Newsy

Tomasz Jacyków: Na spektakl w teatrze wystarczy ubranie wizytowe. Stroje galowe tylko na premiery w operze

2015-10-30  |  06:40

Sukienka koktajlowa to – zdaniem Tomasza Jacykowa – idealny strój na wizytę w teatrze. Długie, strojne suknie lepiej zostawić na premiery w operze. Idąc do teatru, można sobie także pozwolić na mini, nie należy jednak przesadzać z eksponowaniem ciała.

Zdaniem Tomasza Jacykowa odzieżowy savoir-vivre uległ ostatnio rozluźnieniu. Na wizytę w teatrze nie wkłada się już długich, wieczorowych kreacji, te lepiej zostawić na premierę w operze. Obecnie, wybierając się na spektakl teatralny, wystarczy założyć sukienkę koktajlową, aby mieć pewność, że wygląda się odpowiednio do sytuacji.

Sukienka koktajlowa, czyli wizytowa, czy też ubranie wizytowe są jak najbardziej na miejscu. Czyli nie długa, powłóczysta suknia z trenem, a raczej tutaj możemy sobie pozwolić na mini, ale nie za dużo golizny, bo to takie miejsce – mówi Tomasz Jacyków agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Zdaniem Tomasza Jacykowa także mężczyźni mogą sobie pozwolić na lekkie rozluźnienie formalnego stroju. Na spektakl w teatrze nie muszą już wkładać fraka lub wieczorowego garnituru z muszką. Wystarczy elegancki garnitur wizytowy i krawat.

Gdybym przyszedł na premierę, to raczej nie byłbym w dżinsach, tylko w materiałowych spodniach i to wystarczy. W tej chwili na galowo ubieramy się tak naprawdę tylko na premiery do opery – mówi Tomasz Jacyków.

Stylista uważa też, że dobór stroju zależy od teatru, do którego się wybieramy. Niektóre teatry, zwłaszcza prywatne, są na tyle kameralne, że widzowie mogą sobie pozwolić na większą swobodę w zakresie stroju niż w Teatrze Narodowym.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.