Newsy

Katarzyna Grochola: Dzień przed ślubem zamarzyłam o białej sukni. Suknia moich marzeń miała rozmiar 34, a ja mam 44

2020-01-29  |  06:21

Na dzień przed zawarciem związku małżeńskiego pisarka postanowiła całkowicie zmienić swoją stylizację i założyć zupełnie inną suknię ślubną, niż wcześniej planowała. A że czasu było niewiele, wybrała pierwszy lepszy butik. Co prawda znalazła w nim wymarzoną kreację, ale była ona o dziesięć rozmiarów za mała. Szybko jednak z pomocą przyszła projektantka, która na przeróbkę potrzebowała niespełna godzinę.

Katarzyna Grochola po raz trzeci wyszła za mąż w sierpniu 2018 roku i dopiero przy ostatnim ślubie zdecydowała się na białą suknię. Pisarka wspomina, że zaczęła jej rozpaczliwie szukać w ostatniej chwili.

– Wychodziłam za mąż i mając piękną szmaragdową suknię, dzień wcześniej zamarzyłam o białej. Zatrzymałam się na światłach w Pruszkowie i jedyną rzeczą, jaka mi wpadła do głowy, było podjechanie do dostatecznie małej galerii, żebym się tam nie zgubiła. I w tej małej galerii weszłam do pierwszego sklepu – był to sklep ze swetrami, dodam dla ułatwienia – i zapytałam, czy dostanę piękną białą suknię. Pani spojrzała na mnie z pewnym zdziwieniem i powiedziała, że nie ma tutaj żadnych białych ani kremowych sukien, natomiast na górze jest butik – mówi agencji Newseria Katarzyna Grochola.

I właśnie w tym butiku pisarka znalazła to, czego szukała. Od razu w oko rzuciła jej się wymarzona kreacja.

– Weszłam do tego butiku i tam zobaczyłam suknię moich marzeń, ale ona miała rozmiar 34, a ja mam 44. Jednak Dorota Goldpoint przerobiła mi ją w ciągu godziny i dzięki temu miałam swoją wymarzoną suknię. Od tego czasu jestem jej wielbicielką – mówi Katarzyna Grochola.

Od tamtej pory obie panie się przyjaźnią, wspierają i inspirują. Dorota Goldpoint zaprosiła Katarzynę Grocholę między innymi do udziału w projekcie The Inner Power, który ma na celu zwrócenie uwagi, zdefiniowanie i pokazanie, jak potężną moc mają w sobie dojrzałe kobiety, ale również jakie przeżywają dylematy, wewnętrzne rozterki i jak sobie radzą w trudnych momentach swojego życia. Pisarka dzieliła się w nim swoimi doświadczeniami i przemyśleniami dotyczącymi miłości i związków.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.