Newsy

Sara Boruc: Między mną a Mariną nie ma złych emocji. Media lubią wymyślać historie

2020-01-13  |  06:55

Ostatnimi czasy w mediach pojawiły się informacje, jakoby Marina Łuczenko-Szczęsna i Sara Boruc miały przestać się przyjaźnić. Powodem zerwania relacji miał być konflikt. Jednak Boruc dementuje plotki. Tłumaczy, że chociaż rzeczywiście jej spotkania z Mariną są teraz rzadsze, wynika to głównie z natłoku obowiązków. Wokalistka zauważa, że media często tworzą historie niezgodne z prawdą. Wobec publikowanych na portalach historii należy więc zachować zdrowy dystans. 

Sara Boruc tłumaczy, że po urodzeniu dzieci nie ma już tak wiele czasu na życie towarzyskie. W związku z tym jej kontakt z Mariną jest rzadszy. Mimo to nadal łączy je życzliwa i bliska relacja.

– Media lubią wymyślać historie. Obie mamy bardzo zajęte życia. Niedawno urodziłam dziecko. Marina także rok temu urodziła syna, oprócz tego pracowała nad materiałem. Myślę, że ludzie, którzy mają rodzinę i pracę, rozumieją, że czasami trudno się spotkać. Jednak nie ma w naszej relacji żadnych złych emocji, wszystko jest okej – mówi agencji Newseria Lifestyle wokalistka.

Zaznacza, że podziwia wszystkie kobiety, które po urodzeniu dzieci nie zrezygnowały z pracy zawodowej. Ona sama także już niedługo planuje wrócić do obowiązków i rozpocząć realizację nowych projektów.

– Popieram wszystkie pracujące, niezależne mamy. Nieważne, czym się zajmują, istotne, że się w tym realizują. Jeżeli spełniają swoje marzenia i wychodzi im to fajnie, powinny robić to dalej. Zawsze kibicuję kobietom – tłumaczy.

Sara Boruc podkreśla, że doniesienia pojawiające się na portalach społecznościowych zazwyczaj wywołują na jej twarzy uśmiech. Uważa, że ironiczne komentarze bywają zabawne i często współgrają z jej poczuciem humoru. Wokalistka rzadko kiedy przejmuje się plotkami na swój temat. Jej zdaniem radzenie sobie z oceną innych jest nieodłączną częścią show-biznesu.

– Nie reaguję na plotki, które mnie dotyczą. Portale plotkarskie raczej mnie bawią, w taki pozytywny sposób. Nie mówię, że śmieję się z ludzi, którzy tam pracują, nie o to chodzi. Czasami po prostu doceniam ich cynizm. Mam dystans i potrafię śmiać się z siebie. Myślę, że osoby w show-biznesie powinny sobie radzić z takimi sytuacjami. To po prostu rozrywka, nie ma co tego rozdmuchiwać – dodaje Sara Boruc.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.