Newsy

Margaret robi karierę we Włoszech. Pod stacjami radiowymi ustawiają się fani

2014-01-20  |  07:20
Promowany kontrowersyjnym teledyskiem singiel „Thank  You Very Much” najpierw zrobił furorę w Wielkiej Brytanii, teraz podbija Włochy. Piosenka grana jest w największych stacjach radiowych, a Margaret ma już w tym kraju duże grono fanów.

Okazało się, że we Włoszech moja piosenka jest puszczana w stacjach radiowych, dużo osób ją kojarzy i zna. Pojechałam do Włoch na wywiady. Byłam bardzo zdziwiona, bo jak przyszłam do pierwszego radia, to tam się zebrała jakaś grupa ludzi. Chcieli zdjęcie ze mną i mówili, że mnie uwielbiają – mówi agencji informacyjnej  Newseria Lifestyle Margaret.

Wokalistka nie ukrywa, że cieszy ją sukces piosenki i przyznaje, że na pewno przyczynił się do tego również odważny teledysk, który
został ocenzurowany w serwisie YouTube.  Wcześniej o polskiej wokalistce i jej debiutanckim singlu pisał też brytyjski „The Sun”. 
 
Margaret podkreśla, że ma także wiernych fanów w Polsce.

Miałam taką małą trasę jesienią i w piątek, sobotę, niedzielę byłam w trzech różnych miastach. W każdym tym mieście oni byli. Dla mnie to było coś niesamowitego. Śmiałam się, że oni też powinni dostawać pieniądze za joba . Bo przecież też jeżdżą wszędzie – dodaje wokalistka.
 
Oficjalny profil Margaret na Facebooku lubi ponad 60 tysięcy osób. Wokalistka zdradza, że dostaje od fanów bardzo dużo miłych listów.

Czytam wszystkie listy i mam takie specjalne pudełeczko, do którego wszystkie chowam. Jak będę kiedyś stara, to będę je czytać swoim dzieciom – zdradza Margaret.
Małgosia Jamroży liczy na to, że słuchaczom przypadną do gustu także kolejne jej utwory, nad którymi teraz pracuje.

Cały czas mamy nowe pomysły i te pomysły się zmieniają. Idzie to w dobrą stronę, więc nie chcę się sugerować czasem – mówi Margaret. – Przede mną jeszcze dużo pracy. Kolejny singiel, później płyta i wtedy myślę, że faktycznie może jakieś koncerty we Włoszech.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.