Newsy

Paleta jesiennych barw, puchowe kurtki z oryginalnymi wykończeniami i nieśmiertelne ramoneski dominują w najnowszej kolekcji marki OCHNIK

2018-11-19  |  05:55

Kolekcja OCHNIK na jesień-zimę 2018/2019 idealnie wpisuje się w najnowsze trendy, a jednocześnie sięga do ponadczasowej klasyki. Została podzielona na trzy kolorystyczne linie. Królują w nich czerwień, kobalt i brąz, oliwka z turkusem i limonką oraz czerń i szarości w wersji eleganckiej. Poza bogatą jesienną kolorystyką zachwycają również faktury materiałów – skóra, zamsz, sztruks, wełna. Projektanci proponują między innymi ciepłe puchówki, skórzane kurtki o różnych fasonach, modne parki, dzianinowe sukienki i swetry, welurowe koszule, kozaki z nubuku, a do tego rozbudowaną linię torebek damskich i męskich teczek. 

W swojej najnowszej kolekcji OCHNIK stawia na różnorodność kolorystyczną – od ciepłych odcieni po soczyste barwy.

– Ta jesień otula nas kolorem. W naszej kolekcji promujemy trzy warianty kolorystyczne, to jest połączenie burgundów, granatów, oliwki, kolorów ziemi, ciepłych brązów. Naprawdę jest z czego wybierać i myślę, że na pewno każdy typ urody kobiecej i męskiej znajdzie tutaj swoje dobre odpowiedniki – mówi agencji Newseria Natalia Kossut z firmy odzieżowej OCHNIK.

Na tegoroczną jesień i zimę marka proponuje między innymi spódnice, które zachwycają różnymi fasonami i oryginalnymi wykończeniami. Na uwagę zasługują również miękkie, wielobarwne swetry oraz dzianinowe sukienki. Esencję kolekcji stanowi połączenie splotów i różnych rodzajów przędz. Jeśli chodzi o okrycia wierzchnie, to w najnowszej ofercie znalazła się bogata kolorystycznie i wzorniczo paleta puchowych kurtek. Krótkie modele typu bomber są wykończone kolorowymi ściągaczami, barwnymi podszewkami i futrzanymi pomponami. Futrem ozdobione są również parki uszyte z różnorodnych pod względem faktury materiałów.

– Stawiamy przede wszystkim na wygodę, ale też na ciepło. Jeśli chodzi o okrycia wierzchnie, to poza skórami – kurtkami skórzanymi i kożuchami, które są u nas od lat i królują – stawiamy na puch. Mamy sporo kurtek puchowych, z obszyciami, bez, krótszych, dłuższych, naprawdę jest, z czego wybierać, więc fasonów jest bardzo duża różnorodność – mówi Natalia Kossut.

W ofercie puchowych kurtek o różnorodnych krojach i detalach dominuje kolor dojrzałych oliwek. Barwa ta równie pięknie prezentuje się w odzieży skórzanej – tu do wyboru są m.in. oliwkowy płaszcz i ponadczasowe ramoneski.

– Dopracowaliśmy się wielu takich hitów,  które promujemy co sezon, ponieważ po prostu klientki wracają do sklepów i o to pytają. Myślę, że jeśli chodzi o kurtki skórzane, to takim nieśmiertelnikiem jest ramoneska, zarówno męska, jak i damska, natomiast panie u nas też bardzo sobie cenią płaszcze, te takie dłuższe formy, właśnie jesienne, do połowy uda, które zakrywają pupę, żeby nie było zimno – mówi Natalia Kossut.

Wśród propozycji dla panów są również kurtki z limitowanej kolekcji inspirowanej filmem „Top Gun”. Prawdziwą furorę już robi pilotka z naszywanymi emblematami w zestawie z okularami, które nosił Tom Cruise.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi

Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.

Problemy społeczne

Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją

Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.