Newsy

Naszyjniki noszone na płaszczach nowym trendem w biżuterii

2014-05-02  |  06:00

Aktualnie w biżuterii można wyróżnić dwa wiodące trendy: biżuterię delikatną, często spersonalizowaną oraz bogatą, okazałą z mocnymi akcentami. W modzie jest również zakładanie dodatków bezpośrednio na ubranie, gdzie bransoletki przyozdabiają mankiety, a naszyjniki noszone są na koszulach i płaszczach.

Biżuterię można nosić na różne sposoby i tym samym akcentować swój styl. Ostatnim trendem, który pojawił się na wybiegach i w modzie ulicznej, jest noszenie biżuterii na okryciach.

  – Bardzo ciekawą koncepcją biżuteryjną jest nakładanie naszyjników, bransoletek na wierzch. Biżuteria nie ma być ukryta i nie służy tylko kreacjom bez wierzchnich okryć, ale również zakładamy ją właśnie na wierzch. Zatem bransoletki zakładane są na mankiet, jakieś naszyjniki na płaszcz – powiedziała agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Paulina Woicka z firmy biżuteryjnej Cocktail'me.

Trend noszenia biżuterii na płaszczach i kurtkach pojawił się za sprawą biżuterii z bogatymi, mocnymi wzorami. Tego typu biżuteria charakteryzuje się przepychem, czasem nawet przesadnym. Są to m.in ciężkie rockowe łańcuchy, wiele bransoletek albo duże kolczyki.

 – Bogata biżuteria nadaje się zarówno na co dzień, jak i do eleganckich, wieczorowych kreacji. Jednak w codziennych stylizacjach proponowałabym użyć jej do zwykłego białego T-shirtu czy jeansów, żeby stylizacja była prosta, a wzbogacona tą rockową, bogatą biżuterią – dodaje Paulina Woicka.

Obok przepychu i rockowego stylu możemy wyróżnić biżuterię delikatniejszą, bardziej spersonalizowaną, która jest niewidoczna. Będzie pasować do prostych, klasycznych kreacji zarówno na dzień, jak i na wieczór. Do takiej biżuterii należą jedwabne łańcuszki, drobne kamienie szlachetne czy małe kolczyki. Tak jak w przypadku biżuterii bogatej należy przestrzegać zasad dobrego gustu.

Jeżeli decydujemy się na delikatny łańcuszek, to już nie zakładamy bogatych kolczyków. Jeżeli zakładamy delikatną bransoletkę, to też nie zakładamy bogatych pierścionków. Musi być spójność w tym trendzie – radzi Paulina Woicka.
 

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.