalne tkaniny i dzianiny, a także na łączenie monochromatycznych kolorów, dzięki czemu cała sylwetka utrzymana jest w jednej tonacji. Myślę, że naszym potencjalnym bestsellerem są w tym sezonie płaszcze – w kolorach zgaszonego różu, pięknej szarości, mocnych granatów, czerwieni – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Karolina Czajkowska, projektantka Reserved.

Twarzą jesienno-zimowej kolekcji Reserved została tym razem modelka Georgia May Jagger, córka legendarnego muzyka Micka Jaggera oraz modelki Jerry Hall. Georgia podczas sesji w Londynie pozowała w ubraniach ze wszystkich trzech damskich linii marki. 

Każda z linii projektowych adresowana jest do innej grup klientek. Street Fashion dla kobiety znającej trendy, lubiącej ubierać się seksownie i w bardzo przemyślany sposób. Modern Line przeznaczona jest dla klientek o bardziej wysublimowanym sposobie ubierania się, eleganckim, ale również bardzo nowoczesnym. Tu jest dużo minimalizmu, prostych form, stonowana gama kolorystyczna. Trzecią naszą linią jest Young Fashion Lab – dla dziewczyny, która lubi się bawić trendami. Najważniejszy jest dla niej własny styl i zależnie od tego, co jej się podoba, miksuje ze sobą różne rzeczy – zaznacza Karolina Czajkowska.

Young Fashion Lab oferuje w tym sezonie mocną kolorystkę, odważne hasła i wzory m.in. na t-shirtach oraz efekt acid wash, czyli sprania, przez co ubrania wyglądają jak vintage.

Reserved to flagowa marka powstałego w latach 90. koncernu odzieżowego LPP. W 2013 roku brand został liderem kategorii odzież w rankingu Najcenniejszych Polskich Marek. Jego ubrania sprzedają się świetnie nie tylko w Polsce, lecz także w Europie Środkowo-Wschodniej. Spółka planuje w najbliższym czasie ekspansję w Niemczech i na Bałkanach.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.