Newsy

Soczyste kolory, mnogość wzorów i dżins w wiosenno-letniej kolekcji Quiosque

2016-04-06  |  06:10

W kolekcji Quiosque na wiosnę i lato 2016 dużą uwagę zwracają białe bluzki wykończone przy dekoltach zgrabnymi detalami w postaci delikatnych kokardek i guziczków oraz charakterystyczne dla tej marki klasyczne sukienki przed kolano. Nowa linia zaskakuje mnogością barw i wzorów, w tym kwiatowych printów i pepitki.​W nowej kolekcji Quiosque geometrycznych wzorów jest wiele i każdy z nich doskonale ożywi  nawet najprostszą stylizację.

Proponujemy w zasadzie wszystkie modne kolory, ale wiemy, że nasza klientka nie podąża ślepo za trendami, więc staramy się je dla niej przemycić w takich fasonach, w których będzie czuła się dobrze, wygodnie i swobodnie przy wielu okazjach – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Magdalena Hasiak, projektantka i koordynatorka kolekcji Quiosque. – To są przede wszystkim czyste barwy: kobalty, pomarańcze, modne w tym sezonie intensywne zielenie i takie bardzo energetyczne kolory. Oczywiście przygotowaliśmy też linie pastelowe, z takich bardzo romantycznych kwiatków i delikatnych nadruków.

Klasycznie skrojone sukienki w soczystych kolorach bądź w modne wzory są odpowiednie zarówno do pracy, jak i na rodzinną uroczystość, randkę czy po prostu na co dzień. Idealne do wielu stylizacji są także wiązane bluzki w kwiaty, z asymetrycznym dekoltem czy ołówkowe spódnice.

W tym sezonie bardzo modny będzie też dżins. Mamy go w takich lekkich formach tunik czy delikatne spodnie, a także w takim klimacie trochę safari, np. w szmizjerkach, z guzikami od góry do dołu – tłumaczy Magdalena Hasiak.

Kolekcja marki Quiosque na lato 2016 jest przede wszystkim adresowana do kobiet aktywnych i zabieganych, które niejednokrotnie muszą łączyć prowadzenie domu z obowiązkami zawodowymi. Pozostaje im więc niewiele czasu na dobór odpowiedniej garderoby, a chcą wyglądać stosownie do okoliczności.  

Kierujemy tę kolekcję do kobiet dojrzałych, które są świadome tego, jak wyglądają. Te linie są komplementarne tak, żeby klientka mogła zrobić zakupy szybko, sprawnie, żeby miała do dyspozycji różne ubrania na wiele okazji, żeby one do siebie nawzajem pasowały i sprawdzały się potem przez dłuższy czas. To nie są takie jednorazówki – podkreśla Magdalena Hasiak.

Marka Quiosque dba także o kobiety size plus, oferując swoje produkty aż do rozmiaru 48 i w fasonach sprawnie maskujących niedoskonałości sylwetki, a jednocześnie podkreślających jej atuty.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.