Newsy

Wielofunkcyjne kapturo-szaliki podbijają rynek modowy. Ich fanką jest Edyta Olszówka

2014-04-30  |  06:05
Mówi:Anna Migacz Lesińska
Funkcja:projektantka, właścicielka marki Mnishkha
  • MP4
  • Wielofunkcyjny kapturo-szalik może służyć jako szalik, ponczo albo bluza. Dodatek ten można nosić na wiele sposobów i na różne okazje. Można go nosić do stylizacji codziennych, ale można go założyć również na wyjście wieczorne, a nawet do sukni ślubnej. Do fanów kapturo-szalików należą Edyta Olszówka i bloger Rebel Fashion Style.

    Kaptur i długi obszerny materiał przypominający szal wykończony jest kieszeniami. To powoduje, że ten dodatek można zmienić w każdej chwili w bluzę albo ponczo. Pomysłowy dodatek docenili nie tylko blogerzy modowi, lecz także aktorka Edyta Olszówka.

    Kapturo-szalik nie tylko ma być wielofunkcyjnym dodatkiem, lecz także musi być wygodny i wykonany z miłego dla skóry materiału. Powinien służyć w wielu sytuacjach i pasować do różnych stylów. Produkowany jest zarówno w stylu sportowym, jak i bardziej eleganckim.

    Jedna z naszych klientek wykorzystała srebrną, jedwabną Mnishkhę z limitowanej serii na swoim ślubie. Często panie w ciąży zakrywają nią swój brzuszek. Możemy też użyć kapturo-szalika na rowerze, owinąć się trzy razy i żaden wiatr nie jest nam straszny. Wieczorem możemy potraktować go jako kocyk – mówi agencji informacyjnej Anna Migacz Lesińska, pomysłodawczyni i projektantka kapturo-szalików, właścicielka marki Mnishkha.

    Butiki z kapturo-szalikami i innym wielofunkcyjnym ubraniami istnieją w kilkunastu polskich miastach. Pomysł został doceniony również za granicą. Firma Mnishkha sprzedaje kapturo-szaliki również w Holandii, Niemczech i rozpoczyna współpracę z Australią i Wielką Brytanią. Anna Migacz Lesińska została również zaproszona na Berlin Fashion Week i na targi mody w Düsseldorfie, na których pojawiają się giganci modowi z całego świata. Stoisko polskiej projektantki wzbudziło ogromne zainteresowanie.

    Czytaj także

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Media

    Handel

    Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

    Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

    Problemy społeczne

    Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

    W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.