Newsy

Paleta jesiennych barw, puchowe kurtki z oryginalnymi wykończeniami i nieśmiertelne ramoneski dominują w najnowszej kolekcji marki OCHNIK

2018-11-19  |  05:55

Kolekcja OCHNIK na jesień-zimę 2018/2019 idealnie wpisuje się w najnowsze trendy, a jednocześnie sięga do ponadczasowej klasyki. Została podzielona na trzy kolorystyczne linie. Królują w nich czerwień, kobalt i brąz, oliwka z turkusem i limonką oraz czerń i szarości w wersji eleganckiej. Poza bogatą jesienną kolorystyką zachwycają również faktury materiałów – skóra, zamsz, sztruks, wełna. Projektanci proponują między innymi ciepłe puchówki, skórzane kurtki o różnych fasonach, modne parki, dzianinowe sukienki i swetry, welurowe koszule, kozaki z nubuku, a do tego rozbudowaną linię torebek damskich i męskich teczek. 

W swojej najnowszej kolekcji OCHNIK stawia na różnorodność kolorystyczną – od ciepłych odcieni po soczyste barwy.

– Ta jesień otula nas kolorem. W naszej kolekcji promujemy trzy warianty kolorystyczne, to jest połączenie burgundów, granatów, oliwki, kolorów ziemi, ciepłych brązów. Naprawdę jest z czego wybierać i myślę, że na pewno każdy typ urody kobiecej i męskiej znajdzie tutaj swoje dobre odpowiedniki – mówi agencji Newseria Natalia Kossut z firmy odzieżowej OCHNIK.

Na tegoroczną jesień i zimę marka proponuje między innymi spódnice, które zachwycają różnymi fasonami i oryginalnymi wykończeniami. Na uwagę zasługują również miękkie, wielobarwne swetry oraz dzianinowe sukienki. Esencję kolekcji stanowi połączenie splotów i różnych rodzajów przędz. Jeśli chodzi o okrycia wierzchnie, to w najnowszej ofercie znalazła się bogata kolorystycznie i wzorniczo paleta puchowych kurtek. Krótkie modele typu bomber są wykończone kolorowymi ściągaczami, barwnymi podszewkami i futrzanymi pomponami. Futrem ozdobione są również parki uszyte z różnorodnych pod względem faktury materiałów.

– Stawiamy przede wszystkim na wygodę, ale też na ciepło. Jeśli chodzi o okrycia wierzchnie, to poza skórami – kurtkami skórzanymi i kożuchami, które są u nas od lat i królują – stawiamy na puch. Mamy sporo kurtek puchowych, z obszyciami, bez, krótszych, dłuższych, naprawdę jest, z czego wybierać, więc fasonów jest bardzo duża różnorodność – mówi Natalia Kossut.

W ofercie puchowych kurtek o różnorodnych krojach i detalach dominuje kolor dojrzałych oliwek. Barwa ta równie pięknie prezentuje się w odzieży skórzanej – tu do wyboru są m.in. oliwkowy płaszcz i ponadczasowe ramoneski.

– Dopracowaliśmy się wielu takich hitów,  które promujemy co sezon, ponieważ po prostu klientki wracają do sklepów i o to pytają. Myślę, że jeśli chodzi o kurtki skórzane, to takim nieśmiertelnikiem jest ramoneska, zarówno męska, jak i damska, natomiast panie u nas też bardzo sobie cenią płaszcze, te takie dłuższe formy, właśnie jesienne, do połowy uda, które zakrywają pupę, żeby nie było zimno – mówi Natalia Kossut.

Wśród propozycji dla panów są również kurtki z limitowanej kolekcji inspirowanej filmem „Top Gun”. Prawdziwą furorę już robi pilotka z naszywanymi emblematami w zestawie z okularami, które nosił Tom Cruise.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Wiktor Dyduła: Znam osoby w branży muzycznej wypalone z powodu nadmiaru pracy. To, co kiedyś sprawiało im przyjemność, teraz jest zawodowym obowiązkiem

Artysta promuje obecnie swój najnowszy singiel zatytułowany „Szybkie tempo” i właśnie z taką prędkością od trzech lat podbija polski rynek muzyczny. Piosenkarz zdaje sobie jednak sprawę z tego, jakie wyzwania narzuca życie w ciągłym biegu, dlatego on sam, mimo że prężnie rozwija swoją karierę i czerpie ogromną radość ze śpiewania, od czasu do czasu zatrzymuje się i patrzy na to, co robi z innej perspektywy, by złapać tak potrzebny dystans. Wiktor Dyduła przyznaje bowiem, że w branży muzycznej nie brakuje osób, które skarżą się na zbyt duże obciążenie psychiczne i wypalenie zawodowe.