Newsy

Maja Sablewska: Inspiruję nie tylko programami, lecz także zdjęciami na Instagramie. Widzę ogromne zmiany w stylu Polaków

2019-04-12  |  06:18

Gwiazda TVN Style podkreśla, że moda jest dla każdego. Wystarczy tylko uwierzyć w siebie, otworzyć się na zmiany i nie obawiać nowości. Nasz indywidualny styl zależy wyłącznie od nas, natomiast wskazówki od specjalistów mogą być początkiem pięknej przygody ze zmianą dotychczasowego wizerunku na lepszy. Stylistka cieszy się, że jej programy i porady, a także ona sama – są inspiracją dla wielu osób. Dostrzega też ogromne zmiany w stylu Polaków.

Maja Sablewska przewróciła już do góry nogami szafy wielu Polek. Dodała odwagi, zachęciła do radykalnych zmian i udowodniła, że trendami można się bawić w każdym wieku, niezależnie od typu sylwetki, wykonywanego zawodu czy miejsca zamieszkania.

– Widzę, że inspiruję nie tylko swoimi programami, lecz także zdjęciami na Instagramie i bardzo się z tego cieszę. Bo to jest bardzo miłe, jestem wdzięczna za coś takiego – mówi agencji Newseria Lifestyle Maja Sablewska, stylistka.

Zdaniem Mai Sablewskiej każdy z nas, wychodząc na ulice, powinien wyrażać siebie poprzez ubiór. Jednocześnie musi czuć się wolny. Jeśli natomiast strój go krępuje, to znaczy, że nie jest dla niego odpowiedni. Stylistka podkreśla, że od wielu lat obserwuje styl Polaków i może śmiało powiedzieć, że w ostatnich czasach zaszły spore zmiany w ich wyglądzie i podejściu do mody.

– Widzę ogromne zmiany w stylu Polaków. Poprzedni mój program dotyczył mody, trendów, ten dotyczy stylu. Zawsze jednak podkreślam, że moda jest dla wszystkich bez względu na rozmiar, wiek i okoliczności. A druga sprawa i najważniejsza jest taka, że styl to nie tylko ubrania. A my się często skupiamy na ubraniach, a styl to jest wszystko, co też nas otacza, to jak wyglądamy, to, jaki mamy makijaż, włosy, kolor włosów itd., Widzę na ulicach coraz więcej odwagi i bardzo się z tego cieszę – mówi Maja Sablewska.

Bohaterom swoich programów stylistka doradza, jak skompletować garderobę i jakie ubrania pasują do ich sylwetek oraz osobowości. Pomaga też pozbyć się kompleksów i zmienić nastawienie. Jej zdaniem na polskich ulicach nie brakuje osób, które nie boją się eksperymentować i chętnie poszukują ciekawych stylizacji, ale wciąż pozostaje też spora grupa obojętnych na modowe nowinki i niechętnych wszelkim zmianom.

– Każdy, kto pragnie zmian, ma dużo do zrobienia i nie powinien się tego bać. W związku z tym masz tyle do zrobienia, na ile sama się otworzysz, ile sama potrzebujesz – mówi Maja Sablewska.

Stylistka podkreśla, że na zmiany nigdy nie jest za późno. Stylu nie zapewni jednak metka znanego projektanta. Jej zdaniem, żeby być modnym, wcale nie trzeba wydawać dużo pieniędzy. Styl bierze się przede wszystkim z osobowości, z charakteru i z tego, co mamy w środku. Moda zaczyna się bowiem pod ubraniem.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.