Mówi: | Anna Gołębicka |
Funkcja: | ekspert komunikacji |
Firma: | Gatta |
Nowoczesna odzież typu homewear łączy w sobie wygodę i oryginalny design
Odzież domowa przestaje się kojarzyć wyłącznie z rozciągniętym dresem lub podomką. Nowoczesne ubrania tego typu łączą komfort noszenia z wyjątkowym designem. To odpowiedź na potrzeby kobiet, które pragną dobrze wyglądać nawet w zaciszu domowym, ale nie chcą rezygnować z wygody i swobody.
Nowoczesna odzież typu homewear to efekt zmiany myślenia o współczesnej kobiecie. Coraz więcej pan chce dobrze wyglądać nie tylko w pracy lub na imprezie, lecz także podczas leniwego popołudnia w domu. Nie chcą jednak rezygnować z komfortu noszenia wygodnych, zapewniających swobodę ubrań. Dlatego odzież domowa to najczęściej luźne kimona, bluzy, koszulki, swetry i spodenki. Uszyte są z bardzo dobrych gatunkowo tkanin: bawełny, dzianiny, wełny, satyny lub jedwabiu.
– Kiedyś kobiety bardzo skupiały się na tym, żeby wyjść z domu i pięknie wyglądać, mówiło się wtedy: „moje ubrania na super wyjścia”. W tej chwili chcemy wyglądać ładnie nie tylko poza domem, lecz także w każdym momencie, również w domu. Wstając, chodząc po domu, chcemy czuć się wygodnie, wyglądać dobrze, mieć ubrania, które są funkcjonalne i ubrania, które nie są schodzonymi dresami, które właśnie wciągamy, tylko zaczynamy się szanować. Jeśli jestem piękna, to jestem piękna w każdym momencie mojego życia – mówi Anna Gołębicka, ekspert komunikacji Gatta, w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.
W odzieży domowej dominują stonowane kolory: szarości, beże, pudrowe róże, granaty. Dominują ubrania z dużą ilością koronek, zdobień i wstawek, oraz wzorzyste materiały. Modne są zdecydowanie dziewczęce fasony, często inspirowane stylem vintage. Projektanci zachęcają do zabawy modą i łączenia stylów: kobiecy top wykończony koronką proponują zestawić z szortami przypominającymi męskie bokserki lub pikowaną bluzą.
– Homewear jest po to, żebyśmy miały pretekst pójść i kupić sobie coś wyjątkowego częściej. Czyli teraz nie tylko bielizna na noc, w której jesteśmy wyjątkowe, eteryczne i czujemy się świetnie, nie tylko super ciuchy do pracy czy na wyjście, które budują naszą pewność siebie i kobiecość, lecz także coś pomiędzy, czyli homewear. Jestem piękna poza domem, jestem piękna w domu, jestem piękna nocą w swojej bieliźnie nocnej – mówi Anna Gołębicka.
Odzież typu homewear można znaleźć zarówno w kolekcjach marek ekskluzywnych, jak La Perla, i popularnych sieciówek, np. Gatta, Esotiq, Camaieu. Domowe stroje w ofercie marki Gatta zostały zaprojektowane przez amerykańską wokalistkę Britney Spears. Domową odzież promuje Stella McCartney oraz Marc Jacobs, który ubrania w stylu homewear zakłada często także na wielkie wyjścia.
Czytaj także
- 2024-11-28: Jedna na trzy kobiety w UE doznała w życiu przemocy. Apele o bardziej zdecydowaną walkę z tym zjawiskiem
- 2024-11-20: Katarzyna Ankudowicz: Jestem z przemocowego domu. Dużo kosztowało mnie, żeby wyjść z tego i zacząć funkcjonować bez piętna bycia totalnie gorszą
- 2024-11-05: Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
- 2024-10-25: Anna Głogowska: Piękna jest sztuka z elektroodpadów. Takie ubrania to dobry pomysł na oryginalny strój na czerwony dywan
- 2024-10-23: Monika Mrozowska: Na ściankach dziewczyny lubią wyglądać za każdym razem inaczej. Trochę mi szkoda na to czasu
- 2024-09-25: Barbara Kurdej-Szatan: Moda ekologiczna jest nam bardzo bliska. Kupuję ciuchy lepszej jakości, ale dużo rzadziej
- 2024-09-05: Tomasz Jacyków: Dla próżności i uciechy innych nie będę zaśmiecał tej planety. Kupuję niewiele ubrań i bardzo lubię second handy
- 2023-09-26: Wizyty w e-sklepach z odzieżą sportową mogą zaburzyć samoocenę wśród kobiet. Sposób promocji produktów skłania do porównywania się z sylwetkami modelek
- 2023-04-21: Doświadczenie przemocy ze strony partnera zwiększa ryzyko występowania chorób przewlekłych i psychicznych. Narażone są szczególnie kobiety
- 2023-02-10: Joanna Racewicz: Do przemocy domowej dochodzi nie tylko w obskurnych kamienicach, ale także w pięknych rezydencjach. Katami nierzadko są mężczyźni znani z pierwszych stron gazet
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Kajra: Sławomir zaskakuje mnie i totalnie zachwyca każdym utworem. Jego teksty i muzyka są zupełnie na innym poziomie
Piosenkarka zaznacza, że Sławomir od jakiegoś czasu na 19 marca przygotowuje muzyczny prezent dla fanów. Tym razem będzie to singiel „Helena”. To już także ostatnia prosta przed premierą płyty „Cudowronek”, która ukaże się już niebawem. Jak podkreśla Kajra, znajdzie się na niej 16 utworów w starym, dobrym stylu jej męża, gwiazdy rock polo.
Firma
Radość z pracy i docenianie przez pracodawcę coraz ważniejsze. To przekłada się też na zaangażowanie pracowników

Kandydaci do pracy i pracownicy coraz wyraźniej podkreślają znaczenie doceniania oraz poczucia szczęścia w pracy – wynika z raportu „Siła doceniania”. Przyznają, że motywuje ich to do pracy i zwiększa zaangażowanie. A z tym ostatnim w Polsce nie jest najlepiej. Badanie Gallupa z 2024 roku pokazuje, że poziom zaangażowania polskich pracowników należy do najniższych w Europie i wynosi zaledwie 10 proc. Pluxee zachęca pracodawców do ustanowienia nowego święta w kalendarzu HR – Dnia Przyjemności w Pracy – jako nieoczywistego elementu polityki HR-owej i inwestycji w ludzi, który przynosi efekty.
Żywienie
Sylwia Bomba: W liceum nikt nie miał odwagi prosto w oczy nazwać mnie grubasem. Ale jak szłam korytarzem, to czułam śmiechy za moimi plecami

Celebrytka nie ukrywa, że dodatkowe kilogramy przysporzyły jej w życiu wielu problemów. Zaczęło się już w liceum, kiedy czuła się gorsza i brzydsza od swoich szczuplejszych koleżanek adorowanych przez rówieśników. Później, gdy stała się rozpoznawalna dzięki programowi „Gogglebox. Przed telewizorem”, swoje trzy grosze dołożyli jeszcze hejterzy i niełatwo było się jej uporać z obraźliwymi komentarzami.