Newsy

Pomarańczowe usta najważniejszym trendem w wiosennym makijażu

2014-03-31  |  06:30

Oranże na ustach, złoto i beże na powiekach oraz piękna, zdrowa cera – to najważniejsze trendy w makijażu na wiosnę i lato 2014. W delikatnym make-upie twarzy wyróżniać ma się jeden mocny akcent – mocny kolor na ustach lub wyraźnie podkreślone oczy. Królować będzie kolor pomarańczowy.

Makijaże modelek na pokazach największych projektantów mody wskazują wyraźny kierunek – minimalizm, ale z jednym mocnym akcentem. Fankom mocnego makijażu oka spodobają się intensywne kreski w kolorze indygo u Marca Jacobsa. Natomiast panie, które wolą podkreślać usta, powinny zaopatrzyć się w najmodniejszą w tym sezonie oranżową pomadkę, dzięki której uzyskają wygląd jak z pokazu Donny Karan lub Galliano.

W trendach na rok 2014 znajdą coś dla siebie i fanki mocnego oka, i osoby, które lubią mocno podkreślać usta, ale także osoby, które lubią bardzo delikatny makijaż – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Anna Galińska, makijażystka z sieci sklepów Sephora.

Najważniejszym trendem tego sezonu będzie pomarańczowa, matowa pomadka. Trzeba jednak pamiętać, że oranż to trudny kolor do stosowania w szmince, ponieważ często podkreśla niedoskonałości kolorystyczne zębów.

Pamiętamy, że odcień pomarańczowy niekorzystnie wygląda przy żółtych zębach. Poza tą kwestią, absolutnie każdy może spróbować oranżu na ustach – tłumaczy Anna Galińska.

Intensywny i niecodzienny kolor pomadki należy zrównoważyć spokojnym i delikatnym makijażem twarzy i oczu. Zadbana cera, muśnięta bronzerem oraz delikatne przydymione oko w odcieniach złota i beżu to idealne tło dla pomarańczowych ust.

Te panie, których nie przekonują oranżowe pomadki lub nie czują się dobrze w takich kolorach, mogą postawić na wiosenną klasykę. Pastelowe cienie oraz makijaż typu „no make-up” są ponadczasowe i nigdy nie wychodzą z mody.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.