Newsy

Magda Steczkowska wyda płytę z kolędami

2013-10-15  |  09:30
Członkini grupy Indigo – Magda Steczkowska – kończy nagrywać album z kolędami. Wokalistka nie kryje zadowolenia z finiszu prac nad płytą i dodaje, że w związku z nim szykuje dużą niespodziankę.

– Będę robiła duże wydarzenie, o którym nie mogę na razie nic więcej powiedzieć. Mogę zdradzić, iż będzie tam sporo znanych osób z różnych dziedzin życia, a będzie się to działo w okresie świątecznym. Efekt będzie zaskakujący. Mam nadzieje, że sprawa nie spali na panewce – mówi wokalistka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Steczkowska dodaje, że rozpoczęła także prace nad kolejnym autorskim krążkiem.

– Cały czas zbieram materiały na nową płytę. Trochę to potrwa, ale już zaczęły się pierwsze przygotowania, więc jestem szczęśliwa i zadowolona – stwierdza Steczkowska.

Ostatnią pozycją w dyskografii Magdy Steczkowskiej jest nagrany wraz zespołem Indigo album „Pełnia” z 2012 roku.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.