Newsy

Paulina Sykut: na duże wieczorne wyjścia szykuję się nawet dwie godziny

2016-05-24  |  06:50

Na przygotowania do dużej gali Paulina Sykut poświęca nawet dwie i pół godziny. Kreacje wybiera sama lub zdaje się na pomoc zaprzyjaźnionych projektantów. Jej stylizacje zazwyczaj wzbudzają zachwyt znawców mody, ona sama uważa jednak, że o prawdziwym stylu decyduje nie tylko wygląd, lecz także klasa i inteligencja.

Paulina Sykut uchodzi za jedną z najlepiej ubranych gwiazd show-biznesu. Prezenterka nie zalicza modowych wpadek, a jej stylizacje, zwłaszcza noszone na czerwonym dywanie, są zawsze trafione i idealnie dopracowane. Gwiazda przyznaje, że na przygotowania do tego typu wieczornych wyjść poświęca dużo czasu.

Jakieś dwie godziny, dwie i pół czasem. Wszystko zależy od tego, czy muszę się przemieszczać z miejsca na miejsce – mówi Paulina Sykut agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Przy wyborze wieczorowych kreacji prezenterka zazwyczaj kieruje się własnym gustem, często jednak zdaje się na pomoc zaprzyjaźnionych projektantów. Twierdzi, że lubi z nimi współpracować, bo doskonale znają jej styl i wiedzą, jak chciałaby wyglądać.

Jest kilku takich wspaniałych projektantów, którym chciałabym zresztą podziękować. Jest to marka Just Paul, Laurel, Lidia Kalita i Hector & Karger – wymienia Paulina Sykut.

Styl prezenterki opierający się na klasycznym minimalizmie docenili czytelnicy portalu Plejada. W tegorocznym plebiscycie „Gwiazdy Plejady” Paulina Sykut zwyciężyła w kategorii Gwiazda stylu.

Piękną definicję gwiazdy stylu podała Bogna Sworowska. Powiedziała, że to nie tylko wygląd, to nie tylko stroje, lecz także to, co sobą reprezentujemy, to klasa, inteligencja i mądrość – mówi Paulina Sykut.

Gwiazda telewizji Polsat całkowicie zgadza się z taką definicją stylowej kobiety.

Uważam, że bycie pięknym, bycie stylowym to zdecydowanie coś więcej niż tylko strój. Nawet powiedziałam, występując, że jestem bardzo szczęśliwa, bez tego, jak się czuję, pewnie nie byłabym tą gwiazdą stylu – podkreśliła Paulina Sykut.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.