Newsy

Monika Jarosińska: Wielkanoc to dla mnie szansa na spotkanie z rodziną i przyjaciółmi. W ciągu roku każdy jest zabiegany i ma swoje sprawy

2019-04-16  |  06:31

Wokalistka nie ukrywa, że jest minimalistką w kwestii przygotowań do Wielkanocy. Z reguły nie maluje pisanek i nie przygotowuje okolicznościowych dekoracji, za to stawia na dobre jedzenie i miłą atmosferę. Święta aktorka najchętniej spędza z rodziną lub znajomymi, odpoczywając od bieganiny i codziennych obowiązków.

– Nie przygotowuję się do świąt, okna jeszcze niepomyte – mówi agencji Newseria Lifestyle Monika Jarosińska, aktorka i wokalistka.

Podkreśla, że niekoniecznie lubi gruntowne przedświąteczne porządki takie jak mycie okien czy pastowanie podłóg, ale za to chętnie spędza czas w kuchni.

Tak naprawdę dla mnie jednym z takich ważniejszych dni jest na pewno sobota, ponieważ przygotowuję w kuchni różne specjały. Nie potrafię piec ciast, natomiast uwielbiam gotować, marynować i to naprawdę mi wychodzi fantastycznie – mówi Monika Jarosińska.

Aktorka zdradza też, jaki przysmak króluje na stole podczas wielkanocnego śniadania.

– Jest to święconka, a składniki są mniej więcej takie: boczek drobniutko skrojony, szynka, kiełbasa, oczywiście musi być jajko, sól, pieprz i do tego to wszystko jest zalane sosem chrzanowym. I to się zawsze u nas podawało w pierwszy dzień świąt na śniadanie. I tylko raz w roku, chociaż u nas na śniadanie w Boże Narodzenie również się spożywa tę święconkę, bo to jest bardzo smaczne, trochę kaloryczne, ale co tam, święta są dwa razy w roku, możemy sobie pozwolić – mówi.

Monika Jarosińska przyznaje, że na Wielkanoc raczej nie przygotowuje pisanek, plam i specjalnych dekoracji. Jej zdaniem od okolicznościowej oprawy ważniejsze jest to, z kim spędza się te dni.

– Nie mam takich specjalnie fantastycznych zdolności manualnych, jeśli chodzi o rysowanie, malowanie, dekorowanie. Bardziej mój mąż się takimi rzeczami zajmuje, ale też bardzo minimalistycznie. Dla mnie najważniejsze jest to, że mogę być z moją rodziną, z moim mężem albo z przyjaciółmi tak jak to było rok temu, bo nie mogłam wtedy pojechać na święta wielkanocne na Maltę. W ciągu roku każdy jest zabiegany i ma jakieś swoje sprawy na głowie, a święta są takim momentem, kiedy można się spotkać naprawdę w takim fajnym, bliskim gronie – mówi Monika Jarosińska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.