Mówi: | Marcin Jurczuk |
Firma: | polscyprojektanci.com |
Powstał internetowy outlet z kolekcjami polskich projektantów
Rosnąca popularność targów mody, blogów projektantów czy telewizyjnych show o modzie spowodowała, że klienci chętniej sięgają po ubrania nietuzinkowe i oryginalne. Odzież oferowana przez projektantów ma jednak swoją cenę i ograniczoną dostępność sprzedaży. Stąd pojawienie się sklepu internetowego polscyprojektanci.com, który nie tylko ma w sprzedaży najnowsze kolekcji, lecz także oferuje wyprzedaż kolekcji wycofanych ze sprzedaży.
– Od 5 lat prowadzimy butik, który sprzedaje końcówki kolekcji zagranicznych projektantów. Wiedząc, że dla polskiego klienta bardzo istotna przy decyzjach zakupowych jest cena, zadaliśmy sobie pytanie, czemu polski projektant nie spróbowałby wyprzedawać swoich końcówek kolekcji w cenach atrakcyjnych dla polskiego odbiorcy, jednocześnie realizując swoją politykę biznesową i politykę cenową marki bez straty dla wizerunku – mówi agencji informacji Newseria Lifestyle Marcin Jurczuk z polscyprojektanci.com.
Najwięksi projektanci i domy mody stosują taką formę sprzedaży w krajach Europy Zachodniej już od dawna. Outlet polscyprojektanci.com jest pierwszym w Polsce sklepem, który wyprzedaje na dużą skalę końcówki kolekcji polskich projektantów. Atutem serwisu jest skupienie w jednym miejscu unikatowych marek, bez konieczności szukania okazji na różnych stronach.
– W ofercie jest kilkanaście bardzo fajnych nazwisk, które już na polskim rynku istnieją od długiego czasu. To są bardzo uznane nazwiska takie, jak Agi Jensen Design, która już jest bardzo lubiana przez polskich celebrytów. Miała pokaz na ostatnim Warsaw Fashion Weekend, który został bardzo dobrze przyjęty i jej kolekcja naprawdę jest świetna – tłumaczy Jurczuk.
Obok Agi Jensen Design można nabyć takie marki, jak Green Establishment, która charakteryzuje się wzorem kratki i stylem vintage, albo suknie Doroty Pietruszki, której kreacje przypominają barokowy przepych. W ofercie znajdują się także propozycje Evy Minge oraz duetu Paprocki&Brzozowski.
– Będziemy się skupiali na ofercie przede wszystkim uniwersalnej i ponadczasowej, bez względu na sezon i przemijające trendy. Czyli klasyczna elegancja, oczywiście z odrobiną ekstrawagancji, bo tego nie da się uniknąć – dodaje Marcin Jurczuk.
Czytaj także
- 2025-05-30: Doda: Realizacja filmu o moim życiu obudziła wielu ludzi, którzy mi bardzo źle życzą. Wśród moich byłych też są jakieś nerwowe ruchy
- 2024-11-13: Dekarbonizacja jest wyzwaniem dla firm przemysłowych. Wymaga zmian w całym łańcuchu dostaw
- 2024-11-12: Świadoma sztuczna inteligencja może powstać jeszcze w tej dekadzie. Tego dotyczy dzisiejszy wyścig zbrojeń
- 2024-05-20: Komunikacja celów środowiskowych w centrum zainteresowania biznesu. Takich informacji coraz częściej szukają konsumenci
- 2024-03-08: Dorota Szelągowska: Chcę udowodnić widzom, że nie jestem w programie „MasterChef Nastolatki”, bo mam znaną twarz. Wnoszę coś wartościowego do tego formatu
- 2024-03-18: Dorota Szelągowska: Dwadzieścia lat temu sięgnęłam swojego dna. Miałam ataki paniki i przez kilka miesięcy nie wychodziłam z domu
- 2024-03-04: Dorota Szelągowska: Moje wymarzone wakacje zawsze są w Tajlandii. Staram się być tam na najmniejszej wyspie, jaką znam, i czuję się tam trochę jak na wsi
- 2024-03-27: Dorota Szelągowska: Moją specjalnością w kuchni jest czyszczenie lodówki i przygotowanie czegoś z niczego. Mam to po mamie
- 2024-03-29: Michel Moran: Dorota Szelągowska jest dobrą i prawdziwą osobą, a coraz mniej prawdziwych ludzi na tym świecie. Jesteśmy przyjaciółmi, odkąd spotkaliśmy się w programie
- 2024-01-10: Ewa Minge: W moich książkach pokazuję, jak tworzy się celebrytów. Właściciele farm hodujących takie postaci zarabiają potężne pieniądze
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.