Newsy

Madonna poprowadzi dziś zajęcia fitness w Berlinie

2013-10-17  |  08:30
Madonna na jeden dzień zostanie instruktorką fitness. Poprowadzi zajęcia w swoim klubie fitness Hard Candy w Berlinie. W czwartek, 17 października królowa muzyki pop pojawi się w stolicy Niemiec, gdzie osobiście poprowadzi lekcję tańca z elementami cardio. Na zajęcia u Madonny mógł zgłosić się każdy, jednak aby poćwiczyć z gwiazdą trzeba było wcześniej przejść specjalny casting. 

Na zajęcia wejdą tylko ci, którzy tydzień wcześniej przeszli wstępną selekcję . Z grupy najlepszych tancerzy wybrano dziesiątkę szczęśliwców. W czwartek tancerze mają pojawić w fitness klubie ubrani "w stylu sportowej elegancji, najlepiej w czerni".

Pokazowa lekcja tańca z piosenkarką to świetny sposób na rozreklamowania klubu Hard Candy. Grzegorz Szostak, trener Energy Fitness w Warszawie mówi, że o sukcesie klubu zdecyduje jednak jego kadra.

.– Z punktu widzenia marketingowego na pewno jest to dobre zagranie, ale nie wiadomo, jaka będzie tam kadra, jacy trenerzy – komentuje Szostak w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle i dodaje, że znane nazwisko zawsze początkowo pomaga i motywuje ćwiczących. 

Pierwszy z sieci klubów fitness Hard Candy w Berlinie jest imponujący. Do dyspozycji użytkowników klubu jest m.in. 25-metrowy basen, łaźnia sucha i parowa oraz trzy tarasy, na których można ćwiczyć lub wypoczywać. Ponadto miłośnicy aktywności fizycznej mogą korzystać na siłowni o powierzchni 2500 m2 ze sprzętów najnowszej generacji oraz ćwiczyć wspólnie jogę, pilates oraz fitness w specjalnie przygotowanych salach.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.