Newsy

Ola Ciupa chudnie. Donatan nie jest zadowolony

2015-06-11  |  07:05

Ola Ciupa, znana z klipu „My Słowianie”, ma nowe hobby – zaczęła uprawiać bieganie. Z tego faktu nie jest zadowolony Donatan, gdyż modelka mocno schudła już podczas udziału w show „Celebrity Splash”. – Próbuje mnie utuczyć. Kupuje mi chipsy – zdradza młoda gwiazda.

Kiedyś bardzo nie lubiłam biegania, ale się przełamałam. Na początku było bardzo trudno, byłam w stanie przejść takim lekkim truchtem pół godziny. Z każdym dniem widziałam jednak coraz większe efekty, osiągałam coraz lepszy czas, mogłam biegać coraz szybciej. Wkręciłam się w to. Najfajniej było mi biegać rano po plaży – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Ola Ciupa.

Modelka, zanim przystąpiła do treningów, radziła się specjalistów, którzy opracowali jej specjalny plan ćwiczeń. Ma nadzieję, że w ten sposób utrzyma kondycję. Z nowego hobby nie jest natomiast zadowolony Donatan, gdyż obawia się, że Ola Ciupa będzie chudła. Po programie „Celebrity Splash” straciła już kilka kilogramów.

– Po programie schudłam na całym ciele, mam szczuplejszą twarz. Donatan kazał mi przytyć. Chce mnie taką, jaka byłam w teledysku „My Słowianie”. Próbuje mnie utuczyć i np. kupuje mi chipsy, ale ja się wkręciłam w to bieganie – mówi Ola Ciupa.

Modelka ma 22 lat i pochodzi z Radomska. Popularność zdobyła dzięki udziałowi w teledysku „My Słowianie”, zaśpiewanym przez Cleo i Donatana. Na swoim koncie ma udział w konkursach piękności. W 2013 r. zdobyła tytuł I Wicemiss Mazowsza, była także finalistką konkursu Foto Models Poland 2013. Pozowała dla CKM. Obecnie mieszka w Warszawie i studiuje kosmetologię.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.