Newsy

Soczyste kolory, mnogość wzorów i dżins w wiosenno-letniej kolekcji Quiosque

2016-04-06  |  06:10

W kolekcji Quiosque na wiosnę i lato 2016 dużą uwagę zwracają białe bluzki wykończone przy dekoltach zgrabnymi detalami w postaci delikatnych kokardek i guziczków oraz charakterystyczne dla tej marki klasyczne sukienki przed kolano. Nowa linia zaskakuje mnogością barw i wzorów, w tym kwiatowych printów i pepitki.​W nowej kolekcji Quiosque geometrycznych wzorów jest wiele i każdy z nich doskonale ożywi  nawet najprostszą stylizację.

Proponujemy w zasadzie wszystkie modne kolory, ale wiemy, że nasza klientka nie podąża ślepo za trendami, więc staramy się je dla niej przemycić w takich fasonach, w których będzie czuła się dobrze, wygodnie i swobodnie przy wielu okazjach – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Magdalena Hasiak, projektantka i koordynatorka kolekcji Quiosque. – To są przede wszystkim czyste barwy: kobalty, pomarańcze, modne w tym sezonie intensywne zielenie i takie bardzo energetyczne kolory. Oczywiście przygotowaliśmy też linie pastelowe, z takich bardzo romantycznych kwiatków i delikatnych nadruków.

Klasycznie skrojone sukienki w soczystych kolorach bądź w modne wzory są odpowiednie zarówno do pracy, jak i na rodzinną uroczystość, randkę czy po prostu na co dzień. Idealne do wielu stylizacji są także wiązane bluzki w kwiaty, z asymetrycznym dekoltem czy ołówkowe spódnice.

W tym sezonie bardzo modny będzie też dżins. Mamy go w takich lekkich formach tunik czy delikatne spodnie, a także w takim klimacie trochę safari, np. w szmizjerkach, z guzikami od góry do dołu – tłumaczy Magdalena Hasiak.

Kolekcja marki Quiosque na lato 2016 jest przede wszystkim adresowana do kobiet aktywnych i zabieganych, które niejednokrotnie muszą łączyć prowadzenie domu z obowiązkami zawodowymi. Pozostaje im więc niewiele czasu na dobór odpowiedniej garderoby, a chcą wyglądać stosownie do okoliczności.  

Kierujemy tę kolekcję do kobiet dojrzałych, które są świadome tego, jak wyglądają. Te linie są komplementarne tak, żeby klientka mogła zrobić zakupy szybko, sprawnie, żeby miała do dyspozycji różne ubrania na wiele okazji, żeby one do siebie nawzajem pasowały i sprawdzały się potem przez dłuższy czas. To nie są takie jednorazówki – podkreśla Magdalena Hasiak.

Marka Quiosque dba także o kobiety size plus, oferując swoje produkty aż do rozmiaru 48 i w fasonach sprawnie maskujących niedoskonałości sylwetki, a jednocześnie podkreślających jej atuty.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Aleksandra Popławska: Zazwyczaj dostaję fajne prezenty. Najbardziej cieszy mnie, jak ktoś mi coś namaluje albo napisze wiersz

Aktorkę można teraz oglądać między innymi w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka. Dzięki tej sztuce widzowie mogą się przekonać, że wyszukany, drogi i niezwykle odważny upominek nie tylko może zepsuć urodzinową imprezę, ale także relacje rodzinne i przyjacielskie. Aleksandra Popławska zdaje sobie sprawę z tego, że wiele osób ma nie lada dylemat, co podarować komuś z okazji urodzin czy imienin. Jednocześnie podkreśla, że ona sama nigdy nie dostała nietrafionego prezentu, który szybko wylądował w koszu.

Media

Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski: Mamy wieloletnie doświadczenie telewizyjne. To nam pozwoliło zbudować wideopodcast „Serio?” od strony merytorycznej i technicznej

Po zwolnieniu z TVP Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski ruszyli na podbój YouTube’a. Do autorskiego wideopodcastu „Serio?” para zamierza zapraszać gości, którzy działają na różnych płaszczyznach, mają nietuzinkowe pasje i swoim postępowaniem dają dobry przykład innym. Prezenterzy wierzą, że ich nowy projekt z odcinka na odcinek będzie się cieszył coraz większą popularnością. Na razie obserwuje ich ok. 5 tys. subskrybentów. Obydwoje zapewniają, że nie boją się nowych wyzwań zawodowych, a satysfakcję sprawia im to, że przy realizacji nagrań mogą w pełni wykorzystać swoje doświadczenie telewizyjne.

Edukacja

Co piąte polskie dziecko padło ofiarą cyberprzemocy. Brakuje narzędzi, które pomogłyby z tym zjawiskiem walczyć

Według badań HBSC co szósty nastolatek na świecie padł ofiarą cyberprzemocy – informuje Europejskie Biuro Regionalne Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). W Polsce jest pod tym względem dużo gorzej. Nawet jedno na pięcioro dzieci mogło doświadczyć przemocy w sieci – alarmują naukowcy. Grupą najbardziej narażoną na cyberprzemoc są 13-latki. Porównanie danych z obecnej i poprzedniej edycji badania wskazuje, że dotychczasowe programy przeciwdziałania przemocy, i to nie tylko w obszarze cyber, nie są skuteczne. Eksperci podkreślają, że trzeba w nie włączyć nie tylko szkoły, ale też placówki medyczne, rodziców i samą młodzież.