Newsy

Ewa Chodakowska rusza za granicę. Poprowadzi treningi m.in. w Tokio i Londynie

2014-06-16  |  07:20

Popularna trenerka fitness Ewa Chodakowska po sukcesie w Polsce planuje rozruszać resztę świata. W najbliższych miesiącach odwiedzi między innymi Anglię i Szwecję. Z kolei w listopadzie będzie trenowała kilka tysięcy Japończyków w Tokio. Chodakowska ma nadzieję, że jej japońska przygoda nie skończy się na jednym evencie i uda jej się nawiązać długofalową współpracę.

Ewa Chodakowska niedawno udzielała wywiadu japońskiemu magazynowi „Rising Polska”, który promuje polską kulturę i polskie osobistości. Dzięki temu została zaproszona do Tokio, aby poprowadzić trening. Wcześniej jednak odwiedzi Wielką Brytanię.

We wrześniu planuję trening w Londynie, natomiast w listopadzie w Tokio. Wybieram się tam na ogromny event, który ma zgromadzić 7 tys. osób. Mam wielkie marzenie, aby zachęcić Japonki, a może i Japończyków, do aktywności fizycznej – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Ewa Chodakowska.

Trenerka liczy na nawiązanie kontaktów w Japonii i podjęcie dalszej współpracy, co na pewno byłoby dla niej szansą na międzynarodową karierę. W Londynie spodziewa się głównie mieszkających na Wyspach Polaków, którzy już ją znają i często stosują jej ćwiczenia.

Zakładam, że w Londynie zbiorę wokół siebie Polonię mieszkającą w Anglii, nie tylko w Londynie. Przypuszczam, że pojawi się dużo osób, nie wiem jednak dokładnie ile, bo event nie jest organizowany przeze mnie. Mam się tam tylko pojawić i dać z siebie wszystko – dodaje trenerka.

Ewie Chodakowskiej udało się wykreować wśród Polaków modę na codzienne ćwiczenia i prowadzenie zdrowego trybu życia dzięki programom treningowym przynoszącym widoczne efekty i swojej mentorskiej postawie.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.