Newsy

Weekend ma zapełniony grafik koncertów do stycznia. Zespół pracuje nad nowym singlem

2015-03-31  |  06:30

Weekend do współpracy przy nowym singlu zaprosił m.in. Marka Dutkiewicza i Romualda Lipkę. Mimo udziału wokalisty zespołu w programie „Celebrity Splash” Weekend nie przerywa trasy koncertowej muzycy mają zapełniony grafik koncertów aż do połowy stycznia 2016 roku.

– Jestem zadowolony z koncertów, które mnie czekają. Mogę się pochwalić, że najbardziej odległy termin to połowa stycznia 2016 roku. Jest więc nieźle – mówi Radosław Liszewski, lider zespołu Weekend, w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Wokalista cieszy się zwłaszcza z koncertów plenerowych, które Weekend zacznie grać wraz z nadejściem wiosny. Grafik koncertów czasem musi być jednak modyfikowany ze względu na udział Liszewskiego w programie „Celebrity Splash”. Wokalista przeszedł do kolejnego etapu show, musi być więc obecny nie tylko na nagraniach, lecz także na intensywnych treningach. Liszewski podkreśla, że udział w programie traktuje bardzo poważnie.

– Skoro podjąłem rękawicę, to staram się ze wszystkich sił. Nie daję sobie jakiejś taryfy ulgowej, tylko ćwiczę maksymalnie, staram się być najlepszym w tym, co robię. A do jakiego stanu skokowego dojdę, jak te moje skoki będą wyglądały, jak długo będę w programie, to zobaczymy. Później wracam do starego Radka, kalendarz jest zapisany i zaczynamy koncertować – mówi Radosław Liszewski.

Grupa Weekend zagra m.in. na charytatywnym koncercie w Lubawie, z którego dochód zostanie przeznaczony na leczenie chorego na nowotwór 6-letniego Bartka.

Wkrótce Radosław Liszewski wejdzie także ponownie do studia, by nagrać nowy kawałek grupy Weekend. Nowy singiel to efekt współpracy Liszewskiego z Romualdem Lipką. Były muzyk Budki Suflera już od dłuższego czasu nie krył chęci współpracy z liderem Weekendu.

– Aranżacja jest już zrobiona, tekst jest już napisany, będzie bardzo fajna, bardzo znane nazwiska przy tej piosence grzebały. Na przykład Marek Dutkiewicz, Romuald Lipko, zobaczymy, co z tego wyjdzie. Ja mam to dobrze wykonać i dobrze przygotować studyjnie – mówi Radosław Liszewski.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.