Newsy

Paulina Sykut: na duże wieczorne wyjścia szykuję się nawet dwie godziny

2016-05-24  |  06:50

Na przygotowania do dużej gali Paulina Sykut poświęca nawet dwie i pół godziny. Kreacje wybiera sama lub zdaje się na pomoc zaprzyjaźnionych projektantów. Jej stylizacje zazwyczaj wzbudzają zachwyt znawców mody, ona sama uważa jednak, że o prawdziwym stylu decyduje nie tylko wygląd, lecz także klasa i inteligencja.

Paulina Sykut uchodzi za jedną z najlepiej ubranych gwiazd show-biznesu. Prezenterka nie zalicza modowych wpadek, a jej stylizacje, zwłaszcza noszone na czerwonym dywanie, są zawsze trafione i idealnie dopracowane. Gwiazda przyznaje, że na przygotowania do tego typu wieczornych wyjść poświęca dużo czasu.

Jakieś dwie godziny, dwie i pół czasem. Wszystko zależy od tego, czy muszę się przemieszczać z miejsca na miejsce – mówi Paulina Sykut agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Przy wyborze wieczorowych kreacji prezenterka zazwyczaj kieruje się własnym gustem, często jednak zdaje się na pomoc zaprzyjaźnionych projektantów. Twierdzi, że lubi z nimi współpracować, bo doskonale znają jej styl i wiedzą, jak chciałaby wyglądać.

Jest kilku takich wspaniałych projektantów, którym chciałabym zresztą podziękować. Jest to marka Just Paul, Laurel, Lidia Kalita i Hector & Karger – wymienia Paulina Sykut.

Styl prezenterki opierający się na klasycznym minimalizmie docenili czytelnicy portalu Plejada. W tegorocznym plebiscycie „Gwiazdy Plejady” Paulina Sykut zwyciężyła w kategorii Gwiazda stylu.

Piękną definicję gwiazdy stylu podała Bogna Sworowska. Powiedziała, że to nie tylko wygląd, to nie tylko stroje, lecz także to, co sobą reprezentujemy, to klasa, inteligencja i mądrość – mówi Paulina Sykut.

Gwiazda telewizji Polsat całkowicie zgadza się z taką definicją stylowej kobiety.

Uważam, że bycie pięknym, bycie stylowym to zdecydowanie coś więcej niż tylko strój. Nawet powiedziałam, występując, że jestem bardzo szczęśliwa, bez tego, jak się czuję, pewnie nie byłabym tą gwiazdą stylu – podkreśliła Paulina Sykut.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.