Newsy

Rafal Maślak: Lubię gotować i wymyślać coś nowego. Często dzwonię też do mamy, żeby odtworzyć danie z rodzinnego domu

2019-06-19  |  06:21

Model preferuje domowe posiłki w rodzinnym gronie tak, żeby można było spokojnie zjeść, porozmawiać i cieszyć się obecnością bliskich osób. Kiedy tylko ma czas, sam przyrządza ulubione przysmaki, jeśli nie – zamawia do domu gotowe jedzenie. Ze względu na liczne obowiązki zawodowe często jada również na mieście. Jego zdaniem dobry burger jest niewiele gorszy od tradycyjnego obiadu.

Rafał Maślak tłumaczy, że jego sposób odżywiania uzależniony jest od grafiku zawodowego. Sesje zdjęciowe, eventy czy udział w programach rozrywkowych wiążą się z masą różnych obowiązków, dlatego wtedy zmuszony jest do korzystania z restauracji lub barów szybkiej obsługi. Jego zdaniem jednak nic nie zastąpi obiadu spożywanego w domowym zaciszu.

– Generalnie to zawsze wolę zjeść z kimś bliskim, porozmawiać, natomiast wszystko zależy od tego, jak bardzo jestem zajęty. Często wychodzi tak, że jemy na mieście. Ale pamiętam czasy, kiedy właśnie wychodziliśmy gdzieś na piknik i pakowało się kanapki, robiło się herbatę w termos. Teraz fajnie, że dzięki technologii, dzięki telefonowi, aplikacji można to wszystko sobie zamówić i tak naprawdę nie musimy myśleć o jedzeniu, tylko dopiero wtedy, kiedy jesteśmy głodni – mówi agencji Newseria Lifestyle Rafał Maślak.

Maślak przyznaje, że jego żona niekoniecznie, ale on czasem lubi stanąć w kuchni i przyrządzić swojej rodzinie jakąś pyszną potrawę. Często eksperymentuje ze smakami, ale bywa również tak, że sięga po tradycyjne, sprawdzone przepisy.

– Częściej chyba ja się biorę za gotowanie. Lubię gotować, lubię wymyślać coś nowego. Często też dzwonię do mojej mamy, żeby odtworzyć np. danie z rodzinnego domu. Uwielbiam kuchnię mojej mamy, więc często właśnie proszę o pomoc. Ale też sam coś kombinuję, myślę, że idzie mi to nie najgorzej – mówi Rafał Maślak.

Model nie ukrywa, że choć preferuje zdrowy styl odżywiania, to jak każdemu innemu zdarzają mu się również drobne grzeszki żywieniowe.

– Chyba każdy gdzieś tam ma jakąś słabość i owszem cały czas patrzę na to, co jem, i zwracam uwagę na to, żeby te produkty były dobre, i odżywiam się zdrowo. Ale trzeba też być człowiekiem, raz na jakiś czas lubię zjeść dobrego burgera. A tak naprawdę dobrze przyrządzony burger, na dobrej wołowinie, jest nawet – można powiedzieć – niewiele gorszy niż zwykły obiad. Ale fast food, taki stricte typowy fast food, też czasami wjedzie, to jest normalne – mówi Rafał Maślak.

Do pobrania

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Festiwal Biegowy Tauron 2020

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Patronat Newserii

Media

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Muzyka

Mandaryna: Powróciłam do swoich dawnych producentów. Może będzie nowe „Ev’ry Night”

Wokalistka już niedługo zaprezentuje publiczności nowy repertuar. Tłumaczy, że czas kwarantanny sprzyjał przemyśleniom i motywował do kreatywnego działania. To właśnie wówczas podjęła współpracę z osobami, które kiedyś pomagały jej tworzyć muzykę. Mandaryna nagrała już kilka utworów. Teraz czeka ją jednak najtrudniejsze zadanie – musi zdecydować, który z nich pokazać światu jako pierwszy. Ma nadzieję, że nowy materiał powtórzy sukces „Ev’ry Night”.

Media i PR

Dzieci potrzebują wsparcia podczas pandemii. Bajkoterapia może im pomóc w zrozumieniu i przestrzeganiu zasad bezpieczeństwa [DEPESZA]

– Pandemia SARS-CoV-2 jest trudnym czasem dla najmłodszych. Wiele dzieci nie tyle boi się zachorowania, co cierpi z powodu lęku wywołanego nieprzewidywalnością otaczającego nas świata – mówi Michał Kędzierski, psycholog dziecięcy. Sposobem na oswojenie tego strachu może być bajkoterapia. Metodę tę wykorzystuje McDonald’s w nowej kampanii społecznej skierowanej do dzieci „Bajki z nowym morałem”.