Mówi: | Aleksandra Ciupa |
Funkcja: | modelka |
Ola Ciupa chudnie. Donatan nie jest zadowolony
Ola Ciupa, znana z klipu „My Słowianie”, ma nowe hobby – zaczęła uprawiać bieganie. Z tego faktu nie jest zadowolony Donatan, gdyż modelka mocno schudła już podczas udziału w show „Celebrity Splash”. – Próbuje mnie utuczyć. Kupuje mi chipsy – zdradza młoda gwiazda.
– Kiedyś bardzo nie lubiłam biegania, ale się przełamałam. Na początku było bardzo trudno, byłam w stanie przejść takim lekkim truchtem pół godziny. Z każdym dniem widziałam jednak coraz większe efekty, osiągałam coraz lepszy czas, mogłam biegać coraz szybciej. Wkręciłam się w to. Najfajniej było mi biegać rano po plaży – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Ola Ciupa.
Modelka, zanim przystąpiła do treningów, radziła się specjalistów, którzy opracowali jej specjalny plan ćwiczeń. Ma nadzieję, że w ten sposób utrzyma kondycję. Z nowego hobby nie jest natomiast zadowolony Donatan, gdyż obawia się, że Ola Ciupa będzie chudła. Po programie „Celebrity Splash” straciła już kilka kilogramów.
– Po programie schudłam na całym ciele, mam szczuplejszą twarz. Donatan kazał mi przytyć. Chce mnie taką, jaka byłam w teledysku „My Słowianie”. Próbuje mnie utuczyć i np. kupuje mi chipsy, ale ja się wkręciłam w to bieganie – mówi Ola Ciupa.
Modelka ma 22 lat i pochodzi z Radomska. Popularność zdobyła dzięki udziałowi w teledysku „My Słowianie”, zaśpiewanym przez Cleo i Donatana. Na swoim koncie ma udział w konkursach piękności. W 2013 r. zdobyła tytuł I Wicemiss Mazowsza, była także finalistką konkursu Foto Models Poland 2013. Pozowała dla CKM. Obecnie mieszka w Warszawie i studiuje kosmetologię.
Czytaj także
- 2023-06-01: Ewa Błaszczyk: W czynnościowym rezonansie magnetycznym mojej Oli widać, że odzywają się płaty czołowe, a więc coś się poprawia. Jest światełko w tunelu
- 2023-05-09: Ewa Błaszczyk: Mam dwie osoby, z którymi lata całe idę przez życie. To jest Andrzej Pągowski i Józef Wilkoń
- 2023-03-10: Adrianna Palka: W tym roku planuję zorganizować sześć campów. Rośnie zapotrzebowanie na zajęcia z jogi
- 2022-11-21: Marta Kuligowska: Moda nie jest czymś, co spędza mi sen z powiek. Jako dziennikarz informacyjny muszę wyglądać elegancko, ale skromnie
- 2020-09-25: Paula Tumala: Dzięki Donatanowi moje życie nabrało kolorów. Wiele kobiet chciałoby być na moim miejscu i jestem mu dozgonnie wdzięczna, że wybrał mnie jako Słowiankę
- 2020-10-02: Wirtualne biegi zastępują tradycyjne zawody w czasie pandemii. W imprezach uczestniczy nawet kilka tysięcy osób
- 2020-04-16: Ola Kot: Nie wizualizuję sobie programów marzeń, żeby później nie czuć rozczarowania. Po prostu czekam na propozycje, które przynosi los
- 2019-04-26: Michalina Sosna: Zawsze z utęsknieniem czekam na te ciepłe dni. Napędzają mnie do pracy
- 2019-01-16: Kuba Wesołowski: Kolarzówa dzisiaj najbardziej rozpala moją wyobraźnię. Treningi o szóstej rano to moja codzienność
- 2018-11-13: Ola Ciupa: chciałabym spędzić Boże Narodzenie i sylwestra na Dominikanie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.