Newsy

Mariusz Czerkawski wydał przewodnik dla osób aktywnych „Bądź fit”

2014-05-14  |  06:15
Mówi:Mariusz Czerkawski
Funkcja:były polski hokeista, komentator sportowy
  • MP4
  • Były hokeista Mariusz Czerkawski napisał książka „Bądź fit”. Ma ona charakter przewodnika dla osób, które chcą prowadzić aktywny tryb życia. Czerkawski zachęca do zdrowej rywalizacji, a książka jest dla każdego, kto chce poczuć się lepiej w swoim ciele.

    Mariusz Czerkawski, były hokeista, a obecnie komentator sportowy, przyznaje, że każda okazja do uprawiania sportu jest dobra. Sam chętnie trenuje, nie tylko hokej.

    Jestem zawsze ambasadorem sportu, obojętnie czy to jest hokej, golf, bieganie, piłka nożna czy tenis. Nie chwaląc się, we wszystkim jestem całkiem niezły. Uwielbiam rywalizację i dlatego zachęcam ludzi do tego, żeby rzucili okiem i zobaczyli, coś tam znajdą dla siebie – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Mariusz Czerkawski.

    Według sportowca jego książka „Bądź fit” jest przewodnikiem dla osób, które chcą aktywnie spędzać czas wolny. Czerkawski proponuje nie tylko konkretne dyscypliny sportu, lecz także zabawy na świeżym powietrzu. Te ostatnie są idealne na pikniki i wyjazdy z rodziną czy ze znajomymi.

    W książce są opisane różnego rodzaju zabawy dla rodzin. Wydaje mi się, że rywalizacja między znajomymi lub rodzinami na jakichś piknikach to ciekawa forma, żeby zachęcić nas wszystkich do tego, żeby po prostu się ruszać, żeby uprawiać sport, dbać o siebie – tłumaczy Czerkawski.

    Ćwiczenia są podzielone na miesiące oraz tygodnie. Czerkawski zadbał o to, by każdy, kto sięgnie po książkę, mógł dopasować trening do swoich potrzeb.

    Zapraszam do fitness klubów, gdzie też można miło spędzić czas i wykorzystać dużo różnych rzeczy i nowych ćwiczeń. Ale nie wszyscy mają na to czas, nie wszyscy chcą kupować karnety i wydawać na to pieniądze, a chcieliby jednak zdrowo żyć i dobrze się z samym sobą czuć. W książce są ćwiczenia, które można robić w domu, biurze, gdziekolwiek – dodaje Czerkawski.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Uroda

    Konsument

    Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

    Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

    Ochrona środowiska

    Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

    Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.