Newsy

Monika Pietrasińska: Ile można oglądać jedną czy drugą na ściance. Te same miny, zmieniają się tylko ubrania

2014-05-19  |  07:20
Play
Current Time 0:00
/
Duration Time 0:00
Remaining Time -0:00
Stream Type LIVE
Loaded: 0%
Progress: 0%
00:00
Fullscreen
00:00
Mute
Playback Rate
1
    Monika Pietrasińska znana z serialu „Miłość na bogato” chce udowodnić, że jest nie tylko ładna, lecz także utalentowana. Zamiast imprezować woli pracować nad nowymi projektami i być kojarzona z konkretnymi działaniami. Niedawno zadebiutowała w roli wokalistki i nagrała piosenkę zatytułowaną „Gloria”. Jak twierdzi, pozowanie na ściance jej nie satysfakcjonuje.

    Ile można oglądać jedną czy drugą na tych ściankach. One cały czas mają te same miny, tylko zmieniają się ubrania. Dlatego każdy jeden błąd, coś z czego można poszydzić, dla fotoreporterów jest okazją do tego, żeby to dobrze sprzedać. Oni w końcu z tego żyją – mówi Monika Pietrasińska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle, podczas przygotowań do sesji zdjęciowej.

    Teraz modelka stawia na karierę muzyczną. Na początku maja do sieci trafiła jej piosenka zatytułowana „Gloria”.
    Fajnie by było pokazać, że oprócz tego, że się w miarę wygląda, ma się inne umiejętności. Oczywiście trzeba się pokazywać, trzeba bywać, to jest wpisane w ten cały bajer bycia rozpoznawalnym. Początki bywały różne, to jest taki strach, taka trema. Nawet teraz, udzielając wywiadów, trochę się tego uczę i tak jest również z pozowaniem na ściankach. Natomiast wolę spędzać czas ze swoimi przyjaciółmi bądź wymyślać nowe projekty, niż pozować na ściankach –  tłumaczy modelka. 
     
    Pietrasińskiej nie zabraknie w drugim sezonie „Miłości na bogato” emitowanym na antenie stacji Viva Polska. To właśnie dzięki serialowi modelka zdobyła popularność i zaczęła pokazywać się na imprezach. W sierpniu 2013 r. na konferencji prasowej promującej serial przyszła w półprzezroczystej czarnej sukience, pod którą nie miała bielizny, co było szeroko komentowane w mediach i na forach internetowych.

    Czytaj także

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Media

    Handel

    Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

    Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

    Problemy społeczne

    Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

    W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.

    Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć