Newsy

Paulla o relacji z DJ Adamusem: Uwielbiam z nim przebywać. Po prostu się kochamy

2015-03-02  |  06:55

Paulla, którą paparazzi kilka miesięcy temu przyłapali na romantycznym spacerze z DJ Adamusem, odpiera zarzuty, jakoby ich znajomość miała cel marketingowy. Nie chce jednak opowiadać o szczegółach relacji, bo wyznaje zasadę, że sprawy osobiste zostawia tylko dla siebie.

– Po prostu się kochamy – podsumowała Paulla relację z DJ Adamusem w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle. – Bardzo lubię Adama, bardzo go szanuję, jest pozytywną postacią, uwielbiam z nim pracować, uwielbiam z nim przebywać.

Zdjęcia ukazujące Paullę i DJ Amadusa trzymających się za ręce i czule obejmujących ukazały się w grudniu w tygodniku „Twoje Imperium”. Oboje pojawili się wspólnie na jednej z imprez. O szczegółach znajomości Paulla nie chce jednak mówić.

Nie udzielam wywiadów na tematy prywatne. Jeśli ktoś coś słyszy odnośnie mojego życia prywatnego, to tylko dlatego, że ktoś pisze o tym, ja nic nie mówię. Nigdy nie wypowiadałam na temat mojego dziecka, ojca mojego dziecka czy moich związków. Cokolwiek bym powiedziała, a ktoś będzie chciał coś negatywnego powiedzieć czy napisać, to i tak zrobi, to po co, to komentować – mówi Paulla.

Obecnie parę można zobaczyć w teledysku do piosenki Paulli zatytułowanej „Nigdy o Tobie nie zapomnę”. W wideoklipie wciela się ona w rolę wokalistki, która większość czasu spędza w podróży pomiędzy kolejnymi koncertami. Często jest nagabywana przez natrętnych fanów. Wynajmuje więc ochroniarza, aby chronił ją przed psychofanem grożącym jej śmiercią. W tę postać wcielił się DJ Adamus. Teledysk jest unowocześnioną wersją historii opowiedzianej w filmie „The Bodyguard” z Whitney Houston w roli głównej.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.