Newsy

Anna Samusionek: w serialu na „Na Wspólnej” najpierw będzie sielanka, a potem trzęsienie ziemi

2016-02-01  |  06:45

Aktorkę czeka intensywny rok. Scenarzyści serialu „Na Wspólnej” zaplanowali wiele ciekawych wydarzeń w życiu jej bohaterki Ilony dużo będzie się działo zwłaszcza w jej relacji z Maksem. Aktorka przygotowuje się także do nowego projektu filmowego.

Anna Samusionek ma nadzieję, że 2016 rok będzie dla niej bardzo pracowity. Przede wszystkim aktorka ma w planach intensywną pracę na planie serialu „Na Wspólnej”, gdzie od trzech lat kreuje postać Ilony Zdybickiej.

– Scenarzyści się rozpisali i rzeczywiście zrobiło się bardzo intensywnie i ciekawie – mówi Anna Samusionek agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Jesienią 2015 roku scenarzyści serialu znacznie rozbudowali rolę Anny Samusionek. Po tajemniczej ucieczce ze szpitala Ilona Zdybicka wróciła i próbuje odzyskać Maksa (Adam Fidusiewicz) oraz ich synka Wiktora. Aktorka zdradza, że relacja między byłymi kochankami w nadchodzących odcinkach będzie bardzo intensywna.

– Trochę będzie sielanki, ale jak to w życiu bywa sielanka nie trwa długo, więc będzie trzęsienie ziemi za chwilę mówi Anna Samusionek.

Aktorka ma też nadzieję na nowy projekt filmowy. Na razie nie chce jednak zdradzać szczegółów.

– Na razie odpukuję, dopóki nie będzie dopięty budżet, bo rola już jest, tylko produkcja musi ruszyć – mówi Anna Samusionek.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.