Newsy

Macademian Girl: Monika Olejnik jest niesamowita. Uwielbiam jej nieszablonowe podejście do mody

2015-03-10  |  06:50
Mówi:Tamara Gonzalez Perea (Macademian Girl)
Funkcja:blogerka modowa, felietonistka w Onet Autorzy
  • MP4
  • W każdym wieku można wyglądać modnie i oryginalnie twierdzi Macademian Girl. Za odwagę w kreowaniu własnego wizerunku blogerka ceni Monikę Olejnik, która nie boi się mody i nie przejmuje się opiniami innych. Macademian Girl chciałaby, aby każda kobieta była tak kolorowa i miała tak nieszablonowe podejście do wieku i mody, jak gwiazda TVN i Radia Zet.

    Macademian Girl uważa, że prawdziwy styl nie ma wieku, a modą może się bawić każdy. Nie zgadza się z opinią niektórych stylistów, że w miarę upływu lat kobiety powinny rezygnować z awangardowych stylizacji na rzecz bardziej stonowanego wizerunku. Za przykład podaje 93-letnią Iris Apfel, amerykańską bizneswoman i ikonę stylu, znaną z ekstrawaganckich stylizacji, zamiłowania do ogromnych okularów oraz krwistoczerwonych paznokci i ust.

    – To są takie przykłady, które pokazują, że wiek nie ma znaczenia. Styl jest czymś, co jest zawsze i co będzie się przejawiało przez całe nasze życie, dlatego trzeba go kultywować, pielęgnować i nie przejmować się, że nam stuka ósemka z przodu, dziewiątka czy w niektórych przypadkach nawet setka. Życzę tego każdemu, żeby był kolorowy do ostatnich swoich dni – mówi Macademian Girl w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

    Blogerka uwielbia także Monikę Olejnik, nie tylko za jej dziennikarską inteligencję, lecz także za niepowtarzalny styl. Śledzi wszystkie jej stylizacje, zarówno te, w których dziennikarka pokazuje się na czerwonym dywanie, jak i te z telewizyjnego studia. Zdaniem Macademian Girl gwiazda TVN i Radia Zet zawsze prezentuje się rewelacyjnie i pokazuje, że w każdym wieku można wyglądać modnie i oryginalnie.

    – Ona uprawia dosyć poważany w Polsce zawód, a jednocześnie pokazuje, że moda jest obecna w życiu każdego z nas i to nie ma związku z zawodem, który wykonujemy, tylko to po prostu jest, albo w naszej osobie, albo nie, i u niej to zdecydowanie jest. Jest niesamowita, uwielbiam jej kolorowe i takie nieszablonowe podejście. Ona się ani nie boi mody, ani nie przejmuje się tym, co mówią ludzie – mówi Macademian Girl.

    Wśród większości stylistów Monika Olejnik cieszy się opinią osoby zawsze doskonale ubranej. Zdarzają się jednak również bardzo krytyczne recenzje jej stylizacji. Zdaniem Macademian Girl osoby o awangardowym stylu zawsze będą wzbudzać skrajne emocje. Przyznaje, że sama wielokrotnie odczuła brak akceptacji i zrozumienia swojego stylu ubierania.

    – Jeżeli robimy coś, co nie jest mainstreamowe i co nie odpowiada gustowi 80 proc. ludzi, którzy to oglądają, to trudno oczekiwać, że spotka się to z aplauzem. Natomiast jest to potrzebne i na świecie też tak jest. Na świecie ludzie, którzy mają niezwykły styl, zawsze się spotykają z bardzo różnymi opiniami. Ale myślę, że Monika Olejnik jest taką postacią, która naprawdę z przyjmowaniem krytyki nie ma żadnego problemu, bo ona robi swoje i wie, co robi mówi Macademian Girl.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Żywienie

    Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

    Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

    Handel

    Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

    Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

    Moda

    Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

    Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.