Newsy

Margaret nakręciła nowy teledysk

2013-12-17  |  08:40
Nowa płyta planowana na luty nie jest jedyną nowością, jaką przygotowała Margaret w najbliższym czasie. Piosenkarka nakręciła także teledysk do utworu z nadchodzącego krążka. Tym razem klip powstał w Polsce.

Do tej pory Margaret stworzyła dwa teledyski, a największą popularność przyniósł jej klip do utworu „Thank You Very Much” zrealizowany w Los Angeles. Jego reżyserem był Chris Piliero, znany ze współpracy z najważniejszym gwiazdami muzyki rozrywkowej. Wokalistka przyznaje, że zależało jej na jak najlepszym efekcie, dlatego tym razem też starannie dobierała ludzi do współpracy.

 – Nad nowym teledyskiem pracowałam z ekipą ponad 2,5 miesiąca, więc chwilę to zajęło. Niemniej wolę się nie śpieszyć i zrobić wszystko dobrze. Jestem strasznie wymagająca i do kręcenia teledysku chciałam znaleźć odpowiednie osoby. Kompletowanie składu było pierwszym etapem. Dalej było tworzenie scenariusza, sklejanie go oraz werbowanie osób do ról – stwierdza piosenkarka w rozmowie z agencją Newseria Lifestyle.

Wideo do najpopularniejszego utworu piosenkarki wywołało spore kontrowersje z powodu licznych scen nagości. Przez długi czas serwis YouTube blokował dostęp do klipu. Margaret zdaje sobie sprawę z oczekiwań wobec najnowszej produkcji.

Obecnie nie mogę zdradzić, co będzie działo się w klipie, jednak mogę powiedzieć, że będzie kolorowo. Ostatnim teledyskiem postawiłam sobie poprzeczkę bardzo wysoko i mam nadzieje, że nie zejdę poniżej osiągniętego wcześniej poziomu – dodaje wokalistka.

Na dyskografię Margaret składa się jeden minialbum pt. „All I Need” wydany w lipcu 2013 roku.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.