Newsy

Łukasz Jemioł otworzył nowy butik flagowy w Warszawie

2015-02-20  |  06:45

To jest komfortowe miejsce z fajną energią  mówi Łukasz Jemioł o swoim nowym warszawskim butiku. Na jego lokalizację wybrał ulubioną ulicę projektantów, czyli Mokotowską. W butiku można kupić ubrania zarówno z tańszej linii Basic, jak i luksusowej linii Premium. 

Łukasz Jemioł kilka lat szukał dobrej lokalizacji dla swojego nowego warszawskiego butiku. Chciał, by było to miejsce z klimatem, a jednocześnie posiadające takie udogodnienia, jak miejsce do zaparkowania samochodu, infrastrukturę czy bliskość centrum miasta.

– Bardzo trudno jest znaleźć dobry lokal w Warszawie w dobrej, prestiżowej części miasta, z możliwością parkowania i piękną witryną. Też tu jest bardzo wysoko, loftowo, myślę, że to był strzał w dziesiątkę – mówi Łukasz Jemioł w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Do niedawna mieszkańcy Warszawy mogli kupować ubrania z kolekcji Łukasza Jemioła w Galerii Mokotów. Mieścił się tam pierwszy w Polsce corner shop, czyli sklep umieszczony w specjalnie wydzielonej przestrzeni już istniejących butików. Fani projektanta mogli tam kupić ubrania z linii Basic. Nowy butik mieści się przy ulicy Mokotowskiej. Swoje salony mają tam już m.in. Robert Kupisz, Maciej Zień, Plich i Mariusz Przybylski. W nowym lokalu mieści się nie tylko sklep, lecz także atelier i biuro.

– Zapraszam wszystkich tutaj, bo myślę, że panuje tu fajna energia, poza tym to bardzo ładne i komfortowe miejsce, takie, które mam nadzieję nie będzie stwarzało jakiegoś dystansu dla osób, które do nas będą przychodziły – mówi Łukasz Jemioł.

W butiku będzie można kupić zarówno ubrania z kolekcji Premium, jak i z linii Basic. W skład linii Basic wchodzą T-shirty, sukienki, bluzy, swetry i tuniki. Dominuje naturalna kolorystyka: szarości, beże, biele, i czerń. Linia ta charakteryzuje się przystępnymi cenami, niektóre ubrania można kupić już za niewiele ponad 200 zł.

– Butik jest dla wszystkich, mamy linię Basic i linię Premium. Będzie cudownie, jeśli bardzo dużo ludzi będzie do mnie zaglądało. A jeśli osoby spoza Warszawy mają problem z kupieniem rzeczy mojego autorstwa, to są butiki jeszcze w Łodzi, Krakowie, Rzeszowie, Wrocławiu oraz sklep internetowy Jemiol.com, do którego również zapraszam mówi Łukasz Jemioł.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.