Mówi: | Adam Kwiatkowski |
Funkcja: | prezes zarządu |
Firma: | Classic Watch |
W sezonie jesień-zima 2015/2016 hitem będą zegarki z metalowymi bransoletami i z tłoczonymi paskami z połyskującej skóry
Dobrze dobrany zegarek świadczy o klasie właściciela i jego wyczuciu gustu. Nie musi być drogi, by przykuwał uwagę, był oryginalną ozdobą i podkreślał stylizację. W nadchodzącym sezonie hitem będą zarówno takie modele, które z powodzeniem mogą zastąpić biżuterię, jak i takie, które łączą w sobie elementy szykownej elegancji i sportowego stylu. Nowoczesny mężczyzna powinien mieć w swojej kolekcji co najmniej 4-5 zegarków.
– Różnica pomiędzy czasomierzem a ozdobną biżuterią zaczyna się trochę zacierać. Jeżeli mówimy o zegarkach klasycznych, to stanowią one o tym, jaką klasę ma ich właściciel. Nie zawsze to się przekłada na cenę, bo nie zawsze cena musi być wykładnikiem tej klasy, ale jednak pewnego rodzaju elegancja, pewnego rodzaju dopasowanie zegarka do ubioru, do sytuacji już o tym mówi – podkreśla w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle Adam Kwiatkowski, prezes zarządu Classic Watch.
Niezwykle modne są zegarki z metalową bransoletą w kolorze złota i połyskującą tarczą na przykład w kolorze butelkowej zieleni. Dobrze prezentują się również modele z tłoczonym paskiem z połyskującej, metalicznej skóry i matową tarczą dla kontrastu.
– Jeżeli mówimy o trendach, to jest kierunek albo coś bardzo wieczorowego, albo sportowa elegancja, która pasuje nam na wieczorne wyjście, do dżinsów, a nawet na siłownię. I ten trend dotyczy zarówno kobiet, jak i mężczyzn. W zegarkach sportowych stworzyła się taka podgrupa nazywająca się sport fashion i to są zegarki z takimi różnymi bajerami – tłumaczy Adam Kwiatkowski.
Coraz popularniejsze wśród klientów są także inteligentne zegarki, które już nie tylko odmierzają czas i pokazują datę, lecz także są wielofunkcyjnymi urządzeniami mobilnymi z dostępem do internetu. Osobom, które aktywnie spędzają czas, smartwatch, bo o nim tu mowa, może służyć jako stoper czy licznik kalorii, a tym, które często podróżuj, jako GPS.
– Smartwatch jest na pewno jakąś tam konkurencją dla komórki, aczkolwiek jest to rynek wschodzący, w tej chwili pomimo wszystko i na pewno nie jest biżuterią, tylko czasomierzem, komputerem naręcznym itd. – wyjaśnia Adam Kwiatkowski.
Dla mężczyzn zegarek jest nie tylko modnym gadżetem czy uzupełnieniem stylizacji, lecz także wyznacznikiem zamożności.
– Dzisiejszy mężczyzna nie ma jednego zegarka, bo to już w dzisiejszych czasach pomalutku jest nieco faux pas. W tej chwili mile widziane jest to, by posiadać w swojej szkatule 4-5 zegarków. To, co mamy na ręce, jest naszą prawdziwą ozdobą – dodaje Adam Kwiatkowski.
Czytaj także
- 2025-04-09: Kajra: Nie mam problemu z tym, żeby zakładać te same ubrania wiele razy lub łączyć w inny sposób. Kupuję mało rzeczy, nie lubię wybierać i przymierzać
- 2025-03-05: Sztuczna inteligencja usprawni załatwianie spraw urzędowych. Polski model językowy PLLuM zadebiutuje w mObywatelu
- 2025-03-07: Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki
- 2025-02-07: Rola telekomów w upowszechnianiu sztucznej inteligencji rośnie. T-Mobile udostępnia klientom zaawansowaną wyszukiwarkę Perplexity Pro
- 2024-11-27: Sztuczna inteligencja nie zastąpi pisarzy. Nie tworzy literatury, tylko książki dla zabicia czasu
- 2024-11-15: Polska z planem zmian w edukacji na następne 10 lat. Szkoły będą uczyć lepszego wykorzystania narzędzi cyfrowych
- 2024-09-19: Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
- 2024-10-04: Obecna technologia sztucznej inteligencji nie stanowi zagrożenia dla istnienia ludzkości. Nie jest zdolna do samodzielnego myślenia i planowania
- 2024-08-14: Tomasz Jacyków: Bardzo modny tego lata jest nurt bieliźniany. Hitem są spodenki udające męskie bokserki
- 2024-08-28: Tomasz Jacyków: Ludzie z niską samooceną zakładają cudze metki i eksponują wielkie logo. Często noszą ubrania podrabiane, czyli są to udawacze, oszuści
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.