Mówi: | Natalia Kossut |
Firma: | Ochnik |
Paleta jesiennych barw, puchowe kurtki z oryginalnymi wykończeniami i nieśmiertelne ramoneski dominują w najnowszej kolekcji marki OCHNIK
Kolekcja OCHNIK na jesień-zimę 2018/2019 idealnie wpisuje się w najnowsze trendy, a jednocześnie sięga do ponadczasowej klasyki. Została podzielona na trzy kolorystyczne linie. Królują w nich czerwień, kobalt i brąz, oliwka z turkusem i limonką oraz czerń i szarości w wersji eleganckiej. Poza bogatą jesienną kolorystyką zachwycają również faktury materiałów – skóra, zamsz, sztruks, wełna. Projektanci proponują między innymi ciepłe puchówki, skórzane kurtki o różnych fasonach, modne parki, dzianinowe sukienki i swetry, welurowe koszule, kozaki z nubuku, a do tego rozbudowaną linię torebek damskich i męskich teczek.
W swojej najnowszej kolekcji OCHNIK stawia na różnorodność kolorystyczną – od ciepłych odcieni po soczyste barwy.
– Ta jesień otula nas kolorem. W naszej kolekcji promujemy trzy warianty kolorystyczne, to jest połączenie burgundów, granatów, oliwki, kolorów ziemi, ciepłych brązów. Naprawdę jest z czego wybierać i myślę, że na pewno każdy typ urody kobiecej i męskiej znajdzie tutaj swoje dobre odpowiedniki – mówi agencji Newseria Natalia Kossut z firmy odzieżowej OCHNIK.
Na tegoroczną jesień i zimę marka proponuje między innymi spódnice, które zachwycają różnymi fasonami i oryginalnymi wykończeniami. Na uwagę zasługują również miękkie, wielobarwne swetry oraz dzianinowe sukienki. Esencję kolekcji stanowi połączenie splotów i różnych rodzajów przędz. Jeśli chodzi o okrycia wierzchnie, to w najnowszej ofercie znalazła się bogata kolorystycznie i wzorniczo paleta puchowych kurtek. Krótkie modele typu bomber są wykończone kolorowymi ściągaczami, barwnymi podszewkami i futrzanymi pomponami. Futrem ozdobione są również parki uszyte z różnorodnych pod względem faktury materiałów.
– Stawiamy przede wszystkim na wygodę, ale też na ciepło. Jeśli chodzi o okrycia wierzchnie, to poza skórami – kurtkami skórzanymi i kożuchami, które są u nas od lat i królują – stawiamy na puch. Mamy sporo kurtek puchowych, z obszyciami, bez, krótszych, dłuższych, naprawdę jest, z czego wybierać, więc fasonów jest bardzo duża różnorodność – mówi Natalia Kossut.
W ofercie puchowych kurtek o różnorodnych krojach i detalach dominuje kolor dojrzałych oliwek. Barwa ta równie pięknie prezentuje się w odzieży skórzanej – tu do wyboru są m.in. oliwkowy płaszcz i ponadczasowe ramoneski.
– Dopracowaliśmy się wielu takich hitów, które promujemy co sezon, ponieważ po prostu klientki wracają do sklepów i o to pytają. Myślę, że jeśli chodzi o kurtki skórzane, to takim nieśmiertelnikiem jest ramoneska, zarówno męska, jak i damska, natomiast panie u nas też bardzo sobie cenią płaszcze, te takie dłuższe formy, właśnie jesienne, do połowy uda, które zakrywają pupę, żeby nie było zimno – mówi Natalia Kossut.
Wśród propozycji dla panów są również kurtki z limitowanej kolekcji inspirowanej filmem „Top Gun”. Prawdziwą furorę już robi pilotka z naszywanymi emblematami w zestawie z okularami, które nosił Tom Cruise.
Czytaj także
- 2024-10-04: Szybko rośnie liczba osób z ostrą infekcją układu oddechowego, w tym grypy. Szczyt zachorowań przypadnie już na drugą połowę października
- 2024-10-09: Qczaj: Siedem lat temu pod wpływem jesiennej chandry rozpocząłem swoją karierę. Teraz dostaję od życia dużo fajnych niespodzianek
- 2024-09-24: Lotniska regionalne z dużym wzrostem czarterów. Stały się motorem napędowym ruchu pasażerskiego
- 2024-09-19: Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
- 2024-08-14: Tomasz Jacyków: Bardzo modny tego lata jest nurt bieliźniany. Hitem są spodenki udające męskie bokserki
- 2024-08-05: Tomasz Jacyków: Uwielbiam upały, gdy ciepło wychodzi z betonu i pali siedzenie w rozgrzanym samochodzie. Na wakacje jeżdżę poza sezonem
- 2024-08-28: Tomasz Jacyków: Ludzie z niską samooceną zakładają cudze metki i eksponują wielkie logo. Często noszą ubrania podrabiane, czyli są to udawacze, oszuści
- 2024-08-20: Tomasz Jacyków: W każdej grupie społecznej są osoby bardzo dobrze ubrane, relatywnie przeciętnie i tragicznie. Wiele osób ubiera się niestosownie do okazji
- 2024-06-06: Handel w sieci nie zwalnia mimo zawirowań w gospodarce. Coraz większą rolę odgrywa w nim sztuczna inteligencja
- 2024-06-13: Allegro wchodzi do kolejnych krajów europejskich. Platformy sprzedażowe uruchomi niedługo na Węgrzech, w Słowenii i Chorwacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.