Newsy

Polskie gwiazdy coraz częściej na siłowniach

2013-11-06  |  09:30
Po tym jak Krzysztof Ibisz zdradził, że każdą wolną chwilę spędza na treningach, do regularnych ćwiczeń przyznają się kolejne gwiazdy  m.in. Maciej Dowbor, Borys Szyc, Tomasz Karolak czy Cezary Pazura. O kondycję na siłowni dba też bardzo Marcin Kwaśny, dla którego zdrowe ciało jest bardzo ważne.

– Uważam, że w zdrowym ciele zdrowy duch, więc dużo pływam, jeżdżę konno, ostatnio chodzę na siłownię. Dobrze mi to robi, dobrze się czuję po ćwiczeniach fizycznych – zdradza Marcin Kwaśny. 

Aktor nie chwali się jednak swoimi sportowymi wyczynami, w przeciwieństwie np. do Dawida Wolińskiego, który regularnie dzieli się swoimi zdjęciami z siłowni na portalach społecznościowych. Marcin Kwaśny tłumaczy, że trenuje wyłącznie dla siebie. Lubi uprawiać zwłaszcza triatlon.

– Odkryłem, ze triatlon jest bardzo fajną rzeczą, dlatego że pozwala na pokonywanie własnych słabości, a także na to, by człowiek poznał własne możliwości. Triatlon daje olbrzymie poczucie satysfakcji po ukończeniu, dlatego na pewno spróbuję jeszcze w przyszłym roku – wyznał aktor agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Dużo czasu na treningi przeznaczają także znane Polki. Katarzyna Cichopek jest na siłowni nawet pięć razy w tygodniu. Klub fitness odwiedzają chętnie także Martyna Wojciechowska, Katarzyna Dowbor i Karolina Szostak.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.