Newsy

Natalia Siwiec o pobycie w Stanach Zjednoczonych: Nie chciałam wracać. Wychodzę tam na ulicę i jestem cały czas uśmiechnięta. Chce mi się żyć.

2015-06-01  |  06:55

Natalia Siwiec wróciła do Polski z trwających miesiąc wakacji w Stanach Zjednoczonych. Modelka przyznaje, że nie chciała wracać, a czas tam spędzony bardzo szybko minął. Zwiedziła m.in. Miami i Los Angeles. Podczas pobytu za oceanem wzięła także udział w dwóch sesjach zdjęciowych. – Mam nadzieję, że kiedyś zamieszkam gdzieś w Kalifornii – wyznała po powrocie.

Natalia Siwiec wyleciała do Stanów Zjednoczonych wraz z mężem Mariuszem Raduszewskim pod koniec kwietnia. Para podczas pobytu odwiedziła przyjaciół, plażowała i zwiedzała m.in. Miami i Los Angeles. Modelce miasta bardzo się podobały, szczególnie Los Angeles, w którym czuła się szczęśliwa i pozytywnie nastawiona do życia, bez strachu, że ktoś zwróci jej uwagę, że źle wygląda.

Wychodzę tam na ulicę i jestem cały czas uśmiechnięta. Chce mi się żyć. Mogę być na ulicy pomalowana na zielono, w samych majtkach i nikt nie zwróci na mnie uwagi. Nikt nie będzie cię szturchał. Tam każdy chodzi ubrany tak, jak chce. Bardzo trudno jest nawiązać przyjaźnie, natomiast na ulicy czuje się pozytywną energię i ona się udziela. Jest pięknie, spokojnie, ludzie są niesamowici  – wspomina swój pobyt Natalia Siwiec.

Modelka przyznaje, że nie chciała wracać do kraju, a w przyszłości chciałaby na stałe zamieszkać w Stanach Zjednoczonych.

Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się zamieszkać w Kalifornii – powiedziała w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Podczas pobytu Natalia Siwiec wzięła również udział w dwóch sesjach zdjęciowych.

– Jedna była do takiego projektu charytatywnego ratującego lwy w Afryce, a drugie zdjęcia zrobiłam dla siebie – opowiadała.

Teraz gwiazdę znów można spotkać na salonach. Ostatnio pojawiła się na pokazie mody duetu Paprocki & Brzozowski. Wróciła też do biegania trzy razy w tygodniu, bo jak sama przyznaje, w Stanach nie miała takiej możliwości.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Klaudia Carlos: Propozycja Kingi Dobrzyńskiej dotycząca „Pytania na śniadanie” sprawiła mi wielką radość i przyjemność. To dla mnie duży awans zawodowy

Gospodyni „Pytania na Śniadania” nie ukrywa, że angaż do tego formatu to dla niej duży zaszczyt i szansa na zawodowy rozwój. Jest więc ogromnie wdzięczna szefowej Kindze Dobrzyńskiej, że to właśnie ją wzięła pod uwagę i powierzyła to zadanie. Klaudia Carlos ma wieloletnie doświadczenie zawodowe i nie bierze sobie do serca krytyki widzów, którzy byli przyzwyczajeni do poprzedniej ekipy porannego programu. Nie chce także komentować zarzutów, które pojawiają się w sieci pod adresem nowych prowadzących

Handel

Handel odczuwa kryzys demograficzny. Pracownicy zagraniczni i automatyzacja sposobem na niedobór kadr

30 proc. firm handlowych uważa niedostępność pracowników za ważną lub bardzo ważną barierę w rozwoju – wynika z Miesięcznego Indeksu Koniunktury PIE z lipca br. Ponad dwukrotnie więcej uznało, że są nią wysokie koszty pracownicze. Brak kadr, który odczuwalny jest w wielu różnych branżach, często nawet mocniej niż w handlu, oznacza konieczność sięgania po pracowników z zagranicy oraz inwestowania w automatyzację.

Teatr

Aleksandra Popławska: Nadopiekuńczość i trzymanie dziecka pod parasolem ochronnym to przemoc psychiczna. Taka toksyczna relacja jak w spektaklu „Czułe słówka” to dobry temat dla psychologa

Najnowsza sztuka warszawskiego Och-Teatru przedstawia losy matki – przedwcześnie owdowiałej, ekscentrycznej Aurory i jej córki Emmy, która jak najszybciej chce wyjść za mąż, by uwolnić się od wpływu rodzicielki. Aleksandra Popławska, wcielająca się w rolę tej pierwszej, zaznacza, że kobiety łączy bliska, ale trudna, wręcz toksyczna więź. Jej zdaniem podobne relacje można zaobserwować również w polskich domach. Dlatego też, ta opowieść z przesłaniem powinna skłonić odbiorców do przemyśleń, bo być może jakieś sytuacje w ich rodzinach wymagają szybkiego uzdrowienia. Spektakl „Czułe słówka” powstał na podstawie jednego z najgłośniejszych amerykańskich filmów sezonu 1983/1984, jednak teatralna wersja została nieco zmodyfikowana.