Newsy

Natalia Szroeder przeprowadziła się do Warszawy. Wokalistka: na razie chłonę klimat

2015-08-12  |  06:50

Natalia Szroeder została warszawianką. Wokalistka przeprowadziła się do stolicy ze względu na liczne obowiązki zawodowe w tym mieście, m.in. udział w programie „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”. Powoli przyzwyczaja się do życia w nowym miejscu, choć jeszcze czuje się zagubiona. Na razie chłonie klimat i uczy się poruszać po mieście metrem.

Natalia Szroeder urodziła się i wychowała we wsi Parchowo w województwie pomorskim. Twierdzi, że długo opierała się pomysłowi przeprowadzki do Warszawy, jednak nadmiar obowiązków zawodowych w stolicy sprawił, że zmieniła zdanie. Nie byłaby bowiem w stanie dojeżdżać z Kaszub tak często, jak jest to obecnie konieczne. W Warszawie wokalistka mieszka od miesiąca i powoli przyzwyczaja się do życia w nowym miejscu.

– Na razie chłonę klimat, cały czas się wdrażam w to wszystko. Potrafię się poruszać metrem, więc to jest okej. Poza tym bardzo lubię Warszawę, zawsze lubiłam i klimat mi odpowiada, ale jako mieszkanka jestem jeszcze trochę zagubiona mówi Natalia Szroeder agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Wokalistka w Warszawie zaangażowana jest w kilka projektów, jednak głównym powodem przeprowadzki był udział w programie „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”.

– Udział w tym przedsięwzięciu wymaga bycia na miejscu cały czas i nieustannej dostępności. Gdybym była na Kaszubach, to nie byłabym w stanie temu sprostać. Mamy dużo treningów, praktycznie każdego dnia dzieje się coś związanego z programem – mówi Natalia Szroeder.

W warszawskim studiu wokalistka nagrywa też swoją nową płytę. Prace nad krążkiem są bardzo intensywne, zwłaszcza że jego premiera była kilkakrotnie odkładana, a Szroeder jak twierdzi z utęsknieniem czeka na to, aż album się ukaże. Wakacje wokalistka spędza więc bardzo pracowicie, cały czas bowiem także koncertuje.

– To jest taki okres w roku, na który się czeka przez wiele miesięcy, żeby w końcu mieć taki bezpośredni kontakt z publicznością, który jest chyba najcenniejszy. Stoisz na scenie, a pod nią słuchacze, którzy czekali na to, żeby cię zobaczyć i żeby z tobą zaśpiewać – mówi Natalia Szroeder.

Wokalistka nie ukrywa, że okres wakacyjny wymagał od niej dużo pracy, poświęceń i bardzo dawno nie odwiedzała rodzinnego domu. Cieszy się jednak, że w jej życiu dzieje się wiele ciekawych rzeczy.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.