Mówi: | Dean Caten, założyciel marki Dsquared2 Dan Caten, założyciel marki Dsquared2 |
Twórcy marki Dsquared2: Polski rynek jest dla nas bardzo ważny. Cieszymy się, że możemy tu być
Dean i Dan Caten słyną z indywidualnego podejścia do mody i umiejętnego komponowania skrajnie różnych stylów. Podbili serca gwiazd na całym świecie, a ich wysmakowane projekty zawierające mocne, streetwear’owe DNA cieszą się także coraz większą popularnością w Polsce. Limitowana kolekcja marki Dsquared2 z okazji urodzin warszawskiego domu handlowego VITKAC składa się z dziesięciu elementów garderoby, które mogą być punktem wyjścia do stworzenia wielu nietuzinkowych stylizacji.
Marka Dsquared2 jest obecna na polskim rynku od około 15 lat i jej twórcy nie ukrywają, że ten rynek jest dla nich bardzo ważny.
– Proszę spojrzeć na wielkość naszego sklepu. Mamy doborowe towarzystwo. Wasz kraj i miasto prezentują się znakomicie, a ten sklep jest świetny. Bardzo się cieszymy, że możemy tu być i współpracować z osobami, które nas wspierają i wierzą w naszą markę – mówi agencji informacyjnej Newseria Dean Caten, założyciel marki Dsquared2.
Najbardziej ekskluzywny dom handlowy w Polsce – warszawski VITKAC, obchodził w listopadzie swoje 8. urodziny. Właśnie tu mieści się butik marki Dsquared2. Z tej okazji jej twórcy – Dean i Dan Caten zostali zaproszeni do współpracy i stworzyli specjalną kolekcję kapsułkową „DSQUARED2 exclusive for VITKAC”.
– Nasza kolekcja dla VITKACA składa się z dziesięciu znakomitych stałych elementów garderoby, które charakteryzują się prostotą. Są wśród nich świetne czarne jeansy, bluza z kapturem i inne elementy. Kolekcja łączy w sobie historię naszej marki i VITKACA, ponieważ powstała w wyniku naszej współpracy pod wspólnym logo – mówi Dean Caten.
Ofertę odzieży „ready to wear” uzupełnia szereg akcesoriów, wśród nich pasek, czapka z daszkiem, portfel i plecak.
– Kolekcja jest limitowana i dostępna tylko w VITKACU. Cieszy się ogromną popularnością. Składają się na nią bardzo ekskluzywne produkty. Są one naprawdę wyjątkowe – mówią twórcy marki Dsquared2.
Marka Dsquared2 istnieje już 25 lat, a bracia bliźniacy szybko podbili serca gwiazd, łącząc w swoich kolekcjach amerykański glamour w szykownym, włoskim wydaniu. Charakterystyczne dla kanadyjskich projektantów jest płynne komponowanie artyzmu z codziennością i splatanie kontrastowych stylów – sportowego z eleganckim, męskiego z kobiecym oraz luźnego z ekstrawaganckim.
– W styczniu nasza firma obchodzi 25. urodziny, więc zamierzamy to uczcić – zapowiada Dan Caten, założyciel marki Dsquared2
– Zgłębiamy naszą historię, to kim jesteśmy obecnie i czym Dsquared2 wyróżnia się na tle innych. Chcemy przyjrzeć się temu, jaki jest nasz wkład w modę, więc staramy się koncentrować na tym, co Dsquared2 znaczy i reprezentuje – mówi Dan Caten.
Styl marki pokochało tysiące kobiet i mężczyzn na całym świecie, a wśród nich także gwiazdy muzyki, filmu, sportu i mody. W tworzonych na zamówienie kreacjach występowały m.in. Madonna, Britney Spears, Beyoncé, Maluma czy Michael Bublé. Zdaniem projektantów obecnie moda podąża przede wszystkim w kierunku indywidualności.
– Każdy może znaleźć coś dla siebie, być sobą i wyrażać to, co czuje – mówi Dan Caten.
Dean i Dan Caten byli w Polsce po raz pierwszy, ale jak zapowiadają – nie ostatni. Już w planach mają bowiem koleją wizytę, której jednym z głównych punktów będzie zwiedzanie stolicy.
– Teraz nie mieliśmy zbyt wiele czasu, bo jesteśmy tu tylko na jeden wieczór, a potem wracamy do pracy. Wrócimy tu latem, kiedy pogoda będzie lepsza, i będziemy mogli zobaczyć większą część miasta – mówi Dean Caten.
Czytaj także
- 2025-05-13: Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku
- 2025-03-19: Kajra: Sławomir zaskakuje mnie i totalnie zachwyca każdym utworem. Jego teksty i muzyka są zupełnie na innym poziomie
- 2025-03-31: Kajra: Robimy niespodziankę na urodziny mojej mamy i na Wielkanoc wyjeżdżamy za granicę. Właściwie to pierwszy raz nie spędzimy świąt w Polsce
- 2025-03-07: Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki
- 2025-02-27: Malwina Wędzikowska: W dżungli przez miesiąc rewidowałam swoje życie. Przehulałam dużo czasu na toksycznych ludzi
- 2025-02-11: Daniel Olbrychski: Praca mnie konserwuje, gdybym nie grał, tobym się błyskawicznie zestarzał. Walczę, żeby widzowie nie dostrzegali na scenie mojej osiemdziesiątki
- 2025-02-07: Radosław Majdan: Jestem zniesmaczony tym, ile czasu poświęciliśmy na załatwianie pozwoleń na budowę domu. Teraz zastanawiamy się, czy nie wybrać planu B
- 2024-08-28: Polacy decydują się na coraz mniejsze domy i bez garaży. Wzrost kosztów budowy może wkrótce przyspieszyć
- 2024-07-17: Luna: Moda jest fajnym sposobem na wyrażenie siebie. Ja albo się za nią chowam, albo coś manifestuję swoim ubiorem
- 2024-06-07: Co roku Policja notuje 2 tys. zaginięć dzieci i kilkanaście tysięcy ucieczek z domu. To dramat dla całych rodzin
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Czartoryska-Niemczycka: Mój tata czytał mi książki. Teraz nagrania z jego głosem są najpiękniejszą pamiątką po nim
Wspólne czytanie wzmacnia więzi rodzinne, rozwija u dzieci wyobraźnię, poszerza zasób słownictwa, kształtuje gust literacki i zachęca do kreatywnego spędzania czasu wolnego – uważa Anna Czartoryska-Niemczycka. Aktorka czerpie z tradycji, którą w jej domu rodzinnym szczególnie pielęgnował jej tata. Teraz ona również promuje czytelnictwo i zachęca do tego, by sięganie po lektury stało się codziennym rytuałem.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Muzyka
Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.