Newsy

Tomasz Oświeciński: Na razie odpuszczam walki. Mam zbyt dużo propozycji filmowych i teatralnych

2018-08-27  |  06:29

Fani MMA w tym roku nie zobaczą już aktora na ringu. Gwiazdor „Pitbulla” chce się skupić na karierze aktorskiej – w planach ma udział w nowym filmie Patryka Vegi oraz kolejnej produkcji zagranicznej. Otrzymał także kilka propozycji teatralnych, z których chce skorzystać, świetnie czuje się bowiem na scenie. Podkreśla, że mimo początkowych obaw błyskawicznie odnalazł się w teatrze.  

Sport stał się pasją Tomasza Oświecińskiego już w dzieciństwie. Jako uczeń szkoły podstawowej zaczął się uczyć judo, z czasem zainteresował się także treningami na siłowni i został trenerem personalnym gwiazd. We wrześniu ubiegłego roku oficjalnie związał się z organizacją MMA Konfrontacja Sztuk Walki. W klatce zadebiutował w grudniu – stoczył wówczas wygraną walkę z raperem Pawłem Mikołajuwem, znanym jako Popek. Obecnie aktor zamierza jednak zrobić przerwę od sportów walki, przynajmniej do końca roku.

– Mam dużo propozycji filmowych i teatralnych, więc chciałbym się zająć tym i trochę odpocząć, bo jeśli gram w teatrze czy filmie, wszyscy klaszczą, chwalą i dają kwiaty, natomiast w ringu wszyscy chcą cię zabić, tym to się różni – mówi Tomasz Oświeciński agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Aktor właśnie wrócił z Ukrainy, gdzie pracował na planie filmowym. W tym roku w planach ma jeszcze udział w kolejnej produkcji Patryka Vegi, wcześniej jednak może zagrać w produkcji zagranicznej. Zdjęcia mają się rozpocząć we wrześniu, aktor nie chce jednak zdradzać szczegółów tego projektu.

– Nie mogę powiedzieć, ale to będzie za granicą, nie podpisałem kontraktu, nie chcę zapeszać – mówi Tomasz Oświeciński.

Gwiazdor filmu „Pitbull” chciałby ponadto więcej występować w teatrze, pomimo początkowych obaw szybko odnalazł się bowiem w tej formie sztuki. Jesienią czeka go kolejna premiera, co sprawia aktorowi wyjątkową satysfakcję, twierdzi bowiem, że dla teatru mógłby nawet zrezygnować z pracy na planie filmowym. To jest bowiem forma aktorstwa, którą chciałby się zajmować.

– Z początku się strasznie tego obawiałem, czy podołam, a teraz mógłbym tylko grać w teatrze, uwielbiam to robić, kiedy są owacje na stojąco po spektaklu, to napędza mnie do życia. Mam nadzieję, że będę grał długo i będą się pojawiały jakieś nowe propozycje – mówi Tomasz Oświeciński.

Obecnie aktora można oglądać w spektaklu „Prywatna klinika” w reżyserii Grzegorza Reszki, z którym podróżuje po Polsce. Jest to farsa opowiadająca o perypetiach Harriet, rozwódce z Brighton, wspieranej finansowo przez dwóch żonatych mężczyzn. W spektaklu tym Tomasz Oświeciński partneruje takim gwiazdom jak Rafał Cieszyński i Klaudia Halejcio.

– Gramy w dużych miastach, w dużych teatrach, niedługo będzie premiera w Warszawie. To świetny spektakl, każdemu, komu opowiadam o tym, przychodzi z bólem brzucha, oczywiście od śmiechu, naprawdę jest rewelacyjny – mówi aktor.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.