Mówi: | Marta Majchrzak |
Funkcja: | właścicielka szkoły tańca na rurze OH LALA |
Taniec na rurze stał się inspiracją do stworzenia kolekcji ubrań
– To są dziewczyny, które wpadają do nas prosto z pracy, a po zajęciach u nas w szkole lecą gdzieś dalej na miasto. Bardzo podoba mi się, w jaki sposób łączą sportowe elementy na przykład ze złotą biżuterią czy elementami bardziej eleganckimi. Starałyśmy się, żeby cała kolekcja nadawała się do noszenia zarówno na sali gimnastycznej, jak i podczas uprawiania sportu na zewnątrz. Ale również do założenia właśnie na spotkanie czy na imprezę – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Marta Majchrzak, właścicielka szkoły tańca na rurze OH LALA.
Coraz więcej osób ogromną wagę przywiązuje do stylistyki, kolorystyki i designu ubrań do ćwiczeń. Przede wszystkim jednak stroje dla aktywnych kobiet muszą być wygodne i niekrępujące ruchów. Idealnym rozwiązaniem są np. szorty, mające w środku siateczkę, która pozwala na pełną swobodę poruszania się nie tylko podczas tańca.
– Niezależnie od tego, czy jesteśmy na rurze czy biegamy, chcemy się czuć komfortowo, mieć pewność, że nic nie będzie widoczne - te spodenki zapewniają taki komfort. Są też bluzy bez kapturów, obecnie bardzo modne. Dużo koszulek o przeróżnych fasonach. Są bardziej dopasowane i bardziej luźne kroje – opowiada Marta Majchrzak.
Projektanci ubrań podkreślają, że przy uprawianiu tak wymagającego sportu jakim jest pole dance, ogromną rolę odgrywa jakość tkanin, z których wykonane są stroje do ćwiczeń. Muszą być trwałe i dobrze wchłaniające pot. Ceny ubrań dedykowanych amatorkom tańca na rurze wynoszą od 100 do 250 zł, a można je kupić m.in. poprzez platformę shwrm.com. Miesięczna opłata za naukę pole dance to wydatek od 100 do ok. 300 zł.
Czytaj także
- 2025-04-14: Marta Wiśniewska: Ludzie czekali na nowy kawałek takiej kolorowej Mandaryny. Jestem mądrzejsza i silniejsza niż kiedyś
- 2025-04-03: Marta Wiśniewska: Czuję, że świat się o mnie upomniał, dlatego wracam na scenę. Z wielką chęcią zostałabym też piątym jurorem w „You Can Dance”
- 2025-04-09: Kajra: Nie mam problemu z tym, żeby zakładać te same ubrania wiele razy lub łączyć w inny sposób. Kupuję mało rzeczy, nie lubię wybierać i przymierzać
- 2025-05-08: Piotr Zelt: Nie latam po sklepach i nie zawalam sobie szafy jakimiś niepotrzebnymi ciuchami. Mam sporo ubrań, które mają po 20 lat, i cały czas je noszę
- 2025-04-29: Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie
- 2025-05-05: Eliza Gwiazda: Polacy wyrzucają śmieci, gdzie popadnie. Za chwilę nasza planeta będzie pełna śmieci
- 2025-03-07: Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki
- 2025-02-14: Iga Baumgart-Witan: Kiedy startuję na zawodach, to polityka jest absolutnie poza mną. Nie wypowiadam się publicznie na temat sympatii i antypatii politycznych
- 2025-02-13: Adam Kszczot: Sportowcy, którzy nie wchodzą do finału podczas olimpiady, nie mają za co żyć. Nie dostają stypendium w kolejnym roku
- 2025-02-21: Adam Kszczot: Bardzo żałuję, że nie da się drugi raz wystartować w „Tańcu z gwiazdami”. W tym roku planuję za to z żoną pójść na kurs tańca
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.