Mówi: | Anna Galińska |
Funkcja: | make-up artist |
Firma: | Sephora |
Pomarańczowe usta najważniejszym trendem w wiosennym makijażu
Oranże na ustach, złoto i beże na powiekach oraz piękna, zdrowa cera – to najważniejsze trendy w makijażu na wiosnę i lato 2014. W delikatnym make-upie twarzy wyróżniać ma się jeden mocny akcent – mocny kolor na ustach lub wyraźnie podkreślone oczy. Królować będzie kolor pomarańczowy.
Makijaże modelek na pokazach największych projektantów mody wskazują wyraźny kierunek – minimalizm, ale z jednym mocnym akcentem. Fankom mocnego makijażu oka spodobają się intensywne kreski w kolorze indygo u Marca Jacobsa. Natomiast panie, które wolą podkreślać usta, powinny zaopatrzyć się w najmodniejszą w tym sezonie oranżową pomadkę, dzięki której uzyskają wygląd jak z pokazu Donny Karan lub Galliano.
– W trendach na rok 2014 znajdą coś dla siebie i fanki mocnego oka, i osoby, które lubią mocno podkreślać usta, ale także osoby, które lubią bardzo delikatny makijaż – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Anna Galińska, makijażystka z sieci sklepów Sephora.
Najważniejszym trendem tego sezonu będzie pomarańczowa, matowa pomadka. Trzeba jednak pamiętać, że oranż to trudny kolor do stosowania w szmince, ponieważ często podkreśla niedoskonałości kolorystyczne zębów.
– Pamiętamy, że odcień pomarańczowy niekorzystnie wygląda przy żółtych zębach. Poza tą kwestią, absolutnie każdy może spróbować oranżu na ustach – tłumaczy Anna Galińska.
Intensywny i niecodzienny kolor pomadki należy zrównoważyć spokojnym i delikatnym makijażem twarzy i oczu. Zadbana cera, muśnięta bronzerem oraz delikatne przydymione oko w odcieniach złota i beżu to idealne tło dla pomarańczowych ust.
Te panie, których nie przekonują oranżowe pomadki lub nie czują się dobrze w takich kolorach, mogą postawić na wiosenną klasykę. Pastelowe cienie oraz makijaż typu „no make-up” są ponadczasowe i nigdy nie wychodzą z mody.
Czytaj także
- 2025-04-09: Kajra: Nie mam problemu z tym, żeby zakładać te same ubrania wiele razy lub łączyć w inny sposób. Kupuję mało rzeczy, nie lubię wybierać i przymierzać
- 2025-04-24: Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania
- 2025-05-12: Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
- 2025-03-26: Patricia Kazadi: To będzie bardzo pracowita wiosna. Pracuję nad własną muzyką
- 2025-03-07: Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki
- 2025-01-23: Ryanair rozbudowuje siatkę połączeń w Polsce. W tym roku linia planuje przewieźć niemal 20 mln pasażerów
- 2025-01-24: Adam Kszczot: Moja żona została mistrzynią świata w makijażu permanentnym. Trochę się też do tego przyczyniłem
- 2024-09-19: Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
- 2024-08-23: Paulina Sykut-Jeżyna: W czasie urlopu przez dwa tygodnie się nie malowałam. Bardzo lubię chodzić bez makijażu, ale moja praca go wymaga
- 2024-08-14: Tomasz Jacyków: Bardzo modny tego lata jest nurt bieliźniany. Hitem są spodenki udające męskie bokserki
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.