Mówi: | Magdalena Hasiak |
Funkcja: | projektantka i koordynatorka kolekcji QUIOSQUE |
Soczyste kolory, mnogość wzorów i dżins w wiosenno-letniej kolekcji Quiosque
W kolekcji Quiosque na wiosnę i lato 2016 dużą uwagę zwracają białe bluzki wykończone przy dekoltach zgrabnymi detalami w postaci delikatnych kokardek i guziczków oraz charakterystyczne dla tej marki klasyczne sukienki przed kolano. Nowa linia zaskakuje mnogością barw i wzorów, w tym kwiatowych printów i pepitki.W nowej kolekcji Quiosque geometrycznych wzorów jest wiele i każdy z nich doskonale ożywi nawet najprostszą stylizację.
– Proponujemy w zasadzie wszystkie modne kolory, ale wiemy, że nasza klientka nie podąża ślepo za trendami, więc staramy się je dla niej przemycić w takich fasonach, w których będzie czuła się dobrze, wygodnie i swobodnie przy wielu okazjach – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Magdalena Hasiak, projektantka i koordynatorka kolekcji Quiosque. – To są przede wszystkim czyste barwy: kobalty, pomarańcze, modne w tym sezonie intensywne zielenie i takie bardzo energetyczne kolory. Oczywiście przygotowaliśmy też linie pastelowe, z takich bardzo romantycznych kwiatków i delikatnych nadruków.
Klasycznie skrojone sukienki w soczystych kolorach bądź w modne wzory są odpowiednie zarówno do pracy, jak i na rodzinną uroczystość, randkę czy po prostu na co dzień. Idealne do wielu stylizacji są także wiązane bluzki w kwiaty, z asymetrycznym dekoltem czy ołówkowe spódnice.
– W tym sezonie bardzo modny będzie też dżins. Mamy go w takich lekkich formach tunik czy delikatne spodnie, a także w takim klimacie trochę safari, np. w szmizjerkach, z guzikami od góry do dołu – tłumaczy Magdalena Hasiak.
Kolekcja marki Quiosque na lato 2016 jest przede wszystkim adresowana do kobiet aktywnych i zabieganych, które niejednokrotnie muszą łączyć prowadzenie domu z obowiązkami zawodowymi. Pozostaje im więc niewiele czasu na dobór odpowiedniej garderoby, a chcą wyglądać stosownie do okoliczności.
– Kierujemy tę kolekcję do kobiet dojrzałych, które są świadome tego, jak wyglądają. Te linie są komplementarne tak, żeby klientka mogła zrobić zakupy szybko, sprawnie, żeby miała do dyspozycji różne ubrania na wiele okazji, żeby one do siebie nawzajem pasowały i sprawdzały się potem przez dłuższy czas. To nie są takie jednorazówki – podkreśla Magdalena Hasiak.
Marka Quiosque dba także o kobiety size plus, oferując swoje produkty aż do rozmiaru 48 i w fasonach sprawnie maskujących niedoskonałości sylwetki, a jednocześnie podkreślających jej atuty.
Czytaj także
- 2025-06-17: Anna Powierza: Nie lubię kupować nowych rzeczy. Śpię w pościeli po mojej babci i używam ręczników po mojej mamie
- 2025-04-09: Kajra: Nie mam problemu z tym, żeby zakładać te same ubrania wiele razy lub łączyć w inny sposób. Kupuję mało rzeczy, nie lubię wybierać i przymierzać
- 2025-04-24: Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania
- 2025-05-08: Piotr Zelt: Nie latam po sklepach i nie zawalam sobie szafy jakimiś niepotrzebnymi ciuchami. Mam sporo ubrań, które mają po 20 lat, i cały czas je noszę
- 2025-04-29: Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie
- 2025-05-12: Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
- 2025-05-05: Eliza Gwiazda: Polacy wyrzucają śmieci, gdzie popadnie. Za chwilę nasza planeta będzie pełna śmieci
- 2025-03-26: Patricia Kazadi: To będzie bardzo pracowita wiosna. Pracuję nad własną muzyką
- 2025-03-07: Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki
- 2025-01-23: Ryanair rozbudowuje siatkę połączeń w Polsce. W tym roku linia planuje przewieźć niemal 20 mln pasażerów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.