Newsy

Rower na miarę od PLICHA – projektant zajmie się stylizowaniem jednośladów

2015-07-03  |  06:45
Play
Current Time 0:00
/
Duration Time 0:00
Remaining Time -0:00
Stream Type LIVE
Loaded: 0%
Progress: 0%
00:00
Fullscreen
00:00
Mute
Playback Rate
1

    Rower od projektanta przestaje być nierealnym marzeniem miłośników mody. Spersonalizowany jednoślad można teraz zamówić u PLICHA. Wystylizowany przez niego rower z założenia ma pasować do stylu jego właściciela. Artysta podkreśla, że jego nowy projekt OK BY PLICH to odpowiedź na potrzeby i oczekiwania jego klientów.

    OK BY PLICH to projekt zakładający tworzenie spersonalizowanych rowerów, pasujących do gustu i stylu osoby zamawiającej. W ramach projektu PLICH współpracuje z marką Ostre Koło, która montuje rowery. Stylizacja jednośladu ma nadać mu designerski, a jednocześnie niepowtarzalny wygląd.

    – W zależności od tego, jaki tryb życia ktoś prowadzi, tak dokładnie jak z ubraniami, czy w którym momencie ktoś jeździ na tym rowerze, czy tylko w weekend, czy w tygodniu, to taki rower jestem w stanie dla takiego klienta zaproponować, wydesignować, mając super gadżety, części,
    elementy, które nadają mocny charakter. I dzięki temu rower wygląda bardzo designersko –
    mówi PLICH agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

    Proces projektowania spersonalizowanego roweru wygląda dokładnie tak samo, jak w przypadku zamawiania szytych na miarę ubrań. Projektant
    najpierw określa jaki charakter i styl życia ma osoba zamawiająca, następnie poznaje jej preferencje estetyczne. Klient ma wpływ na wybór
    wielkości i grubości ramy, koloru, także błysku lub matu, oraz dodatków, np. łańcucha w ulubionej barwie lub opon z kolorowymi szprychami. Zadaniem PLICHA jest połączenie oczekiwań zamawiającego w dobrze skomponowaną całość.

    – To jest niesamowita przygoda zrobić dla siebie taki wystylizowany rower, który po prostu pasuje do naszego stylu. I właśnie jest
    taka idea, że te rowery spersonalizowane mają być odpowiedzią na potrzeby i oczekiwania moich klientów –
    mówi PLICH.

    Projektant sam jest zagorzałym rowerzystą. Po Warszawie ze względu na duży ruch i częste korki nie porusza się samochodem, ale właśnie ulubionym jednośladem. Na początek zaprojektował więc rower dla samego siebie. PLICH jest miłośnikiem minimalizmu i w takim stylu utrzymany jest jego jednoślad. Projektant postawił na wyrazistą kolorystykę  połączenie czerni i zieleni, czyli barw, które nawiązują do logo jego marki. Część elementów roweru, np. szprychy, występuje w macie, a rama jest błyszcząca jak lustro.

    – Miał on spełniać wiele moich oczekiwań. Z jednej strony charakter bardzo sportowy, w kierunku właśnie Ostre Koło, a z drugiej strony miał pasować do tego, w jaki sposób się ubieram, do garniturów czy mokasynów, tak żeby ta garderoba nie musiała być sportowa, żebym faktycznie mógł się czuć komfortowo, że ten rower wygląda i pasuje do mojej garderoby – mówi PLICH.

    W zależności od stopnia dostępności poszczególnych części, proces tworzenia spersonalizowanego roweru może zająć od 2 do 6 tygodni.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Media

    Konsument

    Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

    Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.

    Edukacja

    Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

    Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.

    Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć