Mówi: | Adam Kwiatkowski |
Funkcja: | prezes zarządu |
Firma: | Classic Watch |
W sezonie jesień-zima 2015/2016 hitem będą zegarki z metalowymi bransoletami i z tłoczonymi paskami z połyskującej skóry
Dobrze dobrany zegarek świadczy o klasie właściciela i jego wyczuciu gustu. Nie musi być drogi, by przykuwał uwagę, był oryginalną ozdobą i podkreślał stylizację. W nadchodzącym sezonie hitem będą zarówno takie modele, które z powodzeniem mogą zastąpić biżuterię, jak i takie, które łączą w sobie elementy szykownej elegancji i sportowego stylu. Nowoczesny mężczyzna powinien mieć w swojej kolekcji co najmniej 4-5 zegarków.
– Różnica pomiędzy czasomierzem a ozdobną biżuterią zaczyna się trochę zacierać. Jeżeli mówimy o zegarkach klasycznych, to stanowią one o tym, jaką klasę ma ich właściciel. Nie zawsze to się przekłada na cenę, bo nie zawsze cena musi być wykładnikiem tej klasy, ale jednak pewnego rodzaju elegancja, pewnego rodzaju dopasowanie zegarka do ubioru, do sytuacji już o tym mówi – podkreśla w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle Adam Kwiatkowski, prezes zarządu Classic Watch.
Niezwykle modne są zegarki z metalową bransoletą w kolorze złota i połyskującą tarczą na przykład w kolorze butelkowej zieleni. Dobrze prezentują się również modele z tłoczonym paskiem z połyskującej, metalicznej skóry i matową tarczą dla kontrastu.
– Jeżeli mówimy o trendach, to jest kierunek albo coś bardzo wieczorowego, albo sportowa elegancja, która pasuje nam na wieczorne wyjście, do dżinsów, a nawet na siłownię. I ten trend dotyczy zarówno kobiet, jak i mężczyzn. W zegarkach sportowych stworzyła się taka podgrupa nazywająca się sport fashion i to są zegarki z takimi różnymi bajerami – tłumaczy Adam Kwiatkowski.
Coraz popularniejsze wśród klientów są także inteligentne zegarki, które już nie tylko odmierzają czas i pokazują datę, lecz także są wielofunkcyjnymi urządzeniami mobilnymi z dostępem do internetu. Osobom, które aktywnie spędzają czas, smartwatch, bo o nim tu mowa, może służyć jako stoper czy licznik kalorii, a tym, które często podróżuj, jako GPS.
– Smartwatch jest na pewno jakąś tam konkurencją dla komórki, aczkolwiek jest to rynek wschodzący, w tej chwili pomimo wszystko i na pewno nie jest biżuterią, tylko czasomierzem, komputerem naręcznym itd. – wyjaśnia Adam Kwiatkowski.
Dla mężczyzn zegarek jest nie tylko modnym gadżetem czy uzupełnieniem stylizacji, lecz także wyznacznikiem zamożności.
– Dzisiejszy mężczyzna nie ma jednego zegarka, bo to już w dzisiejszych czasach pomalutku jest nieco faux pas. W tej chwili mile widziane jest to, by posiadać w swojej szkatule 4-5 zegarków. To, co mamy na ręce, jest naszą prawdziwą ozdobą – dodaje Adam Kwiatkowski.
Czytaj także
- 2025-04-09: Kajra: Nie mam problemu z tym, żeby zakładać te same ubrania wiele razy lub łączyć w inny sposób. Kupuję mało rzeczy, nie lubię wybierać i przymierzać
- 2025-04-24: Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania
- 2025-05-12: Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
- 2025-03-05: Sztuczna inteligencja usprawni załatwianie spraw urzędowych. Polski model językowy PLLuM zadebiutuje w mObywatelu
- 2025-03-07: Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki
- 2025-02-07: Rola telekomów w upowszechnianiu sztucznej inteligencji rośnie. T-Mobile udostępnia klientom zaawansowaną wyszukiwarkę Perplexity Pro
- 2024-11-27: Sztuczna inteligencja nie zastąpi pisarzy. Nie tworzy literatury, tylko książki dla zabicia czasu
- 2024-11-15: Polska z planem zmian w edukacji na następne 10 lat. Szkoły będą uczyć lepszego wykorzystania narzędzi cyfrowych
- 2024-09-19: Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
- 2024-10-04: Obecna technologia sztucznej inteligencji nie stanowi zagrożenia dla istnienia ludzkości. Nie jest zdolna do samodzielnego myślenia i planowania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.